ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
ההגיון אומר שאתה צודק אבל במציאות היצרנים (לפחות אלו שאני מכיר) בחרו לעשות את מערכת הABS יחידה עצמאית שכל "הדיבור" שלה עם הECU זה חיווי תקלה.
לעניות דעתי אתה צודק לגמרי, אכן מדובר במערכת עצמאית לגמרי.
אבל....
לפחות באופנוע שעליו אני רוכב כרגע, וזה שלפניו, וזה שלפניו נעשה שימוש משולש בחיישן היושב בצמוד לדיסק האחורי.
1. חיישן למערכת ה ABS.
2. חיישן מהירות.
3. חיישן "תומך" למערכות הבקרה (זינוק, ווילי, והחלקת גלגל אחורי).

עד כאן עובדות, מכאן אשאיר לסטרלוק להמציא את הפיזיקה מחדש.