עמוד 1 מתוך 4 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 54

אשכול: (כ"ע) התייעצות בעניין רכישת sm990 שנת 2008

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401

    (כ"ע) התייעצות בעניין רכישת sm990 שנת 2008

    הכלי המדובר שנת 2008 עם 28 אלף קילומטר יד 1 מבחור מבוגר.

    השאלות:
    יש לי חשש כי זה כלי של 8 שנים,
    מצד שני קילומטר מאוד נמוך והכלי שייך לאדם בוגר ולא איזה ילדון.

    עוד משהו - אין ללוי יצחק מחירון לאופנוע הזה. מה עושים?

    כמובן שאם למישהו יש ניסיון עם הכלי המדובר או עם אחיו הגדולים הSMR וה-SMT אני אשמח לשמוע
    מבחינת אמינות, טיפולים, אחזקה, כוח וכו'...

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ktm690smc צפיה בהודעה
    הכלי המדובר שנת 2008 עם 28 אלף קילומטר יד 1 מבחור מבוגר.

    השאלות:
    יש לי חשש כי זה כלי של 8 שנים,
    מצד שני קילומטר מאוד נמוך והכלי שייך לאדם בוגר ולא איזה ילדון.

    עוד משהו - אין ללוי יצחק מחירון לאופנוע הזה. מה עושים?

    כמובן שאם למישהו יש ניסיון עם הכלי המדובר או עם אחיו הגדולים הSMR וה-SMT אני אשמח לשמוע
    מבחינת אמינות, טיפולים, אחזקה, כוח וכו'...
    הSMT הוא לא אח גדול לSM הוא אותו אופנוע רק עם הגנה מהרוח ואופציה נוחה לשים תיקי צד ובדגמים החדשים יותר ABS שאף פעם לא נמכר עם הSM.

    יש לי SMT שכנראה יעבור הסבה לSM כי אני יותר מתחבר לצורה הזאת, המנוע עם המפה המקורית עובד טוב אבל מאכזב בסל"ד נמוך, אחרי הטענת מפה אחרת המצב ישתפר.
    מה שמעצבן אותי עד היום זה הרעש מהשרשרת שנגרם בגלל שיטת הרכבת הבולם בKTM שמצריכה שרשרת רפויה מאד אבל מתרגלים.
    אופנוע יחסית אמין והכי ספורט כביש שיש בסגמנט הזה

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    2 סנט, ק"מ נמוך לא מעיד על כלי שמור. יש הגורסים שנהפוך הוא, משמע כלי שעומד רוב חייו רמת הבלאי של חלקי הגומי תהיה גבוהה יותר.
    חבר מהעבודה תמיד אומר לי שאופנוע נועד לרכיבה, לא לעמידה בחנייה. ממש הדלאי למה ..

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    הSMT הוא לא אח גדול לSM הוא אותו אופנוע רק עם הגנה מהרוח ואופציה נוחה לשים תיקי צד ובדגמים החדשים יותר ABS שאף פעם לא נמכר עם הSM.

    יש לי SMT שכנראה יעבור הסבה לSM כי אני יותר מתחבר לצורה הזאת, המנוע עם המפה המקורית עובד טוב אבל מאכזב בסל"ד נמוך, אחרי הטענת מפה אחרת המצב ישתפר.
    מה שמעצבן אותי עד היום זה הרעש מהשרשרת שנגרם בגלל שיטת הרכבת הבולם בKTM שמצריכה שרשרת רפויה מאד אבל מתרגלים.
    אופנוע יחסית אמין והכי ספורט כביש שיש בסגמנט הזה
    שמח שנפלתי עלייך, ותודה על התיקון, טוב לדעת.
    הכלי הוא מבחור מבוגר והוא יד 1, אם ב8 שנים הכלי עבר ב28 אלף קילומטר זאת אומרת שנסעו איתו ממש מעט,
    בכל מקרה כמובן שבדיקה לפני קנייה אני אעשה.

    מה עוד אתה יכול לספר לי על הדגם הזה? (SM990)
    המון תודה.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי eran-go צפיה בהודעה
    2 סנט, ק"מ נמוך לא מעיד על כלי שמור. יש הגורסים שנהפוך הוא, משמע כלי שעומד רוב חייו רמת הבלאי של חלקי הגומי תהיה גבוהה יותר.
    חבר מהעבודה תמיד אומר לי שאופנוע נועד לרכיבה, לא לעמידה בחנייה. ממש הדלאי למה ..
    ערן, רוב האופנועים בגרמניה עברו ועוברים קילומטרז נמוך, כל עוד בזמן העמידה האיחסון נאות האופנוע יחזיק במצב מעולה.
    הביואל שהיה לי היה שנת יצור 2007 וישב עד 2009 במחסן היבואן באנגליה, לאחר יבוא לגרמניה הוא עשה אצל היד הראשונה 4000 ק"מ ב3 שנים, שקניתי את האופנוע הוא היה במצב חדש, כלכך חדש שהצמיגים עדיין היו המקוריים מ2007, חוץ מזה שום דבר לא הוחלף באופנוע הגומיות היו ללא שום סדק או יובש והוא היה אמין מאד.

    ציטוט נכתב במקור על ידי ktm690smc צפיה בהודעה
    שמח שנפלתי עלייך, ותודה על התיקון, טוב לדעת.
    הכלי הוא מבחור מבוגר והוא יד 1, אם ב8 שנים הכלי עבר ב28 אלף קילומטר זאת אומרת שנסעו איתו ממש מעט,
    בכל מקרה כמובן שבדיקה לפני קנייה אני אעשה.

    מה עוד אתה יכול לספר לי על הדגם הזה? (SM990)
    המון תודה.
    מבחינת טיפולים אם אתה מטפל במוסך הוא יהיה קצת יקר יותר ממקביל יפני כי החלפת שמנים כל 7500 ק"מ וכיוון שסתומים כל 15000, לפי חברי פורום KTM ומוסך KTM בדרזדן אחרי הכיוון ב15000 לא נצפה שינוי בכיוון ורק צריך לפתוח מכסים ולוודא שאכן כך.

    רכבתי על הדיוק 690 R ועל הSM990 גב לגב ואני מקווה שאתה מבין שלמרות שהSM נראה סופר מוטו או ממש לא מתנהג ככזה, הSM מתאים לכבישים מפותלים במהירות בינונית פלוס והדיוק אוהב את הפניות האיטיות שבהם אתה מפיל את האופנוע לתוך הפניה.
    הSM לפי דעתי הוא המכונה המושלמת להנות מכל העולמות, גם טיולים גם השחזות וגם כמו שהאנגלים אומרים קומיוטר.
    לא יודע איזה כיסא יש על האופנוע שאתה רוצה לקנות הSM בדרך כלל מגיע עם כיסא שקשה לרכב עליו יותר משעה אבל הוא גבוה יותר ומאפשר לנוע עליו קדימה ואחורה לכן אני משתמש בו לרכיבת כסאח ולארוכות אני משתמש במושב האורגינלי של הSMT ככה שאם המושב לא יתאים לך יש עוד אופציות שמתאימות בול (SMT וSMT GEL)

    אגב הייתי בטוח שה990SM לא הגיעה ארצה רק ה950

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    ערן, רוב האופנועים בגרמניה עברו ועוברים קילומטרז נמוך, כל עוד בזמן העמידה האיחסון נאות האופנוע יחזיק במצב מעולה.
    הביואל שהיה לי היה שנת יצור 2007 וישב עד 2009 במחסן היבואן באנגליה, לאחר יבוא לגרמניה הוא עשה אצל היד הראשונה 4000 ק"מ ב3 שנים, שקניתי את האופנוע הוא היה במצב חדש, כלכך חדש שהצמיגים עדיין היו המקוריים מ2007, חוץ מזה שום דבר לא הוחלף באופנוע הגומיות היו ללא שום סדק או יובש והוא היה אמין מאד.



    מבחינת טיפולים אם אתה מטפל במוסך הוא יהיה קצת יקר יותר ממקביל יפני כי החלפת שמנים כל 7500 ק"מ וכיוון שסתומים כל 15000, לפי חברי פורום KTM ומוסך KTM בדרזדן אחרי הכיוון ב15000 לא נצפה שינוי בכיוון ורק צריך לפתוח מכסים ולוודא שאכן כך.

    רכבתי על הדיוק 690 R ועל הSM990 גב לגב ואני מקווה שאתה מבין שלמרות שהSM נראה סופר מוטו או ממש לא מתנהג ככזה, הSM מתאים לכבישים מפותלים במהירות בינונית פלוס והדיוק אוהב את הפניות האיטיות שבהם אתה מפיל את האופנוע לתוך הפניה.
    הSM לפי דעתי הוא המכונה המושלמת להנות מכל העולמות, גם טיולים גם השחזות וגם כמו שהאנגלים אומרים קומיוטר.
    לא יודע איזה כיסא יש על האופנוע שאתה רוצה לקנות הSM בדרך כלל מגיע עם כיסא שקשה לרכב עליו יותר משעה אבל הוא גבוה יותר ומאפשר לנוע עליו קדימה ואחורה לכן אני משתמש בו לרכיבת כסאח ולארוכות אני משתמש במושב האורגינלי של הSMT ככה שאם המושב לא יתאים לך יש עוד אופציות שמתאימות בול (SMT וSMT GEL)

    אגב הייתי בטוח שה990SM לא הגיעה ארצה רק ה950
    מסתבר שכן, חוץ מזה בחנתי איזשהו SMR990 שנת 2012 עם 25 אלף קילומטר אבל הוא מחבר מהעיר שאני יודע שאיך הוא רוכב
    אז כנראה אוותר.
    בכל מקרה אעדכן בהמשך, ככל הנראה מחר נוסע לראות אותו.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ktm690smc צפיה בהודעה
    מסתבר שכן, חוץ מזה בחנתי איזשהו SMR990 שנת 2012 עם 25 אלף קילומטר אבל הוא מחבר מהעיר שאני יודע שאיך הוא רוכב
    אז כנראה אוותר.
    בכל מקרה אעדכן בהמשך, ככל הנראה מחר נוסע לראות אותו.
    שים לב שלSMR יש מיכל דלק קטן יותר ומאד מגביל

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    את הזנב של האופנוע שלי כבר הסבתי חלקית למודל SM (כל הברזלים של מזוודות הצד הורדו)
    נשאר עכשיו מסכה וכנף קידמית.
    בתמונה הכיסא הקרבי והלא נוח וזנב הSM

    IMG_20160906_122732853 small.jpg
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות
    נערך לאחרונה על ידי Dresdner; 12-10-2016 בשעה 19:14.

  9. #9
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    אופנוע גרזן!
    בדיקה-יישור קו במידת הצורך, ותהנה מאחת מהמכונות המגניבות שנעות על הכבישים, היפרמוטו עצבני

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    ציטוט נכתב במקור על ידי eran-go צפיה בהודעה
    2 סנט, ק"מ נמוך לא מעיד על כלי שמור. יש הגורסים שנהפוך הוא, משמע כלי שעומד רוב חייו רמת הבלאי של חלקי הגומי תהיה גבוהה יותר.
    חבר מהעבודה תמיד אומר לי שאופנוע נועד לרכיבה, לא לעמידה בחנייה. ממש הדלאי למה ..
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    שים לב שלSMR יש מיכל דלק קטן יותר ומאד מגביל
    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    אופנוע גרזן!
    בדיקה-יישור קו במידת הצורך, ותהנה מאחת מהמכונות המגניבות שנעות על הכבישים, היפרמוטו עצבני
    חברים חזרתי עכשיו מההתרשמות.

    הכלי עומד בדיוק על 30 אלף קילומטר, הבחור (מגיש מפורסם מהטלוויזיה בן 50) הוציא אותו מהחברה, מטפל קבוע באופרוד.
    יש היסטורייה מלאה, 2 אגזוזים של FMF, הכלי שמור ברמה שעד עכשיו קשה לי לסגור את הפה, אין שריטה על הפלסטיקה,
    היא נוצצת כאילו יצאה אתמול מהמפעל, ורואים שהכלי לא עמד גם בשמש.
    לדבריו שימש לתוך העיר, עשה איתו פעמים בודדות מסלול בכוכב יאיר, בחיים לא עשה טיולים מאורגנים.
    דורש 58 לפני התמקחות. המחיר שהוא דורש גבוה יותר ממאדים וגם אמרתי לו את זה, אמר יש על מה לדבר, השאלה עד כמה..

    דעתכם?

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    ערן, רוב האופנועים בגרמניה עברו ועוברים קילומטרז נמוך, כל עוד בזמן העמידה האיחסון נאות האופנוע יחזיק במצב מעולה.
    הביואל שהיה לי היה שנת יצור 2007 וישב עד 2009 במחסן היבואן באנגליה, לאחר יבוא לגרמניה הוא עשה אצל היד הראשונה 4000 ק"מ ב3 שנים, שקניתי את האופנוע הוא היה במצב חדש, כלכך חדש שהצמיגים עדיין היו המקוריים מ2007, חוץ מזה שום דבר לא הוחלף באופנוע הגומיות היו ללא שום סדק או יובש והוא היה אמין מאד.
    רק שפה זה לא גרמניה מהרבה בחינות (מזג אוויר, רמת תחזוקה, אופי שימוש ועוד).
    אך כמו שכתבת, תזוזה של האופנוע פעם בשבוע יכולה לסייע מבחינת רמת השימור של החלקים השונים ובמקביל לשמור על ק"מ נמוך.

    לצערי, דבר נדיר במחוזותינו להתקל באופנוע שמור ברמה הזאת. רק חסר היה שהמוכר הרים את האופנוע על ליפט מרכזי כדי לשמור על הבולמים והצמיגים.

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    אני עוד חצי שעה יוצא לראות את הכלי, אעדכן אתכם. תודה רבה על העזרה, חתימה טובה.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    למה בחושך? טעות מספר 1

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    למה בחושך? טעות מספר 1
    כי משעמם לי בבית וקבעתי איתו בחניון מואר של בית מלון.
    הוא גר קרוב אליי, מקסימום אעשה אליו עוד סיבוב בהזדמנות.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    שכחתי עוד משהוא, הslave של הקלאץ נוזל שמן בחלק מהאופנועים האלו, לא הייתי פוסל אופנוע עם נזילה אבל הייתי כמובן מחשב את המחיר לפי זה.
    יש תחליפים טובים יותר מהמקור שלא ינזלו יותר

אשכולות דומים

  1. התייעצות לגבי רכישת קטנוע
    על ידי ramiy בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 30-08-2016, 20:27
  2. תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 19-07-2016, 13:01
  3. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 14-07-2016, 13:47
  4. התייעצות לגבי רכישת אופנוע שטח ראשון
    על ידי Liran92 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 11-06-2016, 19:11
  5. התייעצות לגבי רכישת אופנוע דו"ש בתקציב של כ- 25K
    על ידי Laurence בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 03-06-2016, 15:17

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO