ציטוט נכתב במקור על ידי Max צפיה בהודעה
מדוע יש לבצע את אותו כיול מערכת כאשר מחליפים ECU, כפי שבוצע בעת החלפת מידות צמיג כאשר אתה קובע בבטחון שהמידע כבר שמור על מערכת ה ABS?
מכיוון שלא סביר שאקבל תשובה אסיים כאן.
כי המחשב ניהול מנוע הוא של חברה אחרת לא של בוש וככל הניראה בתהליך הכיול האיביאס שולח אות
סטייל מחליק,לא מחליק, ווילי ,לא ווילי
הרי ברגע שהחלפתה צמיג מקדם המכפלה משתנה .
יעני נניח שבצמיג א כשהקידמי 200 פולסים האחורי 300
ובמידה ב האחורי 350 פולסים משמע יחס של 1.75 לערך במצב ב המחשב איביאס מכפיל משם כל מדידה שלו לאורך כל טווח המהירות ב1.75
משם יכול להיווצר מצב שבמצב עמידה מוחלטת המהחשב ניהול מנוע יחשוב שיש החלקה
זה כבר כיול תקשרת בין האיביאס לניהול מנוע שהוא צד ג ואני מאמין שמגנטי מרלי לא רצו לשלם לבוש על הטכנולוגיה כדי שלא יהיה צורך בכיול כזה.
כמו שקורה נגיד בבמוו ששם הכל בוש ואין את זה כי התקשורת בתקן אחיד

Sent from mTalk using windows 10 mobile