לנוכח הנסועה הגבוהה שלי, אני משמן לפחות פעם בשבוע. אני לא משתמש בספריי, אלא עושה זאת עם מברשת ושמן גיר 90W. אז לכל המניפים ומשעינים על גופם, והדוחפים... - אני צריך את שתי הידיים פנויות לשימון.
היה לי ג'ק מרוצים אחורי, אחרי שנעלם/נלקח. אז מצאתי קרש במידה הנכונה. התהליך: מעביר לניוטרל, עובר לצד השני של האופנוע, דוחף את הצד האחורי שיהיה באויר ושם קרש. מה אומר - זה יותר נוח מג'ק מרוצים, יותר בטוח, ויותר מהיר.
מצטרף להמלצה. הדרך הזולה, הפשוטה והמהירה.
אני מעמיד על משטח ישר, ופשוט מסובב את הגלגל עם היד..הכי נוח
כנירא מתייחס לסרטון הראשון שלך![]()
יש לרכוש מכשיר קטן לשימון שרשרת שמורכב מ2 גלגלות ( כמו המכשיר שבודק ברקסים בטסט).
הוא קומפקטי ונוח, מעמידים אותו מאחורי הגלגל האחורי מעלים עליו את האופנוע ומשמנים.
לאורך השנים זה היה הפתרון הטוב ביותר והנוח ביותר.
להזיז אופנוע כל פעם זה אפשרי רק מסורבל ולוקח הרבה זמן .
אם כבר ברכישות עסקינן אז משמנת חצי אוטומטית מסדרת אותך
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
יש לי לובמן מוכן להתקנה, אבל -
איפה להתקין משמנת חצי אוטומטית על CB1000R? המקום שבו אמורים לשים את ראש השימון תפוס לחלוטין בזרוע החד צידית.
חח אני בבעיה דומה, יש לי כבר שנה בקופסא לובמן
סאם , מצאתי לך את זה http://www.hondacb1000r.com/forums/m...ain-oiler.html , תראה אם עוזר לך התמונות
רציתי לשים לב לנקודה אחד בכלי הזה.אין מהיר ונוח מזה.
נכון בסרטון נירא הכול טוב ויפה...."קליק" ...וזהו זה-פשוט למדיי.
הבחור ש מפרסם בטח עשה את זה אלף פעם.
כול הכלים האלה ש עושים "קליק" ,יש להם תכונה ל"קלק" לא בזמן הנכון וגם במצב המתאים.
אצבעות נכנסות בקלות בכל מני מצבים לא נעימים.
לפחות כפפות .
לא ש עם מכשירים אחרים לא צריך להיות זהיר .
עם כלי ש אני משתמש,חושב לשים משהו אל ברקס הקדמי ,לתפוס גלגל קידמי
נערך לאחרונה על ידי Busy; 23-10-2016 בשעה 10:20.