דרזדנר יש בעיה עם ההגיון של מאקס.
מערכת האיביאס גם במכוניות חייבת נקודת ייחוס מסויימת.
נניח מצב שבו צמיג קידמי 0 קמש ואחורי 20 קמש .
המסקנה? קידמי נעול נכון? אבל אם זה בורנאואט? או תאוצה? אז מוסיפים נקודת ייחוס של מד תאוצה או מד מהירות נוסף בגיר . ואז יש עוד נתון להשוות אליו. כלל המערכות גם ברכבים נשענות כל זה . המד תאוצה לרוב יושב בתוך המנגנון איביאס אבל חייב אחד מאלה אחרת המערכת תתערב כשלא צריך גם או לא תתערב כשצריך, דוגמאת 2 צמיגים ננעלים בגלל ההפרשים הגיר יתן מהירות קצת גבוהה יחסית לגלגלים מה שיתן למערכת לייחס נעילה
Sent from mTalk using windows 10 mobile


ציטוט ההודעה בתגובה