תוצאות 1 עד 9 מ 9

אשכול: (כ"ע) מבקש לדעת על אמינות המנוע של הטנרה 660

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    22

    (כ"ע) מבקש לדעת על אמינות המנוע של הטנרה 660

    שלום
    מבקש לדעת על אמינות המנוע של הטנרה 660,
    אשמח לדעת על תקלות שכיחות וכמה ק"מ סינגל שכזה יכול להחזיק עד אוברול?

    אשמח לכמה מילים על התנהגות הכביש של ה"גמל"?

    תודה מראש לעונים

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    תנסח כותרת נכונה ועניינית בבקשה - טנרה 660 - זו לא כותרת.
    קרא את חוקי הפורום בבקשה.
    אם תעשה חיפוש תמצא תשובות, הנה שתיים...

    http://fullgaz.co.il/forums/showthre...t=%E8%F0%F8%E4

    http://fullgaz.co.il/forums/showthre...t=%E8%F0%F8%E4

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    המנוע עצמו סופר אמין, לא יודע להגיד לך כמה זמן הוא יחזיק אבל חוץ מהטנרה המנוע שימש את הXT660, אפריליה פגאסו, MT03, דרבי מולשן ובגירסה משופרת בטרקטורון רפטור ועוד כמה ששכחתי, השימוש המסבי במנוע הזה רק מוכיח את אמינותו (לפי דעתי).
    המנוע מיוצר באיטליה בחברת מנרלי שמייצרים עוד מנועים בדרך כלל קטנים יותר להרבה פלטפורמות אחרות.
    בעיה אחת ידועה היא שבשנים מסויימות אום בגיר שלא נסגר כראוי במפעל מתחיל להשתחרר, עד לקריסה טוטאלית, המנוע היה מרעיש ומי שטפס את זה בזמן סידר את זה ללא בעיות ובעלות נמוכה יחסית, הבעיה הזאת היא מינורית מבחינת כמות האופנועים שהושפעו מזה.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    המנוע לרוב בסדר, אם כי בארץ היו כמה וכמה מקרי גיר שבור כך שהכל בעירבון מוגבל.

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    22
    תודה לעונים...
    מה לגבי התנהגות הכביש של הכלי?

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    רכבתי עליו במשך יום שלם בכביש ובשבילים.
    בכביש - המנוע מתחיל להתעורר מעל 4000 סל"ד וגם אז זו לא משיכה מטורפת. מתחת ל 3000 סלד הוא נשמע כמו מכונת תפירה.האצות רק בהורדה של הילוך או שניים. הגובה שלו יכול להרתיע רוכבים נמוכים.
    בשטח - רכבתי בשבילים משובשים עם מורכבת. נוסע די חלק אם מבינים את המגבלות שלו.
    צריכת דלק משולבת של 1:22 עם ציוד ומורכבת שזה יפה מאוד לדעתי

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ami צפיה בהודעה
    רכבתי עליו במשך יום שלם בכביש ובשבילים.
    בכביש - המנוע מתחיל להתעורר מעל 4000 סל"ד וגם אז זו לא משיכה מטורפת. מתחת ל 3000 סלד הוא נשמע כמו מכונת תפירה.האצות רק בהורדה של הילוך או שניים. הגובה שלו יכול להרתיע רוכבים נמוכים.
    בשטח - רכבתי בשבילים משובשים עם מורכבת. נוסע די חלק אם מבינים את המגבלות שלו.
    צריכת דלק משולבת של 1:22 עם ציוד ומורכבת שזה יפה מאוד לדעתי
    העצלות מתחת ל4000 סל"ד במנועים מהסוג הזה נגרמת מהרצון לעמוד בתקנות זיהום אוויר, בKTM דיוק 690 המצב עוד יותר גרוע אבל יש פתרונות טובים שמעלימים את זה

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    72
    רכבתי על הכלי במשך שנתיים בערך , משהו כמו 40,000 ק"מ.
    במשך כול התקופה לא לא נתקלתי בבעיות אף פעם, אך חודש לפני
    שמכרתי אותו נשרף המיישר זרם.

    יש הטוענים כי קיימת מחלה מסוימת בדגם הנ"ל בחיבור של צמת החשמל
    למיישר הזרם, אבל היא ניתנת לתיקון בקלות אם מתייחסים לזה מראש.

    הכלי מבין הגבוהים שרכבתי עליהם, וכתוצאה מכך הוא מרגיש כבד
    מאוד בהתחלה, עד שמתרגילם ואז אין בעיה.

    הרבה יגידו כי הוא חלש, אבל לי זה הספיק מעל ומעבר. רכיבות בבין
    עירוני סוחב יפה 130~140 אך מעבר לכך זה הופך להיות לא נעים.
    אם מרכיבים מרגישים טיפה את החוסר בכוח.
    בשטח אין מה לדבר בכלל, נוסע איפה שלא תרצה ...

    אני אציין גם שהמגיני צד שלו חזקים מאוד, נפלתי איתו מלא בהתחלה ( גבוה וכבד זוכרים ? )
    אך הם הגנו על הכלי בצורה טובה ולא נשברו אחרי עשרות נפילות.
    בסוף אבל הרכבתי מגן של GIVI בשביל השקט הנפשי.

    מרווח הטיפולים די נוח, כל 10,000 ...
    לפני שמכרתי אותו היה עליו 50,000
    פגשתי אנשים שעברו גם את 120,000 אבל אני לא יודע אם זה אומר משהו ...
    נערך לאחרונה על ידי 0x80; 26-10-2016 בשעה 14:27.

  9. #9
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    22
    תודה רבה

אשכולות דומים

  1. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 11-08-2016, 14:38
  2. יורו 4 - כל מה שרציתם לדעת
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 24-07-2016, 00:23
  3. קוואסאקי j300 בעיות אמינות?
    על ידי guyg בפורום כללי
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 23-06-2016, 21:52
  4. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 22-12-2015, 07:06
  5. תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 20-07-2015, 22:44

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO