ציטוט נכתב במקור על ידי Skity צפיה בהודעה
דבר ראשון אתה צריך להחליט אם אתה רוצה דו שימושי או שטח טהור, בA1 יש לך את הDRZ400 והCRF250L בקטגוריית הדו"ש, בקטגוריית הטהורים יש לך הרבה יותר.

דבר שני, רק רישוי צהוב! אם אתה קונה רישוי אפור זה אומר שמותר לך להתחרות רק במסלול מירוצים סגור וייעודי, אגלה לך סוד - אין אחד כזה.

דבר שלישי, אין שום בעיה עם החוקיות, לכלים האלו מותר לנסוע על הכביש, פשוט אם מדובר באופנוע שטח טהור הבלאי על הכביש יהיה הרבה יותר רציני וגם הטיפולים הם לפי שעות וחבל לך לשרוף שעות נסיעה על הכביש, לכן נהוג לנסוע עד לשטח באמצעות נגרר.

אתה יכול למצוא קבוצות רכיבה כאן בפורום, בפייסבוק, לא חסר.

ואני מקווה שהתקציב שלך לא כולל ביטוח וציוד רכיבה.
כן, האיבזור זה בלי קשר לתקציב שרשום
אבל אפשר ליסוע עם כלי רישוי צהוב על הכביש?
ועושים לכלי כזה ביטוח?

וגם אם אין לי נגרר ויש לי נסיעה נניח של 5 קילומטר לשטח מה עושים?

איך הדוש"ים בשטח? סוחבים או שהם פחות טובים מהרישוי צהוב
תאמת שגם יצא לי להסתכל על ה crf אבל ב 15 השנה תהיה נמוכה ואני מפחד מכלים כאלא בהתחשב בזה שאני לא יודע לטפל בהם

הבעיה הכי גדולה שלי זה איך מטפלים בכלי (ניקיון,שימון ,סתם ככה לדעת שלא דופקים אותי במוסך)