כמה עלה לך בסה"כ?
שלום,
משתף אתכם בתמונות טיפול גדול שנעשה לקטנוע מסוג ימאהה טימקס 500
הטיפול כולל החלפת מי קירור , החלפת 3 פילטר אויר , החלפת רצועה, החלפת שמן גיר + מנוע, החלפת פלגים, החלפת רצועה, החלפת פילטר שמן.
משקולות לא הוחלפו לאחר בדיקה עם מד זחיח עפ"י ספר רכב יצאו תקינים לכן הושארו.
אציין ואוסיף שהוריאטור נפתח עם מפתח יעודי ונסגר עם מפתח מומנט לפי ספר הרכב, לא מעט זמן לקח פירוק והרכבת הפירינג.
הטיפול בוצע בהצלחה.
2 שאלות שלאחר הטיפול בבקשה:
1. האם הגיוני שלאחר הטיפול בזמן הנעת הקטנוע בדקה הראשונה בערך הווריאטור מרעיש קצת יותר מלפני הטיפול? אולי בגלל שהרצועה חדשה עד שנמתחת??
2. לקראת עצירה (ממש ב5-7 קמ"ש שלפני העצירה) אני שם לב לרעש של המשקולות רעש שנפסק מיד עם העצירה או ניתוק הווריאטור פשוט לא זכור לי עם הרעש היה קיים לפני הטיפול.
נערך לאחרונה על ידי uriar; 09-11-2016 בשעה 09:09.
כמה עלה לך בסה"כ?
חלקים סה"כ סדר גודל של 1000 ש"ח.
כמובן ללא הכלים הייעודיים שכמובן ישמשו לטיפולים הבאים.
כל הכבוד!
אפשר לדעת היכן נרכש הכלי הייעודי לפתיחת הווריאטור (holder)?
תודה רבה על השיתוף, ערכתי את הכותרת כדי להבהיר שזה שרשור עם מידע, בהזדמנות אנסה לערוך את ההודעה המקורית ולפרוס את התמונות כאן בשרשור.
מקווה שזה ישרת עוד חברים בפורום..
אשמח למענה לשאלות
1. האם הגיוני שלאחר הטיפול בזמן הנעת הקטנוע בדקה הראשונה בערך הווריאטור מרעיש קצת יותר מלפני הטיפול? אולי בגלל שהרצועה חדשה עד שנמתחת??
2. לקראת עצירה (ממש ב5-7 קמ"ש שלפני העצירה) אני שם לב לרעש של המשקולות רעש שנפסק מיד עם העצירה או ניתוק הווריאטור פשוט לא זכור לי עם הרעש היה קיים לפני הטיפול.
אין למשקולות אלו כיוון, מה שכן לגבי לכלוך היה המון בעיקר בבית המשקולות, אולי זאת הסיבה כמו שאתה אומר הלכלוך כנראה "ריכך" זאת.
זאת לפחות נראית ההשערה היחידה, אני חשבתי אולי מכיוון שהרצועה חדשה ולוקח לה מעט זמן להימתח.