עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 29

אשכול: (כע)התייעצות לגבי קניית vstrom 1000

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    12

    (כע)התייעצות לגבי קניית vstrom 1000

    שלום לכולם אני חדש פה ולכן מקווה שהשאלה במקום הנכון אני מתכוון לרכוש ויסטרום 1000 שנת 2003 או 2002 השאלה היא אם האופנוע עבר בדיקה והוא תקין האם אני צריך להיות מודאג משום שהאופנוע ישן? הבנתי בגדול שבאופנוע ים האלה יכולים לחיות לנצח. בהגזמה כמובן . תודה מראש וחג שמח.

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    89
    אתה קונה אופנוע ישן ולכן יש צפי לתקלות ובלאי .תיקח בחשבון .
    בדיקה כדאי לעשות אצל מכונאי שאתה מכיר וסומך עליו
    באם הכל תקין תרכוש ותהנה.
    האם רכבת פעם על כלי כזה ?

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    12
    ראשית תודה על ההתייחסות. וכן רכבתי על האופנוע .

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    251
    זה הסיכון שצריך לקחת עם אופנועים ישנים, שהם ישנים.

    הייתי בודק כמה ק"מ עברו, האם הוחלף או שופץ מנוע, גיר, וכו'.

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    12
    הכוונה לרכוש כלי שיעבור בדיקה רצינית וימצא תקין

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    363
    כמו בכל קניה של מוצר יד שניה (במיוחד כזה עם חלקים נעים) , יש סיכון מסוים. כמובן תעשה בדיקה לכלי , יישור קו אם צריך ותקווה לטוב...
    בנוגע לאופנוע הנל, כלי מצויין ואמין ובמידה וטיפלו בו נכון אין מה לדאוג יותר מדי.

    Sent from my LG-D855 using Tapatalk

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    12
    תודה על התשובה

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    זה הרבה יותר מסובך ממה שנהוג לחשוב אבל אפשרי.

    צריך לזכור שאתה קונה אופנוע בן 13-15 שראה דרך ומס' בעלים.

    החיים לאופנועים בארץ קשים מאד גם בגלל מזג האוויר גם בגלל תנאי ההחזקה.

    רוב האופנועים בארץ מגיעים לקילומטרז' שבחו"ל כמעט ולא מכירים.

    היבואן לא מתחייב להחזיק חלקים וחלפים מעל ל-6 שנים, ושמעתי גם על אופנועים צעירים
    יותר שעמדו בהמתנה לחלקים שלא היה ניתן להשיג בארץ.

    הבדיקה מעידה שהאופנוע היה תקין במועד הבדיקה בלבד וגם ביציאה מהמכון עלולה להתרחש
    תקלה יקרה, חיי רוב החלקים באופנוע הם מוגבלים וככל שתתרחק ממועד יצור האופנוע קרוב לוודאי
    שתצטרך להחליף אותם או לתקן.

    גם לחלקים אחרים באופנוע יש אורך חיים מסוים, ואגזוז בן 15 יודיע לך שצריך להחליף אותו, וזה
    לא עסק זול. כך גם קורוזיה, התייבשות פלסטיקים ואטמים, וסתם עייפות החומר.

    החיים עם אופנוע ישן משומש, מעניינים ומרתקים אבל יש להם חבילה נוספת שצריך להכיר.

    בדרך כלל לאופנוע בגיל הזה צריך לעשות יישור קו עמוק שגם הוא עולה כסף, הרבה כסף.

    בקיצור חוייה יקרה ומעניינת ודרך נהדרת ללמוד קצת על עולם האופנועים.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  9. #9
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    12
    תודה על התשובה נשמע מפחיד. אבל נקווה לטוב

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    185
    סוס עבודה, קל לטיפול, אתה תהנה ממנו

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    283
    אכן מפחיד, לא שאני משווה בין אופנועי ליטר ל650, ברור לי שליטר הרבה יותר מרגש,
    אך במקרה הספציפי הזה הייתי הולך על 650 שנת 2009 שעולה כמו 1000 שנת 2003,
    א' בגלל שמדובר בכלי חדש יותר והסיכוי שיהיה במצב טוב יותר הוא הרבה יותר גבוהה,
    ב' לפי הרבה מבחנים שקראתי מלפני עשור, רוב המגזינים בזמנו המליצו על ה650 בגלל שה1000 לא הצדיק תוספת במחיר, אפילו חלקם אהבו את ה650 יותר מכמה סיבות שאני לא כל כך זוכר כרגע, אחד מהם זה התנהגות כביש.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    לך על מודל 2004 ומעלה עם אתה מתעקש על ה100.
    מ2004 היה כמה נסיונות לשפר את המצב.

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    12
    תודה רבה לכל המגיבים...

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    511
    1- גם אני חושב שעדיף ה650.
    2- תיקון לגבי מה שכתב השושן. היבואן מתחייב להחזיק ולספק חלפים 7 שנים מיום מכירת האופנוע האחרון מהסוג הזה.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי ALF צפיה בהודעה
    1- גם אני חושב שעדיף ה650.
    2- תיקון לגבי מה שכתב השושן. היבואן מתחייב להחזיק ולספק חלפים 7 שנים מיום מכירת האופנוע האחרון מהסוג הזה.
    יש לזכור שבגדול ובאופן כללי, המנוע די נשאר אותו דבר לאורך השנים, והוא עדיין מיוצר ונמכר כחדש. כך שהסבירות לחוסר בחלפים, קטן.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

אשכולות דומים

  1. התייעצות לפני קניית אופנוע חדש מהחברה רישיון A
    על ידי trostik בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 05-10-2016, 00:21
  2. התייעצות לגבי קניית קטנוע 125 סמ"ק
    על ידי גבריאל007 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 19-07-2016, 12:32
  3. התייעצות לגבי אזעקה
    על ידי 338cal. בפורום פורום ציוד
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 01-11-2015, 16:30
  4. התייעצות לגבי קניית קטנוע.
    על ידי אופנוען בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 28-07-2015, 19:24
  5. התייעצות בנוגע לקניית אופנוע ראשון
    על ידי Zurs בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 08-07-2015, 17:23

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO