ציטוט נכתב במקור על ידי Max צפיה בהודעה
קרא בבקשה את הודעתי שוב.
יש שלושה צמיגים אפשריים והרוכב יכול לבחור בינייהם.
200/55
190/50
190/55
באפריליה אתה יכול להחליף בינייהם לבחירתך- אוכל לצלם את ספר הרכב עם הקונספט קשה לך לבליעה.
עליך לבצע הליך לימוד למערכות כאשר אתה מבצע החלפת צמיג.
מדובר בפרוצדורה פשוטה אבל מחייבת אחרת תקבל מיד קוד תקלה ומערכות הבקרה נופלות ל OFFLINE.

או שאתה יורה באפילה, או שאתה אומר כי גם במקרה של שינוי במידת הצמיג יש לבצע כיול למערכת הCANBUS.
אותו כיול מחוייב לבצע גם עם החלפת מחשב, אותו כיול בדיוק!

הכיול מתבצע כך:
כניסה למצב CALIBRATING
רכיבה למשך 10 שניות במהירות של 40+- 2 קמ"'ש למשך 10 שניות בכביש ישר.

מעניין אם סוף סוף תודה שאין לך מושג כי מעולם לא עבדת עם מערכת כזו או שתמשיך לייצר תאוריות שאין בהן דבר מן האמת.
וכן, החלפתי עד היום 8 מחשבים כאלה באופנועים שונים, וביצעתי גם כיולים לצמיגים במידות שונות, בארץ ובחו"ל.
אז עניתה לנו שוב הכיול באיביאס למחשב ניהול מנוע אין מושג קלוש במה מהירות הגלגל וזה בעצם הכיול שלך הרי .
אתה רוכב ב40 קמש שנמדדים מהגלגל הקידמי והאיביאס לומד לבד מה המהירות באחורי ביחס של מכפלה מסוימת וזהו.

יעני איך עוד תנסה לסובב את זה כדי להוכיח שוב שלמחשב ניהול מנוע אין דרך לדעת את המידע הזה.

שוב לא מכיר את האפריליאה שלך אין לי מושג בה ואתה יודע איך היא יותר ממני ,אני יודע איך עובדות המערכות האלקטרוניות בכל הרכבים ללא קשר ליצרן, איך? כי סך הכל יש 6 חברות גדולות.
מתוכן יש 3 גדולות שמפתחות ועוד 3 שמייצרות גירסא מיושנת ברשיון או העתק עדכני.
אני מכיר את המערכות טוב מאוד מה שאתה לא ובגלל זה התשובות שלך בהתאם.
מעולם לא עבדתי? שוב טעות בידך עבדתי המון עם מערכות כאלה של בוש.
פחות עם מגנטי מרלי אבל שם המצב לא שונה בהרבה.
אם כשאתה מחליף מחשב ניהול מנוע אתה חייב לעשות לעשות אצל הדילר ככה כתוב בלינקים שאתה עצמך נתתה לטובת ביטול מפת n2
מבטלים אותה דרך חיבור מחשב לקאנבאס.

רוצה עוד הוכחה שאתה טועה, אם לא עשיתה את הכיול מה מתבטל?
המנוע מניע?
הקוויק שיפטר עובד?
מניע? הכל פיקס נכון?

מה לא עובד?
איביאס
בקרת יציבות
בקרת החלקה
בקרת ווילי

המממ תקרא שוב את מה שאני רושם כל השרשור הזה ועייפתי להגיד כבר.



Sent from mTalk using windows 10 mobile