צריכת שמן לא שייכת לשום דבר ממה שרשמת.
אם מדובר ב DB KILLER זה חלק נשלף אז אין השלכות משמעותיות חוץ מרעש.
שלום, היום במהלך נסיעה (בערך דקה מתחילת נסיעה) המשתיק באגזוז M4 שלי עף מהאופנוע. מייד כשזה קרה הבנתי שמשהו לא בסדר
עצרתי בצד. ניסיתי להבין מה קרה ואז איזה ילד אמר שעף לי חלק מהאופנוע. מסתבר שהמשתיק פשוט נשבר בחלק שמוחזק עם בורג. לאגזוז
עצמו לא נגרם נזק, אבל המשתיק פשוט נשבר (שזה גם דיי מוזר..כמו שאתם יכולים לראות בתמונה).
בקיצור פניתי לחברה בארה"ב, אני מנסה להזמין חלק חדש בהנחה ובלתי אפשרי לקדוח חור חדש ולהכניס את המשתיק חזרה.
עד שזה יקרה, ובכלל בימים הקרובים אני נאלץ לנסוע עם האופנוע ללא המשתיק.
הצד הרע:הרעש מחריש- באמת בלתי נסבל.
הצד הלא כל כך רע: אני מרגיש כאילו המנוע עובד על סטרואידים. כאילו דחפו לו עוד איזה כמה סוסים טובים. כל הילוך מושך הרבה יותר, יותר מהר.
סיבוב מהיר מדיי של המצערת גורם לאיבודי אחיזה רגעים..סכ"ה הפך את האופנוע לעוד יותר כיף ממה שהוא.
השאלה העיקרית שלי אחרי החפירה- האם המצב הזה מסכן את המנוע? (נוכח אחד השרשורים האחרונים פה על פיצוץ המנוע ב09)
שאלה נוספת- מה לדעתכם יכול לגרום למשתיק לעוף ככה? קראתי בכמה מקומות שצריך כל כמה אלפי קמ' להחליף איזה צמר באגזוז. היות
ואין מדריך מסודר, דיי קשה להבין מה בדיוק רוצים (לדוגמא מישהו העלה סרטון שבו הוא עוטף את המשתיק על צמר כשלהו).
ובכלל מה ההשלכות של האגזוז הממש פתוח? (צריכת דלק/שמן/בלאי וכו')
תודה,מתן.
![]()
צריכת שמן לא שייכת לשום דבר ממה שרשמת.
אם מדובר ב DB KILLER זה חלק נשלף אז אין השלכות משמעותיות חוץ מרעש.
זה רק הdb killer הוא מוחזק עם קליפ או בורג ובדרך כלל ניתן לקניה והתקנה בקלות.
אני יודע שזה המשתיק, והוא הוחזק ע"י בורג.
מה שהפתיע אותי כמו שניתן לראות בתמונה שהוא נראה כאילו האגזוז העיף אותו מלחץ, מה ששבר את החלק שבו יש חור לבורג וכנראה
גם הבורג. נראה כאילו הצטבר לחץ שגרם לזה. הגיוני?
תבדוק אולי המילוי שרוף ביפנים זה יגרום לחום יתר וזה התוצאה שתקבל
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
מחר אני אקפוץ למוסך שיבדקו את זה. באופן כללי נראה שיש המון וויברציות. בממוצע כל 4 חודשים אני נאלץ להחליף לוחית רישוי כיוון שהיא נשברת-
אני מניח מאותה סיבה.
איכות היצור לא רעה בכלל. נכון זה לא אקרופוביץ, אבל יחסית למחיר זה תמורה מעולה.
יכול להיות. באתר החברה מדגישים שצריך לעשות repack כל כמה אלפי ק"מ (בערך 10). אבל לא אומרים איך, וגם לא מצאתי שום
איזכור לזה ברשת בהקשר לדגם הספציפי הזה. הכי קרוב שמצאתי היה ביוטיוב לאגזוז של M4 על CBR250. שמסיבה כלשהיא כרך
מילוי (דמוי צמר) סביב המשתיק בטענה שזה repack...מקומות אחרים של חברות אחרות אומרים שצריך לעשות ניתוח רציני ולפרק את כל האגזוז
עם הניטים והכל..נראה לי קצת מוגזם.