עמוד 1 מתוך 4 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 57

אשכול: אופן פעולת מערכות בקרה באופנוע

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128

    אופן פעולת מערכות בקרה באופנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    החיישן על הגלגלש של הגיר הוא סופר שיניים של ההילוך חמישי.
    בחלק מכלים סופרים שיניים של הגלגלש הקידמי שרשרת
    בנוסף יש גם מד מהירות של האיביאסים , לפעמים חוסכים על החיישן גיר וסמים מד תאוצה באיביאס

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    אם תרשה לי תיקון קטן....

    במידה ויש לך ABS אין לך צורך בחיישן גיר או במד תאוצה , מערכת ה ABS ממילא מחשבת מהירות סיבוב בכל רגע נתון ובשני הגלגלים....
    בנוסף מערכת שכזו לא תהיה מושפעת כלל משינוי יחס גלגלי שיניים.
    מניח שבדגמים בהם ניתנת עדיין ללקוח הבחירה בדגם בסיסי בלא ABS אל מול דגם יקר יותר המכיל אותו עדיין תוכל למצוא חיישן גיר.
    נערך לאחרונה על ידי Max; 13-10-2016 בשעה 06:06.

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי Max צפיה בהודעה
    אם תרשה לי תיקון קטן....

    במידה ויש לך ABS אין לך צורך בחיישן גיר או במד תאוצה , מערכת ה ABS ממילא מחשבת מהירות סיבוב בכל רגע נתון ובשני הגלגלים....
    בנוסף מערכת שכזו לא תהיה מושפעת כלל משינוי יחס גלגלי שיניים.
    מניח שבדגמים בהם ניתנת עדיין ללקוח הבחירה בדגם בסיסי בלא ABS אל מול דגם יקר יותר המכיל אותו עדיין תוכל למצוא חיישן גיר.
    מדובר על סיביאר 250
    לי היה אחד עם איביאס ויש לו 3 חיישני מהירות
    בגיר ו2 גלגלים.אם זה דגם ללא איביאס יש רק בגיר.
    חייב או 3 חיישנים או מד תאוצה אחרת האיביאס לא ידע לעבוד.

    פותח שרשור פתח את המכסה גלגלש תסתכל שאין שם חור בבלוק מנוע , אתה לא תפספס אותו אם יש .


    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Max צפיה בהודעה
    אם תרשה לי תיקון קטן....

    במידה ויש לך ABS אין לך צורך בחיישן גיר או במד תאוצה , מערכת ה ABS ממילא מחשבת מהירות סיבוב בכל רגע נתון ובשני הגלגלים....
    בנוסף מערכת שכזו לא תהיה מושפעת כלל משינוי יחס גלגלי שיניים.
    מניח שבדגמים בהם ניתנת עדיין ללקוח הבחירה בדגם בסיסי בלא ABS אל מול דגם יקר יותר המכיל אותו עדיין תוכל למצוא חיישן גיר.
    ההגיון אומר שאתה צודק אבל במציאות היצרנים (לפחות אלו שאני מכיר) בחרו לעשות את מערכת הABS יחידה עצמאית שכל "הדיבור" שלה עם הECU זה חיווי תקלה.

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    ההגיון אומר שאתה צודק אבל במציאות היצרנים (לפחות אלו שאני מכיר) בחרו לעשות את מערכת הABS יחידה עצמאית שכל "הדיבור" שלה עם הECU זה חיווי תקלה.
    לעניות דעתי אתה צודק לגמרי, אכן מדובר במערכת עצמאית לגמרי.
    אבל....
    לפחות באופנוע שעליו אני רוכב כרגע, וזה שלפניו, וזה שלפניו נעשה שימוש משולש בחיישן היושב בצמוד לדיסק האחורי.
    1. חיישן למערכת ה ABS.
    2. חיישן מהירות.
    3. חיישן "תומך" למערכות הבקרה (זינוק, ווילי, והחלקת גלגל אחורי).

    עד כאן עובדות, מכאן אשאיר לסטרלוק להמציא את הפיזיקה מחדש.

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי Max צפיה בהודעה
    לעניות דעתי אתה צודק לגמרי, אכן מדובר במערכת עצמאית לגמרי.
    אבל....
    לפחות באופנוע שעליו אני רוכב כרגע, וזה שלפניו, וזה שלפניו נעשה שימוש משולש בחיישן היושב בצמוד לדיסק האחורי.
    1. חיישן למערכת ה ABS.
    2. חיישן מהירות.
    3. חיישן "תומך" למערכות הבקרה (זינוק, ווילי, והחלקת גלגל אחורי).

    עד כאן עובדות, מכאן אשאיר לסטרלוק להמציא את הפיזיקה מחדש.
    אז היה לך חיישן תאוצה באיביאס
    http://www.sensata.com/sensors/autom...sensor-cas.htm
    משהו כזה אחרת העסק לא יכול לעבוד
    ואגב בקרת זינוק,ווילי ואחיזה כל אלה פונקציות של ה abs



    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    נערך לאחרונה על ידי strelok89; 13-10-2016 בשעה 23:06.
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    אז היה לך חיישן תאוצה באיביאס
    http://www.sensata.com/sensors/autom...sensor-cas.htm
    משהו כזה אחרת העסק לא יכול לעבוד
    ואגב בקרת זינוק,ווילי ואחיזה כל אלה פונקציות של ה abs



    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    אם אקרא את דבריך כפשוטם, אם אין ABS אין בקרת זינוק/ווילי/אחיזה?

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי Max צפיה בהודעה
    אם אקרא את דבריך כפשוטם, אם אין ABS אין בקרת זינוק/ווילי/אחיזה?
    בידיוק קראתה נכון, כל אלה זה פונקציות של הabs.
    כמובן שניתן לבטל תוכנתית את הabs עצמו לברקסים אבל זה אותו החומרה פיזית

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    נכון אבל הוא בדילי של שניה וחצי אחרי הגלגל מה שניתן לניתוח

    כמו שנגיד בבמוו 650 סינגלים אין חיישן קאמשאפט אבל לפי מהירות הקראנק המחשב הזרקה מזהה מתי מתבצעת הדחיסה ולפי זה יודע מתי לתת הצטה

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    דיליי של שניה וחצי בקלט\פלט זה נצח במערכות כאלו, הכל מתקתק שם במילי שניות

    ציטוט נכתב במקור על ידי Max צפיה בהודעה
    לעניות דעתי אתה צודק לגמרי, אכן מדובר במערכת עצמאית לגמרי.
    אבל....
    לפחות באופנוע שעליו אני רוכב כרגע, וזה שלפניו, וזה שלפניו נעשה שימוש משולש בחיישן היושב בצמוד לדיסק האחורי.
    1. חיישן למערכת ה ABS.
    2. חיישן מהירות.
    3. חיישן "תומך" למערכות הבקרה (זינוק, ווילי, והחלקת גלגל אחורי).

    עד כאן עובדות, מכאן אשאיר לסטרלוק להמציא את הפיזיקה מחדש.
    לא שולל כי אני לא מכיר את כל המערכות במיוחד את האחרונות אבל כמו שכתבתי אלו שאני מכיר לדוגמא וי סטרום 650 חוץ מיציאה לחיווי בלוח השעונים המערכת לא הייתה מתקשרת עם הECU והECU לא היה מחובר לחיישנים של הABS

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    דיליי של שניה וחצי בקלט\פלט זה נצח במערכות כאלו, הכל מתקתק שם במילי שניות



    לא שולל כי אני לא מכיר את כל המערכות במיוחד את האחרונות אבל כמו שכתבתי אלו שאני מכיר לדוגמא וי סטרום 650 חוץ מיציאה לחיווי בלוח השעונים המערכת לא הייתה מתקשרת עם הECU והECU לא היה מחובר לחיישנים של הABS
    נכון אתה לא ירדתה לסוף דעתי בגלל שיש דיליי של שניה בערך בין עד שהגיר מוריד מהירות לגלגל הגיר הוא הרפרנס פוינט הדילי הקטן הזה מספיק.

    ברגע שיש 2 חיישנים יש אקסלרומטר פנימי תמיד יש אחרת אין רפרנס פוינט והעסק לא עובד

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  10. #10
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    דרזדנר יש בעיה עם ההגיון של מאקס.
    מערכת האיביאס גם במכוניות חייבת נקודת ייחוס מסויימת.
    נניח מצב שבו צמיג קידמי 0 קמש ואחורי 20 קמש .
    המסקנה? קידמי נעול נכון? אבל אם זה בורנאואט? או תאוצה? אז מוסיפים נקודת ייחוס של מד תאוצה או מד מהירות נוסף בגיר . ואז יש עוד נתון להשוות אליו. כלל המערכות גם ברכבים נשענות כל זה . המד תאוצה לרוב יושב בתוך המנגנון איביאס אבל חייב אחד מאלה אחרת המערכת תתערב כשלא צריך גם או לא תתערב כשצריך, דוגמאת 2 צמיגים ננעלים בגלל ההפרשים הגיר יתן מהירות קצת גבוהה יחסית לגלגלים מה שיתן למערכת לייחס נעילה

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    דרזדנר יש בעיה עם ההגיון של מאקס.
    מערכת האיביאס גם במכוניות חייבת נקודת ייחוס מסויימת.
    נניח מצב שבו צמיג קידמי 0 קמש ואחורי 20 קמש .
    המסקנה? קידמי נעול נכון? אבל אם זה בורנאואט? או תאוצה? אז מוסיפים נקודת ייחוס של מד תאוצה או מד מהירות נוסף בגיר . ואז יש עוד נתון להשוות אליו. כלל המערכות גם ברכבים נשענות כל זה . המד תאוצה לרוב יושב בתוך המנגנון איביאס אבל חייב אחד מאלה אחרת המערכת תתערב כשלא צריך גם או לא תתערב כשצריך, דוגמאת 2 צמיגים ננעלים בגלל ההפרשים הגיר יתן מהירות קצת גבוהה יחסית לגלגלים מה שיתן למערכת לייחס נעילה

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    החיישן הוא תאוצה ותאוטה לכן ששני הגלגלים מראים אפס מהירות החיישן עדיין יראה לECU שהאופנוע זז.
    אם אחורי נעול החיישן מהירות בגיר נעול גם כן

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    החיישן הוא תאוצה ותאוטה לכן ששני הגלגלים מראים אפס מהירות החיישן עדיין יראה לECU שהאופנוע זז.
    אם אחורי נעול החיישן מהירות בגיר נעול גם כן
    נכון אבל הוא בדילי של שניה וחצי אחרי הגלגל מה שניתן לניתוח

    כמו שנגיד בבמוו 650 סינגלים אין חיישן קאמשאפט אבל לפי מהירות הקראנק המחשב הזרקה מזהה מתי מתבצעת הדחיסה ולפי זה יודע מתי לתת הצטה

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  13. #13
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    איזה אופנועים אלה?
    ומדוע כי אולי תחשוב על זה ותבין שכל זה זה בעצם פעולות הabs עם תגובה קצת שונה.
    ותקרא על זה קצת ותבין שזה הabs.
    איך לדעתך עובדת בקרת החלקה?
    בקרת ווילי?
    לעזור לך?
    בקרת החלקה - כשהאיביאס מגלה החלקת אחורי בתאוצה הוא או מנתק צלינדרים או מאחר הצטה.
    בקרת ווילי זה בכלל קיים בכל איביאס כשהוא מגלה שהאחורי באוויר ולא משחרר ברקס קידמי וממשיך לבלום . אז כאן העסק הפוך כשמגלה שהקידמי באוויר שוב או מנתק צלינדרים או מאחר הצטה.
    כל הדברים האלה זה מערכות שעבדות על הabs זה לא עובד בלעדיו


    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    Tuono V4 APRC 11-12
    RSV4 APRC 11-12

    בדגמים הללו מערכת ABS לא היתה קיימת, מניח שניתן למצוא גם יצרנים אחרים.

    אשמח אם תסביר שוב הכיצד ABS אחראי לבקרות כאשר הוא אינו קיים כלל.
    נערך לאחרונה על ידי Max; 15-10-2016 בשעה 02:24.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    איך בדיוק הבקר של הABS שולט על ההצתה או ניתוק צילנדרים?

אשכולות דומים

  1. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 05-06-2016, 17:25
  2. כניסה לאברבנאל עם תלת-אופן
    על ידי eran1100 בפורום אוף טופיק
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 06-04-2016, 20:45
  3. מערכות ניהול מנוע, ומה שביניהן.
    על ידי nitzann84 בפורום כללי
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 09-02-2016, 10:46
  4. מחפש את הכתבה על פעולת הקרבורטור
    על ידי TooLy בפורום תמיכה טכנית באתר ובאפליקציה
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 29-12-2015, 16:35
  5. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 14-11-2015, 01:12

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO