ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
בידיוק קראתה נכון, כל אלה זה פונקציות של הabs.
כמובן שניתן לבטל תוכנתית את הabs עצמו לברקסים אבל זה אותו החומרה פיזית

Sent from mTalk using windows 10 mobile
כאן אתה טוען בפסקנות, אין ABS אין מערכות בקרה.

ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
איזה אופנועים אלה?
ומדוע כי אולי תחשוב על זה ותבין שכל זה זה בעצם פעולות הabs עם תגובה קצת שונה.
ותקרא על זה קצת ותבין שזה הabs.
איך לדעתך עובדת בקרת החלקה?
בקרת ווילי?
לעזור לך?
בקרת החלקה - כשהאיביאס מגלה החלקת אחורי בתאוצה הוא או מנתק צלינדרים או מאחר הצטה.
בקרת ווילי זה בכלל קיים בכל איביאס כשהוא מגלה שהאחורי באוויר ולא משחרר ברקס קידמי וממשיך לבלום . אז כאן העסק הפוך כשמגלה שהקידמי באוויר שוב או מנתק צלינדרים או מאחר הצטה.
כל הדברים האלה זה מערכות שעבדות על הabs זה לא עובד בלעדיו


Sent from mTalk using windows 10 mobile
כאן אתה ממשיך להתעקש

ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
http://www.bosch-motorcycle.com/en/d...le_sensor.html

זה החיישן שרק חיישן לא יודע לעשות כלום.

זה איך הבקרת יציבות עובדת על בסיס איביאס 9 של בוש

http://www.bosch-motorcycle.com/en/d...y_control.html

זה האיביאס 9 של בושhttp://www.bosch-motorcycle.com/en/d...s_9m_plus.html

כל החישוב של הכניסות והחיישנים מבוצע על האיביאס כמו שאמרתי .
במידה ואין איביאס מקס הוכחתה שוב את מה שאמרתי שיש מודול נוסף שעושה את זה במקום האיביאס.

שוב כל החישוב בבוש מאז דור 8 של כלל הבקרות על האיביאס עצמו



Sent from mTalk using windows 10 mobile
לאורך כל השרשור אתה טוען שאין בקרות חכמות בלא ABS.
כאשר מוכחים אותך אתה משנה חותך שמאלה וטוען אחרת..
ואז בספין שלא היה מבייש את ביבי ושות' מספר שאמרת שיש מודול נוסף.
בהמשך אתה טוען שכאשר ה ABS מזהה מצב בו הקידמי באוויר הוא "מנתק צילנדרים או מאחר הצטה" (הטעות במקור) לשיטתך ניתן בעצם לוותר על ה ECU שכן הוא סתם משקולת נייר.

מערכת ה ABS היא מערכת בלימה, ניתן לעשות שימוש במערך החיישנים שלה היא ממילא שם, חישובים לגבי איזה הספק להוציא מן המנוע/כמויות דלק להכניס למערכות ההזרקה/שיפט להצתה וכו' נעשים על ידי ה ECU ועל ידו בלבד.

http://www.af1racing.com/store/Scrip...dProduct=78225
בקישור הראשון תוכל לקרוא על ה ECU הפתוח של אפריליה.

http://www.af1racing.com/store/Scrip...dproduct=76744

בשני אותה מערכת פתוחה בשינוי של מערכות הבקרה, ממליץ לקרוא במיוחד את החלק המדבר על מערכת הבקרה.

לשיטתך החלפת ה ECU לא היתה משנה דבר שכן מערכת ה ABS היא הפוסקת, בפועל מערכות הבקרה והאופנוע מתנהגים שונה לחלוטין.
רק בסעיף האחרון יש כדי לשמוט את הקרקע לגמרי מן הפסיקות המלומדות שלך.
ממליץ לך לחזור להודעה שכתב Dresdner בתחילת השרשור לגבי פיקוד על ה ECU, לא יזיק לך ללמוד ממנו דבר או שניים.