תוצאות 1 עד 15 מ 57

אשכול: אופן פעולת מערכות בקרה באופנוע

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    איך הכרטיס מסך במחשב או בפלאפון כותב לזכרון ראם שלא יושב עליו?
    שוב כמו שרשמתי לפני יש תקשורת לרוב קאנבאס.
    האיביאס מחשב נותן פלט שקרה החלקת אחורי לדוגמא ונותן אות למחשב ניהול מנוע המחשב ניהול מאחר את ההצטה בפועל או מנתק צלינדרים. ואפילו בחלק מהמקרים הקויל עצמו מנתק צלינדר כי הוא זה שלא נותן ניצוץ אז בעצם הבקרת אחיזה באחריות הקויל?

    בידיוק כמו שהמסך מציג את התמונה שהכרטיס מסך חישב ובנה ולא המסך מחשב את את דפי הפורום שאתם קוראים.


    מקס או שלך יש בעיות בהבנת הנקרא? או לא יודע איך עוד להסביר.
    אמרתה שהאיביאס לא רלוונטי הסכמתי כל עוד זה לא של בוש , אמרתה ששל בוש מסידרה 9 ברגע שהבאתי לך ציטוטים מאתר בוש שמייצרת את האיביאס 9 עצמו שהוא עצמו עושה את זה אתה לא מוכן לקבל את זה.

    כאילו מה עוד אתה רוצה?
    המחשב ניהול מנוע לא מחשב בקרות הוא מנהל מנוע ,אופנוע ללא איביאיס חייב מודול נוסף שיחשב עבורו את הבקרות זה מה שאפריליאה עשו בישנים כל השאר השתמשו במודול האיביאס של בוש ליישום הבקרות כמו שבוש תכננו מראש.

    שוב באתר של בוש תקרא מה ששמתי לך ניתן להישתמש ברכיבים לחיבור למערכות צד ג, זה מה שאפריליאה עשו בדגמים המדוברים שאתה אמרתה ששם היו לך בקרות ללא איביאיס שמו חיישן של בוש עם מערכת נוספת צד ג שעושה את החישוב ואומר מתי לאחר הצטה או לבטל צלינדרים.


    מה שהמחשב ניהול מנוע שנתתה עושה זה לא מתערב בחישוב הוא מתערב בתוצאה, משמע כשאתה במחשב ושיניתה במסך עצמו ניגודיות או בהירות זה לא השפיע על החישוב של הרטיס מסך אבל התמונה שאתה רואה שונה נכון?
    אותו הדבר כאן פשוט התגובה של האיחור הצטה או ניתוק צלינדר יותר מתונה הוא לא קשור לחישוב


    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    מכיוון שאתה מתעקש אנא הסבר בבקשה....
    איזה חישובים בדיוק מבצעת מערכת ה ABS?
    מכיוון שלא עבדתי בצוות הפיתוח של בוש, ומכיוון שאינני מומחה בעל שם עולמי בדרך בה מתפקדת המערכת...
    בוא נניח שמערכת ה ABS מזהה כי חיישן הגלגל הקידמי מזהה מהירות של 200 פולסים לשניה (נניח שהמדידה היא בפולסים ונגזרת לשניות) ואילו הגלגל האחורי קורא 300 פולסים/שניה, מה לדעתך קורה עכשיו/איזה חישובים מבוצעים וכיצד הם תורמים למערכות הבקרה?

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי Max צפיה בהודעה
    מכיוון שאתה מתעקש אנא הסבר בבקשה....
    איזה חישובים בדיוק מבצעת מערכת ה ABS?
    מכיוון שלא עבדתי בצוות הפיתוח של בוש, ומכיוון שאינני מומחה בעל שם עולמי בדרך בה מתפקדת המערכת...
    בוא נניח שמערכת ה ABS מזהה כי חיישן הגלגל הקידמי מזהה מהירות של 200 פולסים לשניה (נניח שהמדידה היא בפולסים ונגזרת לשניות) ואילו הגלגל האחורי קורא 300 פולסים/שניה, מה לדעתך קורה עכשיו/איזה חישובים מבוצעים וכיצד הם תורמים למערכות הבקרה?
    האיביאס מקבל כמה נתונים
    יש 2 חיישני לחץ של הברקס הקידמי או האחורי.
    יש את החיישני גיירו שהולכים אליו
    יש את האקסלרומטר המובנה באיביאס
    עכשיו אם לדוגמא אין לחץ על החיישני לחץ והמצב כמו שאתה מתאר ונניח אין את הבלוק של הגיירואים.
    אז האיביאס מבין שזה החלקת אחורי ,הוא שולח לניהול מנוע קוראת החלקת אחורי.
    משם יש מפות הצטה המחשב מנסה לאחר הצטה או לנטרל צלינדרים

    אם נלך על המקרה שלך והחיישן לחץ של הקידמי לחוץ המערכת מזהה שאתה בולם מאמת מול האקסלרומטר הפנימי שהאחורי לא באוויר או כן באוויר.
    אם באוויר והברקס האחורי לא לחוץ מתחשבת רק באקסלרומטר ביחס לקריאה של הקידמי.
    אם האחורי גם לחוץ והגלגל לא באוויר אז יש נעילת קידמי והוא משחרר.

    הלוגיקה הזו קוראת באיביאס .

    נגיד לפי האקסלרומטר המערכת מזהה אם הקידמי באוויר ואם הברקס לא לחוץ אז אתה בווילי ואז נכנסת בקרת ווילי לפעולה.

    כל הלוגיקה הזו קוראת באיביאס.

    המחשב ניהול בסוף מקבל הוראה מהאיביאס אם לנתק צלינדרים או לא,
    כמה צלינדרים לנתק או בכמה לאחר הצטה זה כבר החלטת המחשב ניהול מנוע ושם נכנס לתמונה המחשב מרוצים ששמתה.

    מבין את ההבדל?

    עכשיו בדגמים הישנים ללא האיביאס יש רק את המחשב שמקבל חיישנים כמו שרשמתי ומחליט האם יש החלקה או לא במידה ויש הוא נותן הוראה למחשב ניהול שיש החלקה המחשב ניהול בהתאם להגדרות שלו מחליט בכמה לאחר הצטה או כמה צלינדרים לנתק.




    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    האיביאס מקבל כמה נתונים

    אז האיביאס מבין שזה החלקת אחורי ,הוא שולח לניהול מנוע קוראת החלקת אחורי.
    משם יש מפות הצטה המחשב מנסה לאחר הצטה או לנטרל צלינדרים


    המחשב ניהול בסוף מקבל הוראה מהאיביאס אם לנתק צלינדרים או לא,


    מבין את ההבדל?





    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    מצד אחד אתה טוען ה ABS מעביר הודעה כי האחורי מחליק וה ECU מחליט כיצד למתן אותה, מן הצד השני אתה קובע "המחשב ניהול בסוף מקבל הוראה מהאיביאס אם לנתק צלינדרים או לא"
    תוכל בבקשה להיות מעט יותר החלטי?
    ABS מחליט? ECU? מי מהם?

    נאמר שמערכת ה ABS מזהה כי מהירות הסיבוב של הגלגל האחורי גדולה יותר, היא אינה מזהה כי הופעלו הבלמים, זווית ההטיה לצורך העניין היא 45 מעלות.
    במקרה הנ"ל מה בדיוק קורה?
    למערכת הבקרה באפריליה 8 רמות שונות של התערבות, נניח שבמקרה אחד ולפי הנתונים מעלה אנחנו נמצאים ברמת ההתערבות הגבוהה ביותר, ובמקביל מנסה הרוכב לפתוח את המצערת עוד על מנת להאיץ.
    עכשיו דמיין מקרה דומה, אתה נמצא באותה זווית הטייה, ישנה התחלת החלקה של הגלגל האחורי, הרוכב פותח מצערת אולם הפעם רמת ההתערבות היא הנמוכה ביותר....
    מי מהרכיבים מחשב מה? אם ה ABS מחשב שישנה התחלה החלקה, האם הוא מודע לרמת ההתערבות הנדרשת מן המערכת על ידי הרוכב? האם הוא מודע למצב המצערת? האם הוא מודע לרמת האחיזה הצפויה על ידי הצמיגים? לרמת האחיזה של מסלול הרכיבה?

אשכולות דומים

  1. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 05-06-2016, 17:25
  2. כניסה לאברבנאל עם תלת-אופן
    על ידי eran1100 בפורום אוף טופיק
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 06-04-2016, 20:45
  3. מערכות ניהול מנוע, ומה שביניהן.
    על ידי nitzann84 בפורום כללי
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 09-02-2016, 10:46
  4. מחפש את הכתבה על פעולת הקרבורטור
    על ידי TooLy בפורום תמיכה טכנית באתר ובאפליקציה
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 29-12-2015, 16:35
  5. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 14-11-2015, 01:12

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO