חשבת על סילבר-ווינג 400, תמשיכי בכיוון הזה ופחות בכיוון של הבורגמן.
מבחינת עלויות אחזקה אופנוע אכן יעלה פחות אבל גם יהיה פרקטי פחות (אכסון וכו)
באשר להתמודדות עם הגודל - כל אופנוע כשהוא עומד על מרכזו שוקל 0 קילו לצדדים, השאלה איך מנהלים את המשקל בתנועה בין מכוניות למשל. אם תהיה בעיה אני מעריך שתהיה אבל היא לא תהיה קריטית כי רובם סה"כ עם גובה מושב דיי נמוך יחסית, אבל זה משהו שתצטרכי פיזית לבדוק ולשבת על כל אחד מהכלים שמעניינים אותך, בלי הג'ק עם רגלים על הרצפה.