מצד אחד אתה טוען ה ABS מעביר הודעה כי האחורי מחליק וה ECU מחליט כיצד למתן אותה, מן הצד השני אתה קובע "המחשב ניהול בסוף מקבל הוראה מהאיביאס אם לנתק צלינדרים או לא"
תוכל בבקשה להיות מעט יותר החלטי?
ABS מחליט? ECU? מי מהם?
נאמר שמערכת ה ABS מזהה כי מהירות הסיבוב של הגלגל האחורי גדולה יותר, היא אינה מזהה כי הופעלו הבלמים, זווית ההטיה לצורך העניין היא 45 מעלות.
במקרה הנ"ל מה בדיוק קורה?
למערכת הבקרה באפריליה 8 רמות שונות של התערבות, נניח שבמקרה אחד ולפי הנתונים מעלה אנחנו נמצאים ברמת ההתערבות הגבוהה ביותר, ובמקביל מנסה הרוכב לפתוח את המצערת עוד על מנת להאיץ.
עכשיו דמיין מקרה דומה, אתה נמצא באותה זווית הטייה, ישנה התחלת החלקה של הגלגל האחורי, הרוכב פותח מצערת אולם הפעם רמת ההתערבות היא הנמוכה ביותר....
מי מהרכיבים מחשב מה? אם ה ABS מחשב שישנה התחלה החלקה, האם הוא מודע לרמת ההתערבות הנדרשת מן המערכת על ידי הרוכב? האם הוא מודע למצב המצערת? האם הוא מודע לרמת האחיזה הצפויה על ידי הצמיגים? לרמת האחיזה של מסלול הרכיבה?