עמוד 2 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 50

אשכול: מטרו מכסחת מחירים לקראת סוף השנה

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    הרב אנשים רצו לקנות את ה 750 של אפריליה (במחיר של 56) אז לא פלא שמטרו החליטו להוריד את המחיר ל 07.

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    אין פה שום מחשבה אסטרטגית מיוחדת.
    כל סוף שנה יש הורדה במחיר וזה לא השתנה לאורך השנים. רוב הדגמים מאבדים בין 3000 ל-6000 לערכם וזה אמור לעודד אנשים לקנות כלי שעומד לספוג מכת מחירון.
    כל אחד והשיקולים שלו.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2015
    הודעות
    134
    אם אני לא טועה הזד 800 נמכר ב2014 ב77
    עכשיו הם נמכרים ב64
    ושנתון 2014,היום, נמכר ברובו ב45-48 ביד 2
    מה שאומר שמי שקנה בתחילת 2014 איבד כל שנה 6K +-
    כיף

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי Gal.r צפיה בהודעה
    אם אני לא טועה הזד 800 נמכר ב2014 ב77
    עכשיו הם נמכרים ב64
    ושנתון 2014,היום, נמכר ברובו ב45-48 ביד 2
    מה שאומר שמי שקנה בתחילת 2014 איבד כל שנה 6K +-
    כיף
    לעניות דעתי זו דרך מאוד לא נכונה להסתכל על המצב כי קניית אופנוע אינה השקעה בניירות ערך.

    הדרך הנכונה (או השאלה הנכונה) היא : יש לי Z-800 בן שנתיים. מתי יותר זול למכור אותו ולקנות חדש: היום או ב-2014?

    להגיד שמי שקנה ב-2014 אבד כל שנה 6K זה חסר משמעות אלא אם אתה זקוק למזומן שלא יהפוך לאופנוע אחר.

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    לעניות דעתי זו דרך מאוד לא נכונה להסתכל על המצב כי קניית אופנוע אינה השקעה בניירות ערך.

    הדרך הנכונה (או השאלה הנכונה) היא : יש לי Z-800 בן שנתיים. מתי יותר זול למכור אותו ולקנות חדש: היום או ב-2014?

    להגיד שמי שקנה ב-2014 אבד כל שנה 6K זה חסר משמעות אלא אם אתה זקוק למזומן שלא יהפוך לאופנוע אחר.
    כל פעם רואה את התגובה הזאת שאופנוע קונים עם הלב.

    זה לא שזה לא נכון אבל אם עלויות אחזקה נכנסות לשיקולים שלך כאשר אתה קונה את הכלי, אז המחירון והסחירות שלו בעת מכירה צריכים להיות לא פחות חשובים.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    כל פעם רואה את התגובה הזאת שאופנוע קונים עם הלב.

    זה לא שזה לא נכון אבל אם עלויות אחזקה נכנסות לשיקולים שלך כאשר אתה קונה את הכלי, אז המחירון והסחירות שלו בעת מכירה צריכים להיות לא פחות חשובים.

    אני חושב שלא שייך. אנחנו קונים רכב/אופנוע, משתמשים בו זמן מסוים ואח"כ בד"כ משדרגים. זה רוב הגדול של עסקאות הרכב. במצב כזה, ברגע שיש ירידת מחירים השדרוג עולה פחות.
    היוצאים מן הכלל הם אלו שמוכרים כי צריכים את הכסף לצרכים אחרים - הם יפסידו מירידת מחירים.

    הנה דוגמה הפוכה: היית צעיר, קנית דירת חדר ב(נניח) 300,000 ש"ח. לא קנית דירת 3 חדרים ב-600,000 ש"ח כי לא רצית או לא היה לך הכסף. בינתיים מחירי הדירות עלו, והיום הדירה שלך שווה מליון. לכאורה - אתה עשיר יותר כי הדירה שלך שווה יותר. אבל בינתיים התחתנת, נולד לך ילד, ואתה רוצה להחליף לדירת 3 חדרים. אבל גם מחירה עלה בדיוק באותו שיעור, והיום אתה צריך להוסיף מליון כדי לעבור אליה. בסופו של תהליך, אתה בעל דירת 3 חדרים אבל עם הרבה פחות כסף בבנק או הרבה יותר חובות.

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2015
    הודעות
    134
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    לעניות דעתי זו דרך מאוד לא נכונה להסתכל על המצב כי קניית אופנוע אינה השקעה בניירות ערך.

    הדרך הנכונה (או השאלה הנכונה) היא : יש לי Z-800 בן שנתיים. מתי יותר זול למכור אותו ולקנות חדש: היום או ב-2014?

    להגיד שמי שקנה ב-2014 אבד כל שנה 6K זה חסר משמעות אלא אם אתה זקוק למזומן שלא יהפוך לאופנוע אחר.
    יש מלא זוויות להסתכל על המצב.
    בתור קונה, בתור מוכר וכן, גם בתור מי שצריך את הכסף במיידיות.
    אני ספציפית בתור לקוח שחוסך כל שקל כדי לתחזק את התחביב הייתי מתבאס .

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי Gal.r צפיה בהודעה
    אם אני לא טועה הזד 800 נמכר ב2014 ב77
    עכשיו הם נמכרים ב64
    ושנתון 2014,היום, נמכר ברובו ב45-48 ביד 2
    מה שאומר שמי שקנה בתחילת 2014 איבד כל שנה 6K +-
    כיף
    ירידת ערך של 6 כל שנה זה הרבה??
    Tracer 900

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2015
    הודעות
    134
    ציטוט נכתב במקור על ידי Paz צפיה בהודעה
    ירידת ערך של 6 כל שנה זה הרבה??
    כן.
    זה שהתרגלנו לזה וזה נראה לנו דבר נורמלי זאת בעיה אחרת.

  10. #10
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    ציטוט נכתב במקור על ידי Gal.r צפיה בהודעה
    כן.
    זה שהתרגלנו לזה וזה נראה לנו דבר נורמלי זאת בעיה אחרת.
    אם זה מה שאתה טוען אז אני נוטה לשער שלא יצא לקנות ולמכור הרבה רכבים בחייך.
    אם האופנוע עלה 25K, אז כן 6 כל שנה זה הרבה. אבל אם האופנוע עלה 70-80, זה ממש לא הרבה. במכוניות המצב אפילו יותר גרוע לפעמים.
    להוציא את הטירוף שבו בשנים האחרונות אופנועי ספורט בני כמה שנים נמכרו בארץ כל שנה ביותר ממה שהרוכש קנה אותם בשנה שלפני כן, טירוף שאני לא משוכנע שחלף לגמרי - אופנועים, כמו רוב הדברים כלי הרכב, מאבדים מערכם במידה כזו או אחרת.

    וזה לא רק בארץ.
    תבדוק מה קורה בעולם (ירידת הערך שלהם בהשוואה למחיר כחדשים בארץ הרלוונטית) ותגלה שאין הבדל של ממש, ושם לפעמים מדובר על כלים שעושים כלום קילומטראז' במצב חדש לגמרי (באמת חדש, לא כמו כל אופנוע בן 17 שנה שמוכרים פה תחת הכותרת "כמו חדש!").

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2015
    הודעות
    134
    ציטוט נכתב במקור על ידי nimi9 צפיה בהודעה
    אם זה מה שאתה טוען אז אני נוטה לשער שלא יצא לקנות ולמכור הרבה רכבים בחייך.
    אם האופנוע עלה 25K, אז כן 6 כל שנה זה הרבה. אבל אם האופנוע עלה 70-80, זה ממש לא הרבה. במכוניות המצב אפילו יותר גרוע לפעמים.
    להוציא את הטירוף שבו בשנים האחרונות אופנועי ספורט בני כמה שנים נמכרו בארץ כל שנה ביותר ממה שהרוכש קנה אותם בשנה שלפני כן, טירוף שאני לא משוכנע שחלף לגמרי - אופנועים, כמו רוב הדברים כלי הרכב, מאבדים מערכם במידה כזו או אחרת.

    וזה לא רק בארץ.
    תבדוק מה קורה בעולם (ירידת הערך שלהם בהשוואה למחיר כחדשים בארץ הרלוונטית) ותגלה שאין הבדל של ממש, ושם לפעמים מדובר על כלים שעושים כלום קילומטראז' במצב חדש לגמרי (באמת חדש, לא כמו כל אופנוע בן 17 שנה שמוכרים פה תחת הכותרת "כמו חדש!").

    תאמין לי שהחלפתי מספיק.
    אני מכיר את עניין ירידת הערך מקרוב.
    אני מדבר יותר על המבצעים חסרי הפרופורציות בכלים מסויימים שגורמים ללקוחות להתחרט שוב ושוב.

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    42

    טעות במחיר של ה vn900

    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    מטרו מוטור יוצאת במבצע אגרסיבי על מספר רב של דגמי ימאהה, קוואסאקי וסאן-יאנג - עד סוף 2016.

    http://fullgaz.co.il/?p=116534
    המחירים שרשמתם בטבלה לגבי ה vn9000 לא נכונים.תבדקו.

  13. #13
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    נדל"ן הוא דוגמה לא נכונה בהקשר הזה, מהסיבה הפשוטה -
    ירידת הערך שלו קטנה מאוד בתוצאה מבלאי/גיל ביחס לעלות כחדש והוא לא נשחק עד לכדי שווי אפס לעולם.

    לעולם הרכב, כמו שציינתי קודם, חוקים משלו, וככלל הם דומים ברוב המדינות (המערביות בכל אופן) עד כדי קבוע...

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי nimi9 צפיה בהודעה
    נדל"ן הוא דוגמה לא נכונה בהקשר הזה, מהסיבה הפשוטה -
    ירידת הערך שלו קטנה מאוד בתוצאה מבלאי/גיל ביחס לעלות כחדש והוא לא נשחק עד לכדי שווי אפס לעולם.

    זה כן, ואסביר.
    לשם הפשטות, נניח שיש לך נוהג קבוע: לקנות אופנוע בן שנתיים, לרכב עליו שנתיים, ולהחליף אותו באופנוע בן שנתיים. כדי לעשות את זה עוד יותר פשוט, נניח שמדובר באותו דגם. כמוכן נניח שבשנתיים הוא מפסיד 20% ממחירו.

    אם אופנוע בן שנתיים עולה 50,000, אז אופנוע בן 4 שווה 40,000, כלומר כל שנתיים אתה מוסיף 10,000 שקל. ועכשיו נסתכל על שני התסריטים הבאים:

    תסריט ראשון - היבואן קיצץ במחירים באופן דרסטי - 50%. האופנוע שלך בן ה-4 פתאום שווה רק 20,000!!!! כאילו הפסדת חצי מערכו. אבל כשתחליף, אתה תשלם עבור אופנוע בן שנתיים רק 25,000. במילים אחרות, הרווחת ולא הפסדת, למרות ש"ערך האופנוע" שברשותך ירד.

    תסריט שני - היבואן החליט להעלות את המחיר ב-100%. איזה כף - האופנוע בן ה-4 שלך שווה 80,000 ולא 40,000 כמו קודם. אבל כשתרצה להחליפו לאופנוע בן שנתיים שגם מחירו עלה ל-100,000 תצטרך להוסיף 20,000. אז כאילו הרווחת מעליית המחירים, אבל למעשה אתה מפסיד.

    בדיוק כמו שקורה אם שוק הדירות יורד או עולה בהתאמה.

  15. #15
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    זה כן, ואסביר.
    לשם הפשטות, נניח שיש לך נוהג קבוע: לקנות אופנוע בן שנתיים, לרכב עליו שנתיים, ולהחליף אותו באופנוע בן שנתיים. כדי לעשות את זה עוד יותר פשוט, נניח שמדובר באותו דגם. כמוכן נניח שבשנתיים הוא מפסיד 20% ממחירו.

    אם אופנוע בן שנתיים עולה 50,000, אז אופנוע בן 4 שווה 40,000, כלומר כל שנתיים אתה מוסיף 10,000 שקל. ועכשיו נסתכל על שני התסריטים הבאים:

    תסריט ראשון - היבואן קיצץ במחירים באופן דרסטי - 50%. האופנוע שלך בן ה-4 פתאום שווה רק 20,000!!!! כאילו הפסדת חצי מערכו. אבל כשתחליף, אתה תשלם עבור אופנוע בן שנתיים רק 25,000. במילים אחרות, הרווחת ולא הפסדת, למרות ש"ערך האופנוע" שברשותך ירד.

    תסריט שני - היבואן החליט להעלות את המחיר ב-100%. איזה כף - האופנוע בן ה-4 שלך שווה 80,000 ולא 40,000 כמו קודם. אבל כשתרצה להחליפו לאופנוע בן שנתיים שגם מחירו עלה ל-100,000 תצטרך להוסיף 20,000. אז כאילו הרווחת מעליית המחירים, אבל למעשה אתה מפסיד.

    בדיוק כמו שקורה אם שוק הדירות יורד או עולה בהתאמה.

    כל זה נכון, אבל במציאות אין רק אופנוע אחד / יבואן אחד. ובהחלט ייתכן כי ערך האופנוע הנמכר ירד וערך האופנוע הנרכש עלה/ללא שינוי.

אשכולות דומים

  1. לקראת ערב ראש השנה 2016
    על ידי Mitsu בפורום כללי
    תגובות: 31
    הודעה אחרונה: 02-10-2016, 10:08
  2. מטרו מכסחת את מחירי קוואסאקי
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 18-04-2016, 18:43
  3. שוב מטרו מעלה מחירים...
    על ידי Goas23 בפורום כללי
    תגובות: 29
    הודעה אחרונה: 15-01-2016, 16:14
  4. Mt-09 מחירים
    על ידי Goas23 בפורום כללי
    תגובות: 77
    הודעה אחרונה: 23-09-2015, 19:17

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO