כאן אתה טוען בפסקנות, אין ABS אין מערכות בקרה.
כאן אתה ממשיך להתעקש
לאורך כל השרשור אתה טוען שאין בקרות חכמות בלא ABS.
כאשר מוכחים אותך אתה משנה חותך שמאלה וטוען אחרת..
ואז בספין שלא היה מבייש את ביבי ושות' מספר שאמרת שיש מודול נוסף.
בהמשך אתה טוען שכאשר ה ABS מזהה מצב בו הקידמי באוויר הוא "מנתק צילנדרים או מאחר הצטה" (הטעות במקור) לשיטתך ניתן בעצם לוותר על ה ECU שכן הוא סתם משקולת נייר.
מערכת ה ABS היא מערכת בלימה, ניתן לעשות שימוש במערך החיישנים שלה היא ממילא שם, חישובים לגבי איזה הספק להוציא מן המנוע/כמויות דלק להכניס למערכות ההזרקה/שיפט להצתה וכו' נעשים על ידי ה ECU ועל ידו בלבד.
http://www.af1racing.com/store/Scrip...dProduct=78225
בקישור הראשון תוכל לקרוא על ה ECU הפתוח של אפריליה.
http://www.af1racing.com/store/Scrip...dproduct=76744
בשני אותה מערכת פתוחה בשינוי של מערכות הבקרה, ממליץ לקרוא במיוחד את החלק המדבר על מערכת הבקרה.
לשיטתך החלפת ה ECU לא היתה משנה דבר שכן מערכת ה ABS היא הפוסקת, בפועל מערכות הבקרה והאופנוע מתנהגים שונה לחלוטין.
רק בסעיף האחרון יש כדי לשמוט את הקרקע לגמרי מן הפסיקות המלומדות שלך.
ממליץ לך לחזור להודעה שכתב Dresdner בתחילת השרשור לגבי פיקוד על ה ECU, לא יזיק לך ללמוד ממנו דבר או שניים.