תוצאות 1 עד 8 מ 8

אשכול: רכיבה ראשונה: הונדה CB500F דגם 2016

צפייה משולבת

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,338

    רכיבה ראשונה: הונדה CB500F דגם 2016

    ה-CB500F - הנייקד של הונדה לרישיון A1 - הוא אופנוע סופר-ידידותי; כרטיס כניסה מושלם למתחילים ומתחילות.

    http://fullgaz.co.il/?p=116066


  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    182
    משפחת ה500 של הונדה עשתה שינוי מאוד מרענן הקיץ.
    תודה על הכתבה, מעניין לקרוא וכיף להביט בתמונות.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    363
    לא הבנתי את ההשוואה ל sv650 או mt7 או ה 690...
    מדובר בסדרת אופנועים עם טווין מקבילי בנפח נמוך ,אנמי לחלוטין שבכלל לא מתקרב למשל ל sv650..
    זה אופנוע שנמצא ממש בתחילת הסקאלה של המתחילים וה a1.
    קשה לי לחשוב על אופנוע להשוואה...

    Sent from my LG-D855 using Tapatalk

  4. #4
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,338
    זו לא השוואה. אלו מתחרים פוטנציאליים על אותו סוג צרכן - רוכב חדש יחסית בעל רישיון נהיגה A1 שמחפש נייקד.
    כמובן שאין בסיס להשוואה בין ה-CB500F לבין הדיוק 690, ה-MT-07 או ה-SV650 המוגבלים, כמו שאין בסיס להשוואה בינו לבין MT-03, נינג'ה 300 או דיוק 390.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של shushu
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    738
    פרט לחבר'ה הצעירים או כמו שאני קורא להם "ילדי ה A1"
    יש לאופנועים הללו דרישה רבה בעוד "מגזרים".
    אני רואה הרבה מבוגרים (50-60-70) רוכבים עליהם,
    חבר'ה כנראה שמגשימים חלום וחוזרים לרכב אחרי שנים והאופנועים הללו מציעים להם חבילה אטרקטיבית של כלי שמספק את הסחורה עבורם במחיר אטרקטיבי.

    הכלים הללו עושים רק טוב לענף בעיקר בטווח הרחוק.
    נערך לאחרונה על ידי shushu; 20-10-2016 בשעה 22:09.
    Honda Forza 750

    בן 38, רוכב על אופנועים 22 שנה כבר, והוגה מטבע הלשון 'ילד A1'

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    שרק ייפול לי לידיים כזה.

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    141
    שלום,
    אני בעלים של הנדון, ושייך בדיוק לאחת מאוכלוסיות היעד שלו - במחצית השניה של שנות ה-40, אופנוע ראשון, רישיון A1.
    שקלתי להתחיל מ-300 סמ"ק (Z300, MT03) אבל במהלך רכיבות המבחן הבנתי שאני אמצה די מהר את האופנועים האלה והחלטתי להתחיל ישר מהמגבלה העליונה של ההספק. משפחת ה-CB500 היתה היחידה שתוכננה מראש למגבלה. יכולתי לבחור בכלי מוגבל, אבל לא מצאתי סיבה טובה להשקיע את אלפי השקלים הנוספים (לפחות) שעולה כלי עם מנוע גדול יותר מבלי לקבל את התמורה בביצועים (ה-SV, שקרוב במחיר, לא היה עדיין רלוונטי. שמח שיש אופציה נוספת לרוכבים החדשים).
    לאחר מספר חודשי רכיבה אני יכול להגיד שהכלי כמעט מושלם בשבילי - בגודל ובמשקל נוחים, המנוע ותגובת המצערת שמשעממים חלק מחברי הפורום הם יתרון גדול עבורי, כיוון שהתגובה הצפויה והחלקה לא שמה אותי ואת האופנוע במצב לא נעים, ורק העדר מיגון הרוח מפריע קצת (פשרה שעשיתי ביודעין, מה גם שאינני מהממהרים).
    בקיצור - כפי שנכתב - כלי אידיאלי לרוכבים עם רקע וצרכים כמו שלי. אני מתפלא שאין עוד יצרנים שמציעים כלים עם מאפיינים דומים, לדעתי ככל שתהיה תחרות המחירים ידחפו כלפי מטה ויותר אנשים יכנסו לתחום, גם בגילאים הבשלים יותר.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי airwolf צפיה בהודעה
    שלום,
    אני בעלים של הנדון, ושייך בדיוק לאחת מאוכלוסיות היעד שלו - במחצית השניה של שנות ה-40, אופנוע ראשון, רישיון A1.
    שקלתי להתחיל מ-300 סמ"ק (Z300, MT03) אבל במהלך רכיבות המבחן הבנתי שאני אמצה די מהר את האופנועים האלה והחלטתי להתחיל ישר מהמגבלה העליונה של ההספק. משפחת ה-CB500 היתה היחידה שתוכננה מראש למגבלה. יכולתי לבחור בכלי מוגבל, אבל לא מצאתי סיבה טובה להשקיע את אלפי השקלים הנוספים (לפחות) שעולה כלי עם מנוע גדול יותר מבלי לקבל את התמורה בביצועים (ה-SV, שקרוב במחיר, לא היה עדיין רלוונטי. שמח שיש אופציה נוספת לרוכבים החדשים).
    לאחר מספר חודשי רכיבה אני יכול להגיד שהכלי כמעט מושלם בשבילי - בגודל ובמשקל נוחים, המנוע ותגובת המצערת שמשעממים חלק מחברי הפורום הם יתרון גדול עבורי, כיוון שהתגובה הצפויה והחלקה לא שמה אותי ואת האופנוע במצב לא נעים, ורק העדר מיגון הרוח מפריע קצת (פשרה שעשיתי ביודעין, מה גם שאינני מהממהרים).
    בקיצור - כפי שנכתב - כלי אידיאלי לרוכבים עם רקע וצרכים כמו שלי. אני מתפלא שאין עוד יצרנים שמציעים כלים עם מאפיינים דומים, לדעתי ככל שתהיה תחרות המחירים ידחפו כלפי מטה ויותר אנשים יכנסו לתחום, גם בגילאים הבשלים יותר.
    בעניין מיגון הרוח, תוסיף מגן נמוך של אחד היצרנים הייעודיים, זה יעשה את ההבדל.

    Sent from my LG-D855 using Tapatalk
    Tracer 900

אשכולות דומים

  1. רכיבה ראשונה: הונדה CB500X דגם 2016
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 23-09-2016, 08:43
  2. רכיבה ראשונה: הונדה אפריקה טווין DCT
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 12-09-2016, 21:36
  3. רכיבה ראשונה: ק.ט.מ דיוק 690 דגם 2016
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 16-08-2016, 22:35
  4. רכיבה ראשונה: ימאהה WR250F דגם 2016
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 09-04-2016, 20:44
  5. רכיבה ראשונה: הונדה crf1000l אפריקה טווין
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 20-01-2016, 08:55

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO