ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
דרזדנר אתה צודק זה בידיוק מה שאני אומר!
האיביאס מזהה החלקה ומודיע שהיא קיימת המחשב ניהול מתפעל את ההחלקה לפי הלוגיקה שלו , האיביאס לא אומר איך לתקן את ההחלקה , הוא קובע האם היא קיימת.

מקס בידיוק כמו שרשמתי , רמת ההתערבות זה בעצם איזה פעולה המחשב ניהול מבצע זה לפי מחשב הניהול.
האיביאס מזהה האם קיימת החלקה או לא קיימת ,מה זווית האופנוע זה האיביאס,רמת אחיזת צמיג,קוטר חישוק וכאלה זה איביאס. בקיצור האיביאס מקבל את כלל הנתונים למעט מצערת ועומס מנוע כי זה לא רלוונטי לקביעת החלקה או לא.
משם הוא קובע האם קיימת החלקה ושולח תוצאה לניהול מנוע הניהול מנוע עושה מה שרמת ההתערבות שלו מגדירה ובודק שוב מול האיביאס אם ההחלקה נעלמה ,כן? מפסיק לא? ממשיך לשלב הבא של רמת ההתערבות במחשב ניהול.

הבנתה? המחשב ניהול יודע לקבל יש החלקה או לא ולפי זה לפעול.
האיביאס יודע לקרוא חיישנים ולקבוע קיימת החלקה או לא
אתה שואל אם אני הבנתי?
מתחילת השרשור אתה קובע בפסקנות כיודע דבר כי ה ABS הוא מערכת הבקרה, שהוא מבצע קידומים ואיחורים של הצתה, שהוא מנחה את ה ECU כיצד לנהוג.
עכשיו אתה מחזיק בעמדה שהוא בעצם רק המשוב, מה שDresdner ניסה להסביר כבר מתחילת השרשור.

מעבר לזה, אתה ממשיך בשגיאה שלך.
האפריליה יודעת לקבל צמיגים במידות שונות, 190/50 190/55 או 200/55, לאחר החלפת מידת צמיג יש לבצע תהליך כיול למערכת הבקרה.
המידע הזה נשמר בניגוד לקביעה שלך דווקא ב ECU.
כאשר אתה מחליף את ה ECU הינך נדרש לבצע תהליך כיול שכזה מחדש דבר שלא היה נדרש לו היה נשמר המידע במחשב ה ABS.