דיליי של שניה וחצי בקלט\פלט זה נצח במערכות כאלו, הכל מתקתק שם במילי שניות
לא שולל כי אני לא מכיר את כל המערכות במיוחד את האחרונות אבל כמו שכתבתי אלו שאני מכיר לדוגמא וי סטרום 650 חוץ מיציאה לחיווי בלוח השעונים המערכת לא הייתה מתקשרת עם הECU והECU לא היה מחובר לחיישנים של הABS
נכון אתה לא ירדתה לסוף דעתי בגלל שיש דיליי של שניה בערך בין עד שהגיר מוריד מהירות לגלגל הגיר הוא הרפרנס פוינט הדילי הקטן הזה מספיק.
ברגע שיש 2 חיישנים יש אקסלרומטר פנימי תמיד יש אחרת אין רפרנס פוינט והעסק לא עובד