עמוד 1 מתוך 10 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 144

אשכול: (כ"ע) שירות מעולה אצל APEX והשירות של יבואן מצלמות מידלנט

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    33

    (כ"ע) שירות מעולה אצל APEX והשירות של יבואן מצלמות מידלנט

    לפני כ 10 חודשים לערך רכשתי מצלמת קסדה של חברת מידלנד בAPEX אצל גיא. לפני כשלושה תוך כדי טעינה המצלמה הפסיקה לעבוד ולא נדלקה יותר.
    המצלמה נשלחה אחר כבוד ליבואן שחזר אליי רק לאחר חודש והאשים אותי בשימוש במטען שלא מתאים למצלמה כמובן שהוא לא סיפק מטען ייעודי למצלמה אבל זה לא מנע ממנו להאשים אותי בשימוש במטען לא מתאים כמובן שהמטען שאני משתמש בו הוא מטען סטנדרטי שמטעין את הגו פרו ועוד מצלמת שקר סינית.
    בשורה התחתונה היבואן לא מוכן לקחת אחריות על המצלמה שהוא מוכר ועוד במחיר לא זול בכלל וממשיך להאשים אותי בנזק למצלמה.
    ביקשתי ממנו לתת לי בכתב את הסיבה שבגינה הוא מסרב לתקן את המצלמה אך הוא לא מסכים.
    פה נכנס לתמונה גיא מאפקס שניסה והשתדל מאוד לעזור לי מול היבואן אך ללא הצלחה
    היום קיבלתי טלפון מפתיע מגיא (או אולי לא) והוא מודיע לי שהוא לוקח אחריות על העניין ומאפשר לי לרכוש כל מוצר מהחנות שלו והוא מזכה אותי בסכום המלא של המצלמה.
    מבחינתי גיא מAPEX שיחק אותה בענק

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של shushu
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    738
    אם אני גיא, אני מתקשר לסוכן של המידזבל הזה ואומר לו לבוא לאסוף את כל הסחורה שלו.
    בעל עסק לא צריך יבואן שלא נותן שירות ומעמיד אותו במצב לא נעים מול הלקוח.
    Honda Forza 750

    בן 38, רוכב על אופנועים 22 שנה כבר, והוגה מטבע הלשון 'ילד A1'

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    אין ספק שגיא איש מדהים ונותן שרות מעל ומעבר.
    האהבה שלו לתחום והרצון שלו לעזור, החיוך שלו כשנכנסים לחנות, שווים בענק.
    כל הכבוד לאיש הזה ואני עם שושו בעניין החזרת הסחורה,
    זה היחס ללקוחות? שיפנה את האשפה שלו מהחנות ולא צריך אותו.
    לקנות בחול או ברשת ולא לקבל שרות, כל אחד יכול ובמחיר יותר זול.
    זו לא פעם ראשונה שאני שומע שהסוכנים שמוכרים מידלנד מאכזבים לקוחות.
    בדרך כלל אני משתדל להיות אובייקטיבי ומבקש גם את הצד השני להשמיע את גרסתו,
    במקרה של מידלנד...זה כבר לא מעניין.

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    33
    ציטוט נכתב במקור על ידי MasterOz צפיה בהודעה
    אין ספק שגיא איש מדהים ונותן שרות מעל ומעבר.
    האהבה שלו לתחום והרצון שלו לעזור, החיוך שלו כשנכנסים לחנות, שווים בענק.
    כל הכבוד לאיש הזה ואני עם שושו בעניין החזרת הסחורה,
    זה היחס ללקוחות? שיפנה את האשפה שלו מהחנות ולא צריך אותו.
    לקנות בחול או ברשת ולא לקבל שרות, כל אחד יכול ובמחיר יותר זול.
    זו לא פעם ראשונה שאני שומע שהסוכנים שמוכרים מידלנד מאכזבים לקוחות.
    בדרך כלל אני משתדל להיות אובייקטיבי ומבקש גם את הצד השני להשמיע את גרסתו,
    במקרה של מידלנד...זה כבר לא מעניין.
    היי עוז אני עדיין חייב לך כוס בירה אז אם אתה כבר פחות או יותר מחובר ניפגש ברכבת בשישי

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    13
    תראה איך אתה נפלת בפח מבלי לבדוק קודם את העובדות
    "זה היחס ללקוחות? שיפנה את האשפה שלו מהחנות ולא צריך אותו"

    "בדרך כלל אני משתדל להיות אובייקטיבי ומבקש גם את הצד השני להשמיע את גרסתו,
    במקרה של מידלנד...זה כבר לא מעניין.[/QUOTE]"

    "אתה כיבואן, צריך לדעת ששכר הפרסום השנתי שלך, מורכב גם מפיצוי לקוח כזה פעם ב...
    למה? כי הפרסום השלילי שהוא יביא, יגרום נזק פוטנציאלי גדול עשרת מונים, מהפיצוי שהוא מבקש."

    אז מה אתה בעצם אומר, זה לא חשוב אם הלקוח צודק או לא! יש לו כלי סחטנות וכדאי לתת לו מה שהוא מבקש אחרת הנזק מפרסום שלילי יהיה גבוהה מהפיצוי שהוא מבקש... האם זה הוגן? תמיד צריך לזכור שבצד השני יש יבואן/מוכרן וגם הוא רוצה להתפרנס בכבוד ולתת מחירים טובים ושירות טוב ולא צריך לנצל זאת לרעה.
    אנחנו מאמינים בשירות שלנו ואנחנו גאים בו! לכן היה חשוב לי להרשם ולהגיב כאן בכדי שאולי מחר שתראה את המוצרים שלנו לא תכנה אותם "אשפה"...

    ולעניין המטען והכבל, כאשר שיווקנו את המצלמה בשוק נמכרו מטעני USB סטנדרטיים של 5 וולט - רק לאחרונה החלו להיות משווקים מטענים מהירים שיודעים לתת גם מתח של 9 וולט (בשילוב כבל מיוחד לטעינה מהירה). בתקופה בה שיווקנו את המצלמות לא יכולנו לדעת מראש שבעתיד יהיו מטענים מהירים כאלה ולכן לא נרשמה במפורש אזהרה כזו.
    זאת ועוד, המצלמה שווקה עם כבל מקורי אשר מתאים לטעינה של 5 וולט (גם אם משתמשים במטען מהיר דואלי שיש לו 5 וולט/9 וולט). אם הלקוח היה משתמש במטען המהיר עם הכבל המקורי המצלמה לא הייתה ניזוקה! היות והלקוח השתמש עם כבל מיוחד לטעינה מהירה בשילוב של מטען מהיר המצלמה ניזוקה. האם אנחנו צריכים לקחת אחריות על שימוש באביזר לא מתאים? האם ללקוח אין ולו מעט רשלנות תורמת? למרות שהנזק למצלמה נגרם על ידי הלקוח האם ההצעה שהצענו לו אינה הוגנת?? (החלפת למצלמה חדשה בהשתתפות עצמית בגובה של כשליש ממחיר של מצלמה חדשה).

    הלקוחות חשובים לנו ואנחנו נמשיך לתת את השירות הטוב והאיכותי ביותר ככול שניתן מעל ומעבר למקובל במחוזותינו...


    ציטוט נכתב במקור על ידי MasterOz צפיה בהודעה
    אין ספק שגיא איש מדהים ונותן שרות מעל ומעבר.
    האהבה שלו לתחום והרצון שלו לעזור, החיוך שלו כשנכנסים לחנות, שווים בענק.
    כל הכבוד לאיש הזה ואני עם שושו בעניין החזרת הסחורה,
    זה היחס ללקוחות? שיפנה את האשפה שלו מהחנות ולא צריך אותו.
    לקנות בחול או ברשת ולא לקבל שרות, כל אחד יכול ובמחיר יותר זול.
    זו לא פעם ראשונה שאני שומע שהסוכנים שמוכרים מידלנד מאכזבים לקוחות.
    בדרך כלל אני משתדל להיות אובייקטיבי ומבקש גם את הצד השני להשמיע את גרסתו,
    במקרה של מידלנד...זה כבר לא מעניין.

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    33
    " שווקה עם כבל מקורי אשר מתאים לטעינה של 5 וולט (גם אם משתמשים במטען מהיר דואלי שיש לו 5 וולט/9 וולט). אם הלקוח היה משתמש במטען המהיר עם הכבל המקורי המצלמה לא הייתה ניזוקה! היות והלקוח השתמש עם כבל מיוחד לטעינה מהירה בשילוב של מטען מהיר המצלמה ניזוקה. האם אנחנו צריכים לקחת אחריות על שימוש באביזר לא מתאים? האם ללקוח אין ולו מעט רשלנות תורמת? למרות שהנזק למצלמה נגרם על ידי הלקוח האם ההצעה שהצענו לו אינה הוגנת?? (החלפת למצלמה חדשה בהשתתפות עצמית בגובה של כשליש ממחיר של מצלמה חדשה).

    אז עכשיו מותר להשתמש במטען מהיר אבל חייבים את הכבל המקורי ומי אמר לך שלא השתמשתי בו? מאיפה אתה כלכך בטוח שלא השתמשתי בו ואם אתה כלכך בטוח מדוע אתה מפחד לתת את זה בכתב?
    נו באמת

    הלקוחות חשובים לנו ואנחנו נמשיך לתת את השירות הטוב והאיכותי ביותר ככול שניתן מעל ומעבר למקובל במחוזותינו...[/QUOTE]

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    255
    אחלה גיא. מספר פעמים קניתי שם ציוד וחומרים לתחזק את האופנוע, תמיד עוזר ומדבר "דוגרי" בלי למרוח.

    אחרי הרבה מאוד זמן יש לנו מקום מכובד בירושלים, ראוי לתמיכה ועידוד שלנו.

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    אני לקוח מרוצה של הדיבוריות שלהם שנים . והם דווקא תמיד נתנו שירות מעולה.


    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    נערך לאחרונה על ידי strelok89; 26-10-2016 בשעה 09:16.
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    מצטרף להמלצות על גיא אותו אני מכיר מימיו (רחמנא ליצלן) במטרו ירושלים.
    בחור מקצועי ובעל תודעת שירות מעולה.
    (גיא התמרים שלך אצלי )

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  10. #10
    Member הסמל האישי של שעיר בגב"ב
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    יער ת"ק הפרסאות
    הודעות
    479
    כיף שיש סוף סוף עסק עם תודעת שירות
    כזו בירושלים. מקצועיים ואדיבים ותמיד כיף להכנס.
    והחיוך של גיא על הבוקר נראה ככה
    הF650 להחלפה בדו"ש

    מילים הן כמו משחת שיניים,
    ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    13
    אהלן מיכאל,

    חבל שאתה מנצל את הבמה הזו לתאר סיטואציה שאינה נכונה.
    אנחנו תמיד משתדלים לתת ללקוחות שלנו את השירות הטוב ביותר ועל כך יעידו לקוחות מרוצים רבים.
    אם אתה כבר רושם פה ומלבין פנינו ברבים על שירות עלוב, היה מכובד לו היית רושם את העובדות המלאות:
    1. המצלמה לא נשלחה אלינו - אני אישית פגשתי אותך ב APEX ולקחתי ממך את המצלמה לתיקון
    2. אתה באופן מפורש ציינת בפני שהשתמשת במטען וכבל טעינה של סמסונג (לא עם הכבל המקורי שהגיע עם המצלמה)
    3. השימוש בכבל לא מקורי בשילוב של מטען מהיר (שמתח הטעינה שלו 9V במקום 5V) שרף את המעגל הפנימי של המצלמה
    4. לא ניתן היה לתקן את המצלמה והנזק למצלמה אינו מכוסה במסגרת האחריות
    5. בכדי לתת לך שירות ולפנים משורת הדין והיות ולא ניתן לתקן את המצלמה הצענו לך לרכוש מצלמה חדשה במחיר מסובסד (כשליש ממחיר מצלמה חדשה!)
    6. סירבת בתוקף להצעתנו ואף לפתע התכחשת לעובדה שהשתמשת בכבל לא מקורי שהגיע עם המצלמה ודרשת מצלמה חדשה ללא חיוב!

    ביקורת זה דבר מבורך ואנחנו מוכנים לקבל ביקורת בכדי לשפר, אבל אנא ממך להבא תן את העובדות המלאות בכדי שהחברים פה יוכלו לשפוט את המקרה בצורה אובייקטיבית.

    אין ספק שגיא מ APEX איש שירות מדהים.

    יום טוב.

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    אני לא יכול שלא לשאול שאלה, אם המצלמה אינה מסופקת עם מטען...
    זה בבחינת - פרצה קוראת לגנב - מישהו היה צריך להזהיר את הלקוח,
    שלא ישתמש במטען כזה או אחר...לא?

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    13
    המצלמה מגיעה עם כבל מקורי שאמור להגן על מעגל הטעינה.
    במקרה הזה השילוב של שימוש במטען לא מתאים וכבל לא מקורי גרם לקצר חשמלי במצלמה.

  14. #14
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340
    המצלמה מגיעה רק עם כבל? בלי מטען?

    האם שימוש בכבל המקורי עם מטען כלשהו - כולל 9V - אמור להיות תקין?

  15. #15
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    13
    המלצמה אינה מגיעה עם שנאי חשמל (כמו כל המצלמות שנמכרות בשוק כגון גו-פרו ואחרות)
    אכן כבל הטעינה המקורי ישמור על המצלמה - (השנאי של סמסונג הוא דואלי --- מוצאי 9 וולט או 5 וולט גם בהתאם לסוג הכבל)

אשכולות דומים

  1. תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 11-08-2016, 17:20
  2. התלבטות לגבי שתי מצלמות
    על ידי Yuv_Coehn בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 23-04-2016, 01:12
  3. מצלמות חדשות באיילון
    על ידי Dr.Johnson בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 19-08-2015, 22:26
  4. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 11-07-2015, 15:11
  5. חלוצי מצלמות ה Extreme
    על ידי RiderOnTheStorm בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 01-06-2015, 13:37

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO