ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
הם משאירים את הבקר (להבנתי אפשר לפרק את המשאבה) כי החיישן של הגלגל הקידמי והאחורי עוברים דרכו אז פשוט קל יותר להשאיר את זה אבל אין שם שום בקרה על ההזרקה או הצתה.
כמו שמקס רשם יש דגמים של aprc ללא ABS.
לפי דעתי המודול הנוסף באפריליה משמש כHUB לחיישנים כי לECU אין מספיק רגליים פנויות.
היו דגמים של APRC ללא ABS, מדובר בשנים בהם מערכות ה ABS לא היו מתוחכמות בצורה מספקת מבחינת אפריליה.
המערכות החדשות מספקות ביצועים טובים יותר, מסוגלות למנוע נעילות גלגל גם בהטייה חריפה ויתנו ביצועים טובים יותר ל 95 אחוז מאוכלוסיית הרוכבים.

לפני השימוש במערכות ה ABS היה באפריליה מודול נוסף שנקרא "CLF ECU" שהיה אמון בין השאר גם על חישוב מהירות הגלגלים, ניתן אגב להוסיף אותו גם היום לאופנועי מסלול בעלי ABS, כך שניתן לפרק אותה לגמרי מן האופנוע.
חישוב תאוצות וזוויות גלגול בכל הצירים נעשה אז כמו היום בחיישן המותקן על מיכל הדלק ומכונה " Inclination sensor" והוא אינו קשור למערכת ה ABS.