תוצאות 1 עד 10 מ 10

אשכול: חנייה בהילוך ראשון

צפייה משולבת

  1. #1

    חנייה בהילוך ראשון

    טוב אז יצא לי ככה להחנות בראשון בעלייה ירידה (שמתי בראשון כדי שהאופנוע לא יתדרדר) , כאשר אני מדליק את האופנוע בפעם הראשונה אפילו שאני מכניס קלאץ הוא קופץ ופעם השנייה נדלק.

    נאמר לי שכשאני חונה בראשון הריי אני משאיר את גלגל השיניים מחובר למנוע , מה שהגיוני מאוד וכאשר אני שם קלאץ לחוץ זה עדיין לא מפריד את הגלגל שיניים מהאופנוע משום שהוא נתקע שם , וזאת בגלל הלחץ כבוא הוא נצמד.

    השאלה שלי היא , איך להמנע מזה ולהניע כמו בן אדם לאחר מכן כי יש סיטואציות שאין לי אפשרות למשוך אותו קדימה או אחורה זאת עלייה ירידה וקצת קשה , לפעמים בלתי אפשרי .

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    310
    יכול להיות שלא לחצת מספיק על הקלאצ?
    בגדול לא צריכה להיות בעיה להניע בראשון כל עוד הקלאצ משולב.
    איזה אופנוע?

  3. #3
    ציטוט נכתב במקור על ידי mמהר צפיה בהודעה
    יכול להיות שלא לחצת מספיק על הקלאצ?
    בגדול לא צריכה להיות בעיה להניע בראשון כל עוד הקלאצ משולב.
    איזה אופנוע?
    דיאלים vjf250 , לחצתי את אמא אמא שלו.
    אציין שאין שום בעיות הנעה במצב אחר רק כאשר מדובר בעלייה והוא נשאר בראשון.
    את האמת שלא ניסיתי להשאיר אותו בהילוך ראשון על משטח ישר.
    אך עוד פעם תמיד נדלק מהפעם השנייה אחריי הקפיצה הראשונה של נדלק נכבה כמו זריקה קלאץ בזמן ראשון בעלייה / ירידה.
    נערך לאחרונה על ידי PushTheThrottle; 26-07-2015 בשעה 23:45.

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    בזמן עמידה השמן נסחט מבין רפידות הקלאץ' והן נדבקות טיפה אחת לשניה.
    זה לא נורא. תניע עם ברקס קדמי לחוץ כדי שלא יקפוץ או תן לאופנוע דחיפה חזקה עם קלאץ' משוחרר לפני ההתנעה כדי לשחרר את הרפידות ואז תניע.
    יכול להיות שהחלפת שמן תעזור למזער את התופעה.

  5. #5
    ציטוט נכתב במקור על ידי Vaderom צפיה בהודעה
    בזמן עמידה השמן נסחט מבין רפידות הקלאץ' והן נדבקות טיפה אחת לשניה.
    זה לא נורא. תניע עם ברקס קדמי לחוץ כדי שלא יקפוץ או תן לאופנוע דחיפה חזקה עם קלאץ' משוחרר לפני ההתנעה כדי לשחרר את הרפידות ואז תניע.
    יכול להיות שהחלפת שמן תעזור למזער את התופעה.
    תודה רבה לך.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    איך אפשר לבדוק שהקלאטצ׳ באמת נלחץ עד הסוף?

  7. #7
    ציטוט נכתב במקור על ידי nihrider צפיה בהודעה
    איך אפשר לבדוק שהקלאטצ׳ באמת נלחץ עד הסוף?
    יש לך ידית לוחץ עליה ומגיע איתה לסוף וזהו, אם השאלה היא איך לדעת עם יש הפרדה מלאה , אתה פשוט רואה שהאחורי לא מסתובב ברגע שאתה סוגר קלאץ , ובודק עם אתה יכול להעביר הילוכים עם כן אז תקין עם לא אז לא , חכה לעוד תגובה שתאשר את דבריי. אני פשוט לא מומחה גדול לפחות בינתיים.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    הידית שאתה מושך בתורה מושכת כבל
    לפני הכל צריך לוודא שהכבל מכוון כמו שהוא צריך להיות, אם אתה לא בטוח בעצמך גש למוסך שיבדוק. אם הכבל מכוון והכל בסדר ים האופנוע - את התשובה כבר כתבו לך קודם

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    תניע בניוטרל?

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    155
    הכנסת רוורס ,צלצל מחר למשרד הרישוי....

אשכולות דומים

  1. פתרונות חנייה ברחוב בעייתי
    על ידי סער666 בפורום אוף טופיק
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 06-07-2016, 07:40
  2. Yamaha x-max 250 2011 מגמגם בהילוך ראשון
    על ידי שלומי א בפורום פורום טכני
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 04-01-2016, 12:11
  3. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 01-10-2015, 12:16
  4. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 13-08-2015, 13:49

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO