יש עליו מבחן ארוך טווח.
http://fullgaz.co.il/%D7%94%D7%95%D7...B%D7%95%D7%9D/
שלום רב,
אני מתלבט לפני קניה ורציתי לשמוע המלצות\חוות דעת על הונדה CB650F.
על הפרק עומד גם SV650 החדש של סוזוקי אבל רציתי גם לראות מה אומרים על ההונדה.
יש עליו מבחן ארוך טווח.
http://fullgaz.co.il/%D7%94%D7%95%D7...B%D7%95%D7%9D/
אני שואל את עצמי, למרות שזאת הונדה, אם הMT09 החדש לא נותן אלטרנטיבה טובה יותר בתקציב של 70K
MT09 גדול עלי. אני מחפש כלי מתון. אני עולה בנפח מ Z250 ולא מחפש משהו קופצני מדי, לכן פסלתי את ה MT07.
לדעתי ההונדה מרגיש קצת לא לשם ולא לשם.
במחיר שלו הוא לא מתמודד עם sv אלא עם ה-gsr750 וה-mt09 ושם זה כבר עולם אחר.
ואם זה עניין של עלות/תועלת אז מתחיל להיות קשה להצדיק את הקפיצה הזו במחיר.
בסופו של דבר זה תלוי במה שאתה מחפש מהכלי.
אני ממליץ לך לבדוק את הביקורת של Cager. אני מאוד נהנה ממה שהוא מעלה ליוטיוב.
https://www.youtube.com/watch?v=GrN8V4slTuU
הMT לא קופצני. זה מאוד תלוי ברוכב. זהו אופנוע מאוד ידידותי בכלל ובפרט לרוכב שעולה בנפח. הMT ,SV, והCBF אופנועים מאוד שונים. כל 1 עונה לצרכים שונים ולטעם שונה של הרוכב. הCB גם לא באותה מדרגת מחיר.
רכיבות מבחן לקחת? עם כל הכבוד למבחנים ולדעות של אחרים בסוף אתה יודע הכי טוב בשבילך, מה הצרכים שלך ומה התחושה שכל אופנוע יתן לך.
Tracer 900
אם זה יהיה CB650 אז יד שניה. רכבתי על MT07, CBF ו SV. כל אחד באמת שונה. הMT הרגיש לי חזק מדי- אגרסיבי. הSV היה די נוח וה CB הרגיש חזק אבל סלחן, אבל קצת הרגיש לי מסיבי כמו נסיעה על אוטו. מה גם שהרגיש לי קצת רחב יותר.
אם אני מחשיב את הCBR F3 שהיה לי לפני 20 שנה, ןSV מהדגם הקודם, אז היו ברשותי כל הכלים שציינת.
כולם כלים מצויינים אמינים וידידותיים. כל 1 לטעמי משרת צרכים שונים.
- אם אתה בעניין של טיולים ארוכים הייתי לוקח רק את הCBR, הF3 היה קרוב לשלמות קשה לי להאמין שהמצב הורע (קראתי ביקורת על הכיסא) תחושת הרוחב נובעת מהפירינג מיוץ לעיר זה יתרון עצום.
- לMT תנוחה כמעט כמו של סופר מוטו, מנוע בהתאם, ועיצוב מגניב, הוא הכי מוצלח בשילוב של עיר וחוץ (זריז כמו קטנוע ועם מנוע חזק מאוד).
- לSV יש טונה של אופי ומנוע V מדהים וחיצונית הוא נראה יותר קלאסי מהMT (אני אוהב, אבל זה כבר עניין של טעם).
זה השוואה של תפוחים ותפוזים, אתה לא יכול לטעות באף 1 מהכלים.
אין בינהם (הF3 שהיה לך והCBF650) כמעט שום דמיון. השם והנפח הקרוב וזהו...
הF3 היה ספורט תיור מהטובים בזמנו ואילו ה650 הוא אופנוע נוח למתחילים ובעל אופי רגוע (אפילו שהוא 4IL)
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
הייתי בנסיעת מבחן על הSV
כלי ממש חמוד וידידותי ++++ ותמורה מעולה למחיר בגדול
אבל חסר לי משהו שם ואני עוד לא יודע לשים את האצבע בדיוק..
שוקל את הז800 או GSR 750
SV SV SV......SV SV SV.........חחחח
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
אין שום הצדקה למחיר המופקע שמבקשים על האופנוע הזה.
במיוחד כשאתה לוקח בחשבון את האופציות האחרות בשוק שבמחיר זהה או פחות מציגים בפניך ביצועים שווים או יותר.
אני רק רוצה לציין את איכות ההרכבה הירודה של הכלי, איכות החומרים הנמוכה באופן כללי וחוסר העמידות שלו לאורך זמן.
זה מניסיון אישי שלי.
תעשה לעצמך טובה, תעשה סיבוב ניסיון אבל תעמוד בצד ותבחן אותו טוב טוב ולפרטי פרטים, מיד תראה את מה שאני מדבר עליו.