אז עניתה לנו שוב הכיול באיביאס למחשב ניהול מנוע אין מושג קלוש במה מהירות הגלגל וזה בעצם הכיול שלך הרי .
אתה רוכב ב40 קמש שנמדדים מהגלגל הקידמי והאיביאס לומד לבד מה המהירות באחורי ביחס של מכפלה מסוימת וזהו.
יעני איך עוד תנסה לסובב את זה כדי להוכיח שוב שלמחשב ניהול מנוע אין דרך לדעת את המידע הזה.
שוב לא מכיר את האפריליאה שלך אין לי מושג בה ואתה יודע איך היא יותר ממני ,אני יודע איך עובדות המערכות האלקטרוניות בכל הרכבים ללא קשר ליצרן, איך? כי סך הכל יש 6 חברות גדולות.
מתוכן יש 3 גדולות שמפתחות ועוד 3 שמייצרות גירסא מיושנת ברשיון או העתק עדכני.
אני מכיר את המערכות טוב מאוד מה שאתה לא ובגלל זה התשובות שלך בהתאם.
מעולם לא עבדתי? שוב טעות בידך עבדתי המון עם מערכות כאלה של בוש.
פחות עם מגנטי מרלי אבל שם המצב לא שונה בהרבה.
אם כשאתה מחליף מחשב ניהול מנוע אתה חייב לעשות לעשות אצל הדילר ככה כתוב בלינקים שאתה עצמך נתתה לטובת ביטול מפת n2
מבטלים אותה דרך חיבור מחשב לקאנבאס.
רוצה עוד הוכחה שאתה טועה, אם לא עשיתה את הכיול מה מתבטל?
המנוע מניע?
הקוויק שיפטר עובד?
מניע? הכל פיקס נכון?
מה לא עובד?
איביאס
בקרת יציבות
בקרת החלקה
בקרת ווילי
המממ תקרא שוב את מה שאני רושם כל השרשור הזה ועייפתי להגיד כבר.
Sent from mTalk using windows 10 mobile