רכבתי על הכלי במשך שנתיים בערך , משהו כמו 40,000 ק"מ.
במשך כול התקופה לא לא נתקלתי בבעיות אף פעם, אך חודש לפני
שמכרתי אותו נשרף המיישר זרם.
יש הטוענים כי קיימת מחלה מסוימת בדגם הנ"ל בחיבור של צמת החשמל
למיישר הזרם, אבל היא ניתנת לתיקון בקלות אם מתייחסים לזה מראש.
הכלי מבין הגבוהים שרכבתי עליהם, וכתוצאה מכך הוא מרגיש כבד
מאוד בהתחלה, עד שמתרגילם ואז אין בעיה.
הרבה יגידו כי הוא חלש, אבל לי זה הספיק מעל ומעבר. רכיבות בבין
עירוני סוחב יפה 130~140 אך מעבר לכך זה הופך להיות לא נעים.
אם מרכיבים מרגישים טיפה את החוסר בכוח.
בשטח אין מה לדבר בכלל, נוסע איפה שלא תרצה ...
אני אציין גם שהמגיני צד שלו חזקים מאוד, נפלתי איתו מלא בהתחלה ( גבוה וכבד זוכרים ? )
אך הם הגנו על הכלי בצורה טובה ולא נשברו אחרי עשרות נפילות.
בסוף אבל הרכבתי מגן של GIVI בשביל השקט הנפשי.
מרווח הטיפולים די נוח, כל 10,000 ...
לפני שמכרתי אותו היה עליו 50,000
פגשתי אנשים שעברו גם את 120,000 אבל אני לא יודע אם זה אומר משהו ...


 
			
			 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה