ציטוט נכתב במקור על ידי Ami צפיה בהודעה
רכבתי עליו במשך יום שלם בכביש ובשבילים.
בכביש - המנוע מתחיל להתעורר מעל 4000 סל"ד וגם אז זו לא משיכה מטורפת. מתחת ל 3000 סלד הוא נשמע כמו מכונת תפירה.האצות רק בהורדה של הילוך או שניים. הגובה שלו יכול להרתיע רוכבים נמוכים.
בשטח - רכבתי בשבילים משובשים עם מורכבת. נוסע די חלק אם מבינים את המגבלות שלו.
צריכת דלק משולבת של 1:22 עם ציוד ומורכבת שזה יפה מאוד לדעתי
העצלות מתחת ל4000 סל"ד במנועים מהסוג הזה נגרמת מהרצון לעמוד בתקנות זיהום אוויר, בKTM דיוק 690 המצב עוד יותר גרוע אבל יש פתרונות טובים שמעלימים את זה