ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
נכון אבל הוא בדילי של שניה וחצי אחרי הגלגל מה שניתן לניתוח

כמו שנגיד בבמוו 650 סינגלים אין חיישן קאמשאפט אבל לפי מהירות הקראנק המחשב הזרקה מזהה מתי מתבצעת הדחיסה ולפי זה יודע מתי לתת הצטה

Sent from mTalk using windows 10 mobile
דיליי של שניה וחצי בקלט\פלט זה נצח במערכות כאלו, הכל מתקתק שם במילי שניות

ציטוט נכתב במקור על ידי Max צפיה בהודעה
לעניות דעתי אתה צודק לגמרי, אכן מדובר במערכת עצמאית לגמרי.
אבל....
לפחות באופנוע שעליו אני רוכב כרגע, וזה שלפניו, וזה שלפניו נעשה שימוש משולש בחיישן היושב בצמוד לדיסק האחורי.
1. חיישן למערכת ה ABS.
2. חיישן מהירות.
3. חיישן "תומך" למערכות הבקרה (זינוק, ווילי, והחלקת גלגל אחורי).

עד כאן עובדות, מכאן אשאיר לסטרלוק להמציא את הפיזיקה מחדש.
לא שולל כי אני לא מכיר את כל המערכות במיוחד את האחרונות אבל כמו שכתבתי אלו שאני מכיר לדוגמא וי סטרום 650 חוץ מיציאה לחיווי בלוח השעונים המערכת לא הייתה מתקשרת עם הECU והECU לא היה מחובר לחיישנים של הABS