ציטוט נכתב במקור על ידי Max צפיה בהודעה
אתה שואל אם אני הבנתי?
מתחילת השרשור אתה קובע בפסקנות כיודע דבר כי ה ABS הוא מערכת הבקרה, שהוא מבצע קידומים ואיחורים של הצתה, שהוא מנחה את ה ECU כיצד לנהוג.
עכשיו אתה מחזיק בעמדה שהוא בעצם רק המשוב, מה שDresdner ניסה להסביר כבר מתחילת השרשור.

מעבר לזה, אתה ממשיך בשגיאה שלך.
האפריליה יודעת לקבל צמיגים במידות שונות, 190/50 190/55 או 200/55, לאחר החלפת מידת צמיג יש לבצע תהליך כיול למערכת הבקרה.
המידע הזה נשמר בניגוד לקביעה שלך דווקא ב ECU.
כאשר אתה מחליף את ה ECU הינך נדרש לבצע תהליך כיול שכזה מחדש דבר שלא היה נדרש לו היה נשמר המידע במחשב ה ABS.
כאן אתה מערבב דברים כבר ליתר דיוק מושגים ,כיול הecu זה בעצם כיול המחשב איביאס.
אם פעם אתה לבד תשחק עם זה תראה שיש בעצם כמה מודולים ומכיילים כל מודול בנפרד.



דרזדנר חיבור פיזי זה בידיוק מה שרשמתי לך לפני שהניהול מנוע הוא מרכזיית תקשורת זה כל הטריק בפרוטוקול קאנבאס.
כלל הרכיבים מדברים ביניהם ללא קשר לאן הם מחוברים כל עוד הם על קאנבאס.

החיישן של בוש הוא פולט מידע דרך הקאנבאס ויכול להיות מחובר לכל רכיב קאנבאס במערכת גם אם הפנס הוא חכם עם תקשורת קאנבאס אפשר לחבר אליו את הבלוק חיישנים ומי שיעבוד עם הבלוק בפועל יהיה האיביאיס.




Sent from mTalk using windows 10 mobile