עמוד 2 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 57

אשכול: אופן פעולת מערכות בקרה באופנוע

  1. #16
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    איך בדיוק הבקר של הABS שולט על ההצתה או ניתוק צילנדרים?
    קאנבאס לecu
    או פרוטוקול תקשורת אחר לרוב קאנבאס.
    מי שמנתר את הכל ושולח פקודה לכבות צלינדרים או לאחר הצטה זה הבקר abs


    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    קאנבאס לecu
    או פרוטוקול תקשורת אחר לרוב קאנבאס.
    מי שמנתר את הכל ושולח פקודה לכבות צלינדרים או לאחר הצטה זה הבקר abs


    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    בקר הABS לא נותן פקודות כאלו לECU.
    לאחר קריאה מעמיקה של מערכת APRCa של אפריליה הABS שם הוא רק הגשר של החיישנים שנמצאים על הגלגלים, שאר החיישנים כמו הג'רוסקופי מחוברים לecu משני שמתחבר לראשי.

    במסמך רשמי של אפרליה שמתאר איך להפוך RSV4 לאופנוע מסלול מבקש לפרק את הABS אבל להשאיר את הבקר כדי שהקריאה של החיישני הגלגלים תשאר אבל במפורש כתוב שהECU הוא זה שעושה את החישובים לא הABS והחיישן הג'רוסקופי לא מחובר לABS

  3. #18
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    Tuono V4 APRC 11-12
    RSV4 APRC 11-12

    בדגמים הללו מערכת ABS לא היתה קיימת, מניח שניתן למצוא גם יצרנים אחרים.

    אשמח אם תסביר שוב הכיצד ABS אחראי לבקרות כאשר הוא אינו קיים כלל.
    נערך לאחרונה על ידי Max; 15-10-2016 בשעה 02:24.

  4. #19
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    בקר הABS לא נותן פקודות כאלו לECU.
    לאחר קריאה מעמיקה של מערכת APRCa של אפריליה הABS שם הוא רק הגשר של החיישנים שנמצאים על הגלגלים, שאר החיישנים כמו הג'רוסקופי מחוברים לecu משני שמתחבר לראשי.

    במסמך רשמי של אפרליה שמתאר איך להפוך RSV4 לאופנוע מסלול מבקש לפרק את הABS אבל להשאיר את הבקר כדי שהקריאה של החיישני הגלגלים תשאר אבל במפורש כתוב שהECU הוא זה שעושה את החישובים לא הABS והחיישן הג'רוסקופי לא מחובר לABS
    משהו אתה, כבר יומיים אני מכין את השטח ואז אתה מגיע ורותם את העגלה לפני הסוסים

  5. #20
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    בקר הABS לא נותן פקודות כאלו לECU.
    לאחר קריאה מעמיקה של מערכת APRCa של אפריליה הABS שם הוא רק הגשר של החיישנים שנמצאים על הגלגלים, שאר החיישנים כמו הג'רוסקופי מחוברים לecu משני שמתחבר לראשי.

    במסמך רשמי של אפרליה שמתאר איך להפוך RSV4 לאופנוע מסלול מבקש לפרק את הABS אבל להשאיר את הבקר כדי שהקריאה של החיישני הגלגלים תשאר אבל במפורש כתוב שהECU הוא זה שעושה את החישובים לא הABS והחיישן הג'רוסקופי לא מחובר לABS
    מעניין אז האיטלקים הלכו על מודול נוסף לטובת אלה
    את האפריליאה לא מכיר אבל היפנים וודאית זה באיביאס ובדוקאטי ובמוו וטריומף זה גם משולב באיביאס

    רגע אבל אז למה להשאיר את המודול? אם הוא מבוטל וללא שימוש במסלול למה להשאיר עוד 4 קילו לאופנוע מסלול משעותי מאוד אלא שיכול להיות שמה שהם עשו שם זה בקר חיישנים של בוש ואיביאס של בוש .
    הבקר גיירואים שולח מידע לאיביאס האיביאס מחשב ושולח מידע לבקר מנוע.
    זה המערכת של בוש שקיימת ביפנים וברוב האירופאים.
    אם לבטל את האיביאס באפריליאה הבקרות יעבדו? יעני לשלוף לחלוטין את המודול? אם לא אז הכל קורה שוב באיביאס כמו שרשמתי לפני

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    נערך לאחרונה על ידי strelok89; 15-10-2016 בשעה 08:29.
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    מעניין אז האיטלקים הלכו על מודול נוסף לטובת אלה
    את האפריליאה לא מכיר אבל היפנים וודאית זה באיביאס ובדוקאטי ובמוו וטריומף זה גם משולב באיביאס

    רגע אבל אז למה להשאיר את המודול? אם הוא מבוטל וללא שימוש במסלול למה להשאיר עוד 4 קילו לאופנוע מסלול משעותי מאוד אלא שיכול להיות שמה שהם עשו שם זה בקר חיישנים של בוש ואיביאס של בוש .
    הבקר גיירואים שולח מידע לאיביאס האיביאס מחשב ושולח מידע לבקר מנוע.
    זה המערכת של בוש שקיימת ביפנים וברוב האירופאים.
    אם לבטל את האיביאס באפריליאה הבקרות יעבדו? יעני לשלוף לחלוטין את המודול? אם לא אז הכל קורה שוב באיביאס כמו שרשמתי לפני

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    הם משאירים את הבקר (להבנתי אפשר לפרק את המשאבה) כי החיישן של הגלגל הקידמי והאחורי עוברים דרכו אז פשוט קל יותר להשאיר את זה אבל אין שם שום בקרה על ההזרקה או הצתה.
    כמו שמקס רשם יש דגמים של aprc ללא ABS.
    לפי דעתי המודול הנוסף באפריליה משמש כHUB לחיישנים כי לECU אין מספיק רגליים פנויות.

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    בתקווה שאנחנו לא מבלבלים בין cornering ABS לשאר האלקטרוניקה.
    לבוש יש ABS שתפקד בפניות גם כבקרת אחיזה והוא מתקרב יותר למה שאתה כותב אבל כל הבקרות כמו launch control או wheelie controll ובקרת אחיזה שלא קשורה לABS נעשת בECU, האפרליה היא חוד החנית בנושא הזה

  8. #23
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    אני מכיר את בוש שזה הרוב המוחלט בעולם ואת ניסין היפני שזה חיקוי של בוש ברשיון מבוש.כניראה אפרילאה מתעסקת שם במשהו שונה
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  9. #24
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    אני מכיר את בוש שזה הרוב המוחלט בעולם ואת ניסין היפני שזה חיקוי של בוש ברשיון מבוש.כניראה אפרילאה מתעסקת שם במשהו שונה
    שום דבר שונה, אפריליה משתמשת באותה מערכת של בוש, כמו דוקאטי וכל יצרן אחר שמכבד את עצמו.

  10. #25
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי Max צפיה בהודעה
    שום דבר שונה, אפריליה משתמשת באותה מערכת של בוש, כמו דוקאטי וכל יצרן אחר שמכבד את עצמו.
    אם זו מערכת של בוש אז הכלל החישובים מיושמים באיביאס ומשדרים לניהול מנוע מה לעשות.
    אם אין שם איביאס אז זה לא בוש זה כניראה מגנטי מרלי

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  11. #26
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    הם משאירים את הבקר (להבנתי אפשר לפרק את המשאבה) כי החיישן של הגלגל הקידמי והאחורי עוברים דרכו אז פשוט קל יותר להשאיר את זה אבל אין שם שום בקרה על ההזרקה או הצתה.
    כמו שמקס רשם יש דגמים של aprc ללא ABS.
    לפי דעתי המודול הנוסף באפריליה משמש כHUB לחיישנים כי לECU אין מספיק רגליים פנויות.
    היו דגמים של APRC ללא ABS, מדובר בשנים בהם מערכות ה ABS לא היו מתוחכמות בצורה מספקת מבחינת אפריליה.
    המערכות החדשות מספקות ביצועים טובים יותר, מסוגלות למנוע נעילות גלגל גם בהטייה חריפה ויתנו ביצועים טובים יותר ל 95 אחוז מאוכלוסיית הרוכבים.

    לפני השימוש במערכות ה ABS היה באפריליה מודול נוסף שנקרא "CLF ECU" שהיה אמון בין השאר גם על חישוב מהירות הגלגלים, ניתן אגב להוסיף אותו גם היום לאופנועי מסלול בעלי ABS, כך שניתן לפרק אותה לגמרי מן האופנוע.
    חישוב תאוצות וזוויות גלגול בכל הצירים נעשה אז כמו היום בחיישן המותקן על מיכל הדלק ומכונה " Inclination sensor" והוא אינו קשור למערכת ה ABS.

  12. #27
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    אם זו מערכת של בוש אז הכלל החישובים מיושמים באיביאס ומשדרים לניהול מנוע מה לעשות.
    אם אין שם איביאס אז זה לא בוש זה כניראה מגנטי מרלי

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    חבל שאתה מתעקש לטעות ולהטעות.


    ABS.JPG

  13. #28
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    http://www.bosch-motorcycle.com/en/d...le_sensor.html

    זה החיישן שרק חיישן לא יודע לעשות כלום.

    זה איך הבקרת יציבות עובדת על בסיס איביאס 9 של בוש

    http://www.bosch-motorcycle.com/en/d...y_control.html

    זה האיביאס 9 של בושhttp://www.bosch-motorcycle.com/en/d...s_9m_plus.html

    כל החישוב של הכניסות והחיישנים מבוצע על האיביאס כמו שאמרתי .
    במידה ואין איביאס מקס הוכחתה שוב את מה שאמרתי שיש מודול נוסף שעושה את זה במקום האיביאס.

    שוב כל החישוב בבוש מאז דור 8 של כלל הבקרות על האיביאס עצמו





    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    נערך לאחרונה על ידי strelok89; 15-10-2016 בשעה 14:30.
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    איך הוא משנה מפות עם המפות לא יושבות על הABS? בנוסף כל מצבי ההחלקה ווילי נמצאים על הECU ככה שהחישוב הסופי איך לשנות נעשה שם.
    המערכת של בוש יכולה לאגד את כל החיישנים אליה אבל זאת אופציה (הם בעצמם משתמשים במילה can) שחלק מהיצרנים לא משתמשים בה ומעדיפים לחווט חלק מהחיישנים לECU כמו באפרליה.
    אני מניח שהיצרנים אוהבים את השליטה אצלם ולא במודול מוכן

  15. #30
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    עוד יצרן הפעם במוו, הABS מפעיל בקרת משיכה ע"י שימוש בבלמים שהוא "בבעלותו" אבל DTC או וולי קונטרול הוא בבעלותו של הECU.
    מערכת די מעורבת בין התערבות ABS ובקרות ECU

    http://www.moto123.com/print_article.spy?artid=116129

אשכולות דומים

  1. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 05-06-2016, 17:25
  2. כניסה לאברבנאל עם תלת-אופן
    על ידי eran1100 בפורום אוף טופיק
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 06-04-2016, 20:45
  3. מערכות ניהול מנוע, ומה שביניהן.
    על ידי nitzann84 בפורום כללי
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 09-02-2016, 10:46
  4. מחפש את הכתבה על פעולת הקרבורטור
    על ידי TooLy בפורום תמיכה טכנית באתר ובאפליקציה
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 29-12-2015, 16:35
  5. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 14-11-2015, 01:12

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO