זהו שלא החיישנים של זיהוי הרכב במרחב גם במכוניות וגם באופנוע היא באיביאס.
הecu הוא שולט בכל הקשור למנוע והוא מאחד את התשדורת מידע של כלל הרכיבים.
שוב המחשב ניהול מקבל מהרכיבים מצבים די בנאליים סטייל יש החלקה או אין החלקה.
המחשב ניהול מקבל את החיישנים שאחראיים על התערובת ,גם קוויק שיפטר זה בניהול מנוע.
כל מה שקשור לגיירו,אקסלרומטר,מהירויות גלגל,זווית פניה וכאלה זה האיביאס.
ככה זה במערכות בשוק.
מערכות מרוצים סטייל מגנטי מרלי במוטו גיפי זה יחידה אחת שמכילה את הכל בקופסא יחידה.
במערכות שנמכרות כרגע לצרכנים זה מודולים שאגב היום גם עובדים במקביל למודולים של הרכבים
יעני גם באופנוע וגם באוטו זה איביאס 9
Sent from mTalk using windows 10 mobile



ציטוט ההודעה בתגובה