תוצאות 1 עד 15 מ 57

אשכול: אופן פעולת מערכות בקרה באופנוע

תצוגה בשכבות

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128

    אופן פעולת מערכות בקרה באופנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    החיישן על הגלגלש של הגיר הוא סופר שיניים של ההילוך חמישי.
    בחלק מכלים סופרים שיניים של הגלגלש הקידמי שרשרת
    בנוסף יש גם מד מהירות של האיביאסים , לפעמים חוסכים על החיישן גיר וסמים מד תאוצה באיביאס

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    אם תרשה לי תיקון קטן....

    במידה ויש לך ABS אין לך צורך בחיישן גיר או במד תאוצה , מערכת ה ABS ממילא מחשבת מהירות סיבוב בכל רגע נתון ובשני הגלגלים....
    בנוסף מערכת שכזו לא תהיה מושפעת כלל משינוי יחס גלגלי שיניים.
    מניח שבדגמים בהם ניתנת עדיין ללקוח הבחירה בדגם בסיסי בלא ABS אל מול דגם יקר יותר המכיל אותו עדיין תוכל למצוא חיישן גיר.
    נערך לאחרונה על ידי Max; 13-10-2016 בשעה 06:06.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 05-06-2016, 17:25
  2. כניסה לאברבנאל עם תלת-אופן
    על ידי eran1100 בפורום אוף טופיק
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 06-04-2016, 20:45
  3. מערכות ניהול מנוע, ומה שביניהן.
    על ידי nitzann84 בפורום כללי
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 09-02-2016, 10:46
  4. מחפש את הכתבה על פעולת הקרבורטור
    על ידי TooLy בפורום תמיכה טכנית באתר ובאפליקציה
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 29-12-2015, 16:35
  5. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 14-11-2015, 01:12

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO