משאבת מגורה זה סביבות ה2 אלפיות, זו כנראה הסיבה שריתכו אותה
אם היא עובדת היא עובדת... אבל קח בחשבון שהתיקון הזה יקר במידה ותצטרך לבצע אותו
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
הכלי עומד על 37,000 ק"מ, עד כמה זה נוראי בפני עצמו?
כמו כן הוחלף קלאץ' (נורמלי לטווח הקילומטראז' הזה?) ועקב החלקה משאבת קלאץ' עליונה רותכה.
להיזהר או שאפשר לחיות עם זה?
משאבת מגורה זה סביבות ה2 אלפיות, זו כנראה הסיבה שריתכו אותה
אם היא עובדת היא עובדת... אבל קח בחשבון שהתיקון הזה יקר במידה ותצטרך לבצע אותו
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
מה לא הבנת? משאבה חדשה עולה סביבות האלפים שקל (אם אני זוכר נכון בלי הזה המשאבה תוצרת מגורה)
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
כן, מכיר, כשהוא רשם את זה בעברית התבלבלתי לרגע. בכל מקרה זה משהו שצריך לקחת בחשבון שהיא תתקלקל פתאום..
וגם זה עסק לא זול.
אני מציע לך לבדוק את הslave cylinder דווקא
אם מה שנשבר זה הפלאנג' שמעגן את המשאבה לכידון אני לא חושב שזה כל כך מפחיד, מצד שני כן יש בעיות עם הצילינדר המשני
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
יש ספר עם הנחיות לבדיקה
אם הוא נוזל לא צריך להיות גאון כדי לראות... יש חברה שמייצרת חלק תחליפי משופר, קוראים להם oberon אם אני לא טועה והעלות בערך 400-500 שח
תחליך לשמן סינטטי של מזלג או שמן atf ולא ילך לך המשאבה המישנית למטה.
היא הולכת בגלל ארוזיה אלומיניום אנודייז עם החמצן בשמן המנראלי מייצר קארביד אלומיניום שזה בעצם "משחת ליטוש" וזה מלטש את האטמים והעסק נוזל.
שמן סינטטי מכיל כמות מאוד קטנה של חמצן ובגלל זה מונע כמעט לחלוטין את ייצור הקארביד אלומיניום וככה העסק מפסיק לנזול קבוע
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
אתה באמת חושב עדיין לקנות את הנבלה הזאת?
רד מKTM נשמעים חרא של כלים מבחינת אמינות (משאבת קלאץ' 2000 שקל!!!??)
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
עד עכשיו חשבתי, ניסיתי לשכנע את עצמי, אבל אני כמעט בטוח שזו מיטה חולה לנוכח העובדה שהכלי עבר החלקות, צביעה, המשאבה העליונה רותכה,
קלאץ' הוחלף (בטח נסעו עליו כל היום בווילי) וכו'.. אז ירדתי מזה וזהו.
ד"א שלחתי לך פרטית..
בחברות אחרות חלפים לא יותר זולים.