עמוד 1 מתוך 4 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 54

אשכול: קאוואסקי gtr1.4 2008 - מחלות ילדות

צפייה משולבת

  1. #1
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167

    קאוואסקי gtr1.4 2008 - מחלות ילדות

    אני מתכוון לרכוש gtr1.4 מבית קאוואסקי.
    חיפשתי ברשת מידע על מחלות ילדות ובעיות אופיניות לכלי ולא כלכך מצאתי.
    בגדול מדובר בכלי עם 67000 קילומטר על פניו מצב טוב.
    האם ישנן תקלות שאופייניות לכלים הללו שכדי להיות ער אליהן?

    וכן אני יודע זה כלי של מטרו אבל הגב כואב.


    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    לא מאמין עלייך. ככה אתה נלחם על העקרונות שלך?

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    משומש חביבי משומש בן 8 שנים

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    אני הייתי נמנע מקוואק-קוואק בנפחים הגדולים.
    במשך השנים הופיעו בעיות בגיר בכמה דגמים עתירי נפח.

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אגב
    מכון בדיקה טוב לכלי באזור תל אביב ( הכלי באישימוטו)

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    אגב
    מכון בדיקה טוב לכלי באזור תל אביב ( הכלי באישימוטו)

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
    סטפן.
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  7. #7
    Member הסמל האישי של audiR8
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    253
    ^ מחזק.
    אל תפחד מהעובדה שהכלי באישימוטו ושם מתבצעת הבדיקה.
    סטפן בדק עבורי כלי שהוצע למכירה דרכם, גילה עיוות בשלדה והתעקש להוריד אותי מהכלי.

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    הוא באישימוטו לא עשוי להיות בעייתי?

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    סבבה
    סטפן נקווה שאוכל לבדוק אצלו

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    לחלופין - 'טופ גאן' יגאל אלון 122 ת"א.
    - לא סטפן אבל מקצועיים ויסודיים בבדיקה (אין מכשור לבדיקת שלדה כמו לסטפן). יש לי נסיון רב איתם וממליץ בלב שלם
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  11. #11
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    תודה
    מחר אני אבצע רכיבת מבחן ואם תעבור בשלום אני אקח לבדיקה.


    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    דיברתי עם יואש, הוא אומר שאין בעיות מיוחדות.
    אבל...טיפולים יקרים וכל דבר באופנוע הזה עולה הון.
    זה מה שהוא אמר...

  13. #13
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    כן דיברתי. גם עם סטארלוק.
    בכל מקרה אני אתחיל להביא חלקים מהרשת אז אולי זה יוזיל קצת עלויות.
    בכללי קראתי עליו ביקורות טובות

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    283
    קראתי כמה מבחנים, האופנוע הזה קיבל אחלה של תשבוחות, וזה מה שכתבו באחד המגזינים על אמינות (אגב מדובר במגזין מוכר MCN)

    There is no reason to question the Kawasaki 1400’s reliability as the ZZ-R14 on which it’s based is proving bulletproof and Kawasaki are renown for producing reliable motors. MCN ran the older GTR problem free for 30,000 mile in a year, without a glitch. Shaft drive will add to its longevity.

    ציטוט נכתב במקור על ידי הפלג הצפוני צפיה בהודעה
    אני הייתי נמנע מקוואק-קוואק בנפחים הגדולים.
    במשך השנים הופיעו בעיות בגיר בכמה דגמים עתירי נפח.
    למה?!

    אני החזקתי בעבר בנינג'ה 600 שנת 1999 קניתי עם 45K מכרתי כאשר עמד על כ80K ק"מ.

    אחריו היה לי נינג'ה 636 שנת 2004 קניתי עם כ17K ומכרתי כאשר עמד על סביבות ה35K.

    שניהם הפגינו אמינות מושלמת.
    נערך לאחרונה על ידי adnan; 13-10-2016 בשעה 22:21.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי adnan צפיה בהודעה
    קראתי כמה מבחנים, האופנוע הזה קיבל אחלה של תשבוחות, וזה מה שכתבו באחד המגזינים על אמינות (אגב מדובר במגזין מוכר MCN)

    There is no reason to question the Kawasaki 1400’s reliability as the ZZ-R14 on which it’s based is proving bulletproof and Kawasaki are renown for producing reliable motors. MCN ran the older GTR problem free for 30,000 mile in a year, without a glitch. Shaft drive will add to its longevity.



    למה?!

    אני החזקתי בעבר בנינג'ה 600 שנת 1999 קניתי עם 45K מכרתי כאשר עמד על כ80K ק"מ.

    אחריו היה לי נינג'ה 636 שנת 2004 קניתי עם כ17K ומכרתי כאשר עמד על סביבות ה35K.

    שניהם הפגינו אמינות מושלמת.
    גם הוי מקס שלי יליד 2001 עם למעלה מ-71000 אלף מייל (תעשו חשבון 1.6X) מפגין אמינות
    ומדובר באופנוע חוליגנים.

    אבל זו לא באמת אינדיקציה, בק"מ שציינת המנוע רק מתחיל את החיים שלו, מה שמקצר אותם
    זה שירות גרוע מכונאים שהורסים וטיפול לא נכון. לא סתם ייצרני הרכב נותנים אחריות עד הוק.

    נשאלת השאלה באיזה תנאים חיי האופנוע מי ביצע את הטיפולים, כמה המכונאים מכירים את המכונה
    הספציפית ובאיזה זמינות ניתן להשיג חלקים חשובים.

    מספיק חלק אידיוטי קטן בכדי להשבית את האופנוע חודש עד שיגיע משלוח, וגם טיפול פשוט הופך סיוט
    כשצרך לפרק ל כך הרבה פלסטיקים שלא לדבר על כך שלפריינגים יש נטייה להישבר ולהיסדק ללא
    קשר לאמינות האופנוע...

    חשוב לקרוא והרבה בפורומים בחו"ל שם נצבר ידע מסוים בנושא. ולבדוק אם יש מועדון חברים יעודי.

    יאללה בלאגן!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. חלקים לקאוואסקי kle500
    על ידי lokimonster בפורום פורום מכירה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 02-01-2017, 08:29
  2. קוטר צנרת פליטה קאוואסקי er 5
    על ידי HEBO בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 04-03-2016, 10:38
  3. דיוק 2008 לא מניע
    על ידי nadav בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 22-11-2015, 16:36
  4. תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 21-09-2015, 18:57

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO