ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
מעניין אז האיטלקים הלכו על מודול נוסף לטובת אלה
את האפריליאה לא מכיר אבל היפנים וודאית זה באיביאס ובדוקאטי ובמוו וטריומף זה גם משולב באיביאס

רגע אבל אז למה להשאיר את המודול? אם הוא מבוטל וללא שימוש במסלול למה להשאיר עוד 4 קילו לאופנוע מסלול משעותי מאוד אלא שיכול להיות שמה שהם עשו שם זה בקר חיישנים של בוש ואיביאס של בוש .
הבקר גיירואים שולח מידע לאיביאס האיביאס מחשב ושולח מידע לבקר מנוע.
זה המערכת של בוש שקיימת ביפנים וברוב האירופאים.
אם לבטל את האיביאס באפריליאה הבקרות יעבדו? יעני לשלוף לחלוטין את המודול? אם לא אז הכל קורה שוב באיביאס כמו שרשמתי לפני

Sent from mTalk using windows 10 mobile
הם משאירים את הבקר (להבנתי אפשר לפרק את המשאבה) כי החיישן של הגלגל הקידמי והאחורי עוברים דרכו אז פשוט קל יותר להשאיר את זה אבל אין שם שום בקרה על ההזרקה או הצתה.
כמו שמקס רשם יש דגמים של aprc ללא ABS.
לפי דעתי המודול הנוסף באפריליה משמש כHUB לחיישנים כי לECU אין מספיק רגליים פנויות.