ציטוט נכתב במקור על ידי Max צפיה בהודעה
מכיוון שאתה מתעקש אנא הסבר בבקשה....
איזה חישובים בדיוק מבצעת מערכת ה ABS?
מכיוון שלא עבדתי בצוות הפיתוח של בוש, ומכיוון שאינני מומחה בעל שם עולמי בדרך בה מתפקדת המערכת...
בוא נניח שמערכת ה ABS מזהה כי חיישן הגלגל הקידמי מזהה מהירות של 200 פולסים לשניה (נניח שהמדידה היא בפולסים ונגזרת לשניות) ואילו הגלגל האחורי קורא 300 פולסים/שניה, מה לדעתך קורה עכשיו/איזה חישובים מבוצעים וכיצד הם תורמים למערכות הבקרה?
האיביאס מקבל כמה נתונים
יש 2 חיישני לחץ של הברקס הקידמי או האחורי.
יש את החיישני גיירו שהולכים אליו
יש את האקסלרומטר המובנה באיביאס
עכשיו אם לדוגמא אין לחץ על החיישני לחץ והמצב כמו שאתה מתאר ונניח אין את הבלוק של הגיירואים.
אז האיביאס מבין שזה החלקת אחורי ,הוא שולח לניהול מנוע קוראת החלקת אחורי.
משם יש מפות הצטה המחשב מנסה לאחר הצטה או לנטרל צלינדרים

אם נלך על המקרה שלך והחיישן לחץ של הקידמי לחוץ המערכת מזהה שאתה בולם מאמת מול האקסלרומטר הפנימי שהאחורי לא באוויר או כן באוויר.
אם באוויר והברקס האחורי לא לחוץ מתחשבת רק באקסלרומטר ביחס לקריאה של הקידמי.
אם האחורי גם לחוץ והגלגל לא באוויר אז יש נעילת קידמי והוא משחרר.

הלוגיקה הזו קוראת באיביאס .

נגיד לפי האקסלרומטר המערכת מזהה אם הקידמי באוויר ואם הברקס לא לחוץ אז אתה בווילי ואז נכנסת בקרת ווילי לפעולה.

כל הלוגיקה הזו קוראת באיביאס.

המחשב ניהול בסוף מקבל הוראה מהאיביאס אם לנתק צלינדרים או לא,
כמה צלינדרים לנתק או בכמה לאחר הצטה זה כבר החלטת המחשב ניהול מנוע ושם נכנס לתמונה המחשב מרוצים ששמתה.

מבין את ההבדל?

עכשיו בדגמים הישנים ללא האיביאס יש רק את המחשב שמקבל חיישנים כמו שרשמתי ומחליט האם יש החלקה או לא במידה ויש הוא נותן הוראה למחשב ניהול שיש החלקה המחשב ניהול בהתאם להגדרות שלו מחליט בכמה לאחר הצטה או כמה צלינדרים לנתק.




Sent from mTalk using windows 10 mobile