עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 16

אשכול: KLE500 לא מניע

  1. #1

    KLE500 לא מניע

    שלום לכולם,
    האופנוע הניע בבוקר ולאחר כמה שעות לא הניע.
    יש סטרטר אין ניצוץ בפלאגים.
    חיברתי רב מודד מינוס לשילדה ופלוס לכניסות של הכוהל. שני החוטים של כל כוהל מקבלים 12V ונופלים ל5V שאני מנסה להניע.
    יש למישהו רעיון??
    מה הסיכוי ששני הכוהלים תקולים?
    תודה מראש
    נערך לאחרונה על ידי danielbababilyan1@gmail.c; 22-10-2016 בשעה 18:14.

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    אם המדידה שלך היא בשני החוטים של הקויל (כוהל זה אלכוהול, ספירט, וכויל\קויל זה סליל באנגלית) - אז המדידה מצביעה על תקלה, זה אומר שהתנתק ה"+" הקבוע של הקוילים. אחד מההדקים של כל קויל צריך להיות 12V קבוע.

    נ.ב. כל הכבוד על פתיחת שרשור "לא מניע" כבר אחרי בדיקות ועם ממצאים שאפשר להתיחס אליהם.
    נערך לאחרונה על ידי Jack_R1; 22-10-2016 בשעה 20:31.

  3. #3
    כמו שאמרתי בדקתי את שני החוטים של הכניסה לכויל, בשני הכוילים.
    יש פלוס קבוע של 12v וכשאני נותן סטרטר הם נופלים ל5 בגלל ההנעה, אבל אין ניצוץ

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    בדוק גם פיק-אפ.

  5. #5
    פיקאפ תקין נבדק עם רב מודד בהתנגדות הום

  6. #6
    אנסה להסביר בצורה טובה יותר.
    לכל כויל מגיע 2 חוטים:
    בקויל ראשון - אדום ושחור
    בקוין השני - אדום וירוק
    בכל שני החוטים של כל כויל יש מתח קבוע של 12v.
    בניסיון הנעה המתח של כל חוט של כל כויל נופל ל5v.
    בכל כויל אין ניצוץ בניסיון הנעה.
    פיקאפ תקין.

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    אז האם המסקנה לא אמורה להיות שכויל לא תקין? אע"פ שההתנהגות שלהם תקינה...
    אם לא הייתה נפילת מתח אז הכיוון היה cdi.

    כמה זמן האופנוע בבעלותך? יכול להיות שלא שמת לב וקויל אחד כבר לא תפקד לפני כן?

  8. #8
    לא נשמע לי הגיוני ששני הכוילים לא תקינים.
    במיוחד שכמה שעות לפני כן הם עבדו.
    ובמיוחד ששניהם נדפקו בו זמנית.

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    כתבתי כבר - אין שום קשר לקויל, החוט המשותף שלהם לא צריך לרדת במתח - צריך לקבל 12V קבוע. רק אחד משני החוטים צריך לרדת במתח.
    מה שאומר שה-12V של הקוילים לא מגיע, ומה שאתה רואה - זה שיקוף של המתח דרך הקויל.
    תנסה למדוד מתח בין 2 ההדקים של אותו הקויל ולא ביחס לאדמה (תחבר את החוטים של הרב-מודד לשני החוטים ולא כל פעם חוט אחד ואדמה) - אם זה נכון והמתח הקבוע לקויל מנותק, תראה שיש שם 0 מתח כל הזמן.
    ואז חפש את המתח הקבוע לקוילים, מה קרה לו. תבדוק פיוזים \ חיווט.

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    אני לא הצלחתי להבין ממה שכתבת אם המתח נופל בכל החוטים או שאתה מקבל 12v קבוע בחוט המשותף. בהמשך למה שכתב ג'ק, הייתי מתחיל במקומך מבדיקת חיבורי המצבר.

    אגב, מה לגבי מיישר זרם?

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    Kle? אותו בסיס של er לא?.
    החוטים האדומים הם הפלוס של הקויילים.
    השחור והירוק זה המינוסים.
    נורת ביקורת למצבר (+) ומשם למינוס של אחד הקויילים,תן סטרטר.
    הנורה אמורה להבהב.
    לא מהבהבת? עבור לשני.
    גם לא? Cdi או נתק בשני המינוסים של הקויל (לא סביר).
    לCDi צריכים להגיע פלוס,מינוס,ושניים או שלושה חוטים מהפיקאפ.
    תבדוק פלוס,מינוס.
    אם תקין,תחזור לפה.
    נ.ב
    ככה אני בודק בעיות ניצוץ,זה מבוסס על הניסיון שלי בלבד.
    נערך לאחרונה על ידי R86; 23-10-2016 בשעה 16:55.
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  12. #12
    אני אבדוק את הכל מחר בבוקר ואעדכן תודה רבה!

  13. #13
    שמתי נורת ביקורת על פלוס של המצבר, ועל המינוס של הכויל. בשני הכוילים המנורה מהבהבת

    Jack_R1 - הכל תקין לפי איך שאמרת

  14. #14
    עדכון - משום מה האופנוע הניע עכשיו .
    אין לי מושג איך זה קרה לא ניתקתי או חיברתי שום דבר חדש

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    מעולה.
    תניע.
    תשחק קצת עם החוטים,לבדוק אם יש נתק.
    תן לו להתחמם,לראות שהקויילים בסדר.
    אם הוא מתחמם וכבה,סימן שהקויילים דפוקים.
    בגלל שהם מקבלים חיווי זה אומר שהסידיאיי תקין כנ"ל לגבי הפיקאפ.
    ככה,שאם הבעיה תחזור זה רק נתק כלשהוא במערכת.
    רכיבות בטוחות,בהצלחה.
    נערך לאחרונה על ידי R86; 23-10-2016 בשעה 16:56.
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

אשכולות דומים

  1. חלקים לקאוואסקי kle500
    על ידי lokimonster בפורום פורום מכירה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 02-01-2017, 08:29
  2. ידיות קלאץ ברקס VERSYS 06-08 KLE500 91-07 ZR-7/S 99-03
    על ידי Busy בפורום פורום מכירה
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 08-11-2016, 08:23
  3. Kle500 ורישיון a1
    על ידי matanbar26 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 26-03-2016, 16:06
  4. Kle500 -מספר שאלות
    על ידי Busy בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 27-02-2016, 10:06

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO