עור, שאלה שלא הייתי שואל,
רק בגלל שאתה כבר יודע את התשובה מראש.
קורדורה זה פתרון פחות טוב, אם אתה מוכן לשאת בתוצאות אם חלילה יהיו...
תרכב עם קורדורה. גם אני רוכב לפעמים עם קורדורה,
ברוב השנה עם מעיל עור.
יודע שמעיל עור מגן טוב יותר אבל בחום שלנו מה הסיכום? עור או קודורה?
עור, שאלה שלא הייתי שואל,
רק בגלל שאתה כבר יודע את התשובה מראש.
קורדורה זה פתרון פחות טוב, אם אתה מוכן לשאת בתוצאות אם חלילה יהיו...
תרכב עם קורדורה. גם אני רוכב לפעמים עם קורדורה,
ברוב השנה עם מעיל עור.
לך על משולב ומהנסיון שלי קורדורה זה אחלה רק מתבלה מהר
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
אז למה אין חליפות רכיבה קורדורה? או, למה במרוצים משתמשים עדיין בעור פרה?
במרוצי מכוניות לובשים חליפת נומקס עם מגן צוואר וקסדה וכלוב התהפכות ברכב.
באוטו שלך יש את כל אלה ואתה לובש קסדה צווארון וחליפת נומקס כשאתה נוהג?
ידידי אני חושב שכל אחד יכול להחליט לעצמו מה טוב לו, בידיוק כמו שלקסדות 3/4 יש מקום בעולם ככה גם למעילי קורדורה יש את הפינה שלהם.
הם עובדים מעולה חד פעמי בהחלקה של 120 קמש. לאחר ההחלקה הם לפח ,עור מחזיק יותר ללא ספק אבל מסורבל ולא נוח.
ולדעתי אנחנו צריכים להסביר הבדלים ושכל אחד יחליט לעצמו מה טוב לו
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
הנה, תראה גם אני רוכב עם קורדורה...אבל מוכן לשאת בתוצאות.
תזכיר לי, אעלה לכאן את התמונות של המעיל דינזה שלי...
ואיך הוא נראה אחרי החלקה ואז תגיד לי,
אם מעיל קורדורה היה עושה את אותה עבודה.
אני מסכים איתך שיש מקום לכל מיני דברים, כל מה שאני אומר זה דבר פשוט...
תשתמש מצידי בקסדת "חצי אבטיח" של רוכבי הארלי, רק תהיה מוכן לשאת בתוצאות.
לא מפריע לי שרוכבים עם גופיה וכפכפים, רק, שוב...קבלו את התוצאות כמו גברים!
לא מפריע לי שעוברים על חוקי התנועה...קבלו את העונש באומץ ובהכנעה!
מבין?
פות"ש ציין בהודעה הראשונה,יודע שמעיל עור מגן טוב יותר... - בדגש על יודע,אז הסכמתי איתו על "פתרון" הקורדורה שגם אני משתמש בו, רק שיהיה מוכן.
כשיהיה לי קרוזר, ארכב עם קסדה שלמה...רק בחורף, בקיץ אני מניח שלא.
אם תשאל, אומר לך שאני באופן אישי, מוכן לשאת בתוצאות.
נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 17-10-2016 בשעה 00:04.
ככלל אני מבין את הגישה של סטר׳ (ואף מסכים עם חלק מדבריו) אך מסכים עם הגישה של עוז.
יחד עם זאת (אם יותר לי לחפור), ככלל אני פחות סלחני בסוגיית הנשיאה באחריות בעניין כגון המיגון שעליו יש לרוכב שליטה מסויימת מאחר וההשלכות הכלכליות, החברתיות ומשפחתיות בעת פגיעה מתאונה הן מרחיקות לכת. כידוע לכם, מחירי הביטוח גם ככה יקרים יתר על המידה, העלויות הרפואיות הן כבדות והתוצאות הכלכליות והחברתיות שמשפיעות עלינו כשהפרט לא יכול לתפקד ולפרנס את המשפחה הן קשות בלשון המעטה (כך גם מעבר למעגלים הקרובים, זה לא נראה לי הגיוני שנושה יצטרך לותר על חוב בגלל שרוכב קל דעת נקלע לאחר מעשה להליך פשט״ר או שסטאג׳ר בבי״ח יעבוד כמו חמור מספר שעות נוספות ללא שינה מאחר ופלוני רוכבוני החליט לשים ז*ן ולרכב ללא מיגון או מיגון ראוי).
היינו, כשמישהו לא נושא באחריות בפן המיגון (עליו ללא ספק יש לו שליטה) - הוא למעשה לוקח סיכון ביודעין לא רק על חשבון הסובבים אותו במעגלים הקרובים אלא גם על חשבוני ועל חשבונך...
אז נכון, צריכים להיות מעשיים, לזרום ולחיות ואני לא מצפה מאנשים לצאת מהבית בקונדום, להוציא הון עתק על ציוד מיגון ולהיות סופר מודל של Rev'it ושות׳, אך ככלל אני לא שש לממן רוכבים חופשיים (תרתי משמע).
נערך לאחרונה על ידי מצמץ; 17-10-2016 בשעה 07:10.
עוז אני גם יכול להראות לך איך נראים המעילים שאני החלקתי איתם.
בסוף מה שמשנה זה איך אני נראה אחרי ההחלקה והקורדורה טובה מספיק לרכיבה בכביש במהירויות נמוכות.
עור פחות פרקטי ולא תמיד מועיל יותר
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
כי במסלול אין שום שיקול לפרקטיות. כי במסלול בסוף המרוץ הרוכב נכנס למקלחת ולא מתחיל יום עבודה. כי במסלול מגיעים למהירות של 300 קמ"ש. כי במסלול רוב הנפילות הן החלקה עד לעצירה במשטח סופג אנרגיה ובכביש לא. כי במסלול קובעים את החוקים אנשים שיותר חשוב להם המוניטין של הענף מהנוחות של העובדים בו. אני בטוח שאם זה לא היו חובה היו רוכבים שהיו עוברים לחליפות סינטטיות.
כמו שלא תרכב עם צמיגי סליקס על הכביש ככה לא תרכב עם חליפת עור. פשרה.
מסכים.
בסופו של דבר זה מסתכם בסוג הרכיבה ובתנאי ההגנה שהציוד צריך לעמוד בהם.
אין ספק שמעיל עור יחזיק מעמד לזמן רב יותר גם בעת החלקה וגם לאורך השנים.
יחד עם זאת צריך לזכור -
עור מאוד חם בקיץ, ובחורף לא מחמם במיוחד, כבד יותר ומסורבל יותר.
אני לא מסוגל לרכב עם מעיל עור ברכיבה רגילה ומשאיר את החליפה לשבת ב-5 בבוקר.
מעיל טקסטיל איכותי יעשה עבודה נהדרת של הגנה ברכיבה יומיומית רגילה.
לגבי כפפות אני ממליץ על עור, מכיוון שהטקסטיל בכפפה דק יותר מאשר במעיל,
וכפפות טקסטיל מוגבלות יותר מבחינת יכולת ההגנה שלהן ביחס לעור.
אייפקס מוטורס - Apex Motors
www.apexmotors.co.il - התעשייה 5 ירושלים
דף הפייסבוק שלנו!
Furygan # Axo # Monimoto