אני מת על דו פעימתי
שאפו לימאהה.
מציגה את ה-YZ250X - אופנוע אנדורו קרוס-קאנטרי על בסיס ה-YZ250; כרגע לשוק האמריקאי בלבד
http://wheelz.co.il/?p=93146
אני מת על דו פעימתי
שאפו לימאהה.
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
באמת שאני לא מבין - על מה השאפו?
הזניחו את התחום במשך יותר מעשור, ועכשיו בהתאמות קלילות, הם יצרו אופנוע עם מנוע מיושן למדי, לשוק האמריקאי הענק (בלבד). שוק בו הדרישה לאופנוע שכזה מסופקת כבר שנים רבות על ידי יצרניות אירופאיות. לא רואה שום "הברקה", "חוכמה" או "יציאה" מצד היפנים.
שאפו נכתב על עצם המשך הייצוג הדו"פ במפעלי המזרח.
בימים אלו של תקינה מחמירה והולכת בתחום זיהום האויר אינני יודע כמה זמן עוד נוכל לשמוע את ה'רין דינג דינג' הדו"פי האהוב עלי
(לפני כמה שנים הודיעה הונדה איטליה כי פיתחה מנוע דו"פ נקי יותר ממרוב"פ אך לא הציגה מאז כל חדשות בנושא)
אמנם יש עדיין המון דו"פ דיזל בתחום הימאות אבל זה לא אותו דבר...
ראסטי שמתענג על כל פעם שהשכנים מזמינים את הגנן לגזום הדשא![]()
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
שיווקית זהו צעד חכם. הימהה 250 דו"פ נחשב בעבר לאופנוע המוצלח בקטגוריה (לפחות כך חשבו בארה"ב). עד היום קיימות סדנאות שממשיכות לחדש אותו עם מכלולי After Market.
בניגוד לתחזיות, שוק הדו"פ לשטח ממשיך לפרוח בארה"ב. כניראה שיש מספיק אזורי רכיבה סגורים כדי שאימת ה EPA לא תורגש. אל הנישה הזו נכנסות היצרניות האירופיות ועושות חיל. גם KTM כבר שנים לא באמת משקיעה בטכנולוגיה. ימהה רואה הזדמנות לגזור קופון במאמץ מזערי. לא יודע עם זה מצדיק צעדת הצדעה, אבל בפרוש התפתחות מעניינת ומעודדת לחובבי הפשטות והקלות של הדו"פ.