ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
יש קשוחה שצרובה בABS מהחברה על קוטר צמיג מסויים ברגע ששיניתנ מידע אתה מתחבר אליו מצורב לו קשוחה או משנה פרמטר שאומר לABS מה קוטר הצמיג כרגע.
יש לך דיבורית לקסדה? חברתה אותה פעם למחשב? ראיתה שאתה יכול לשנות מלא פונקציות ולצרוב עדכוני גרסא? בידיוק ככה זה המודולים ברכב.
אתה נכנס לABS ואומר לו מידת הצמיג שלי כזו.
קרא בבקשה את הודעתי שוב.
יש שלושה צמיגים אפשריים והרוכב יכול לבחור בינייהם.
200/55
190/50
190/55
באפריליה אתה יכול להחליף בינייהם לבחירתך- אוכל לצלם את ספר הרכב עם הקונספט קשה לך לבליעה.
עליך לבצע הליך לימוד למערכות כאשר אתה מבצע החלפת צמיג.
מדובר בפרוצדורה פשוטה אבל מחייבת אחרת תקבל מיד קוד תקלה ומערכות הבקרה נופלות ל OFFLINE.

או שאתה יורה באפילה, או שאתה אומר כי גם במקרה של שינוי במידת הצמיג יש לבצע כיול למערכת הCANBUS.
אותו כיול מחוייב לבצע גם עם החלפת מחשב, אותו כיול בדיוק!

הכיול מתבצע כך:
כניסה למצב CALIBRATING
רכיבה למשך 10 שניות במהירות של 40+- 2 קמ"'ש למשך 10 שניות בכביש ישר.

מעניין אם סוף סוף תודה שאין לך מושג כי מעולם לא עבדת עם מערכת כזו או שתמשיך לייצר תאוריות שאין בהן דבר מן האמת.
וכן, החלפתי עד היום 8 מחשבים כאלה באופנועים שונים, וביצעתי גם כיולים לצמיגים במידות שונות, בארץ ובחו"ל.