http://www.zeromotorcycles.com/
יותר מומנט 157 Nm
חגורת הינע יותר עמידה
אחריות 5 שנים על סוללות ללא הגבלת ק"מ
טווחים לדגמים עם מקסימום סוללות:
163 ק"מ בינעירוני (113 קמ"ש)
325 ק"מ עירוני
http://www.zeromotorcycles.com/
יותר מומנט 157 Nm
חגורת הינע יותר עמידה
אחריות 5 שנים על סוללות ללא הגבלת ק"מ
טווחים לדגמים עם מקסימום סוללות:
163 ק"מ בינעירוני (113 קמ"ש)
325 ק"מ עירוני
כמעט ואין חידושים, מאוד אכזבו אותי שהסוללה נשארה 13.0 kWh.
האחריות היא לא בדיוק ללא הגבלת ק"מ, כי הם מתחייבים ל 80% סוללה עד 583,000 ק"מ.
למה הכוונה?
כתוב:
Standard motorcycle warranty* 2 years
Power pack warranty* 5 years/unlimited miles
אתה אולי מתבלבל?
הם שינו את המחירים של דגמי 2016 אז אם אתה משווה באתר אתה מקבל תמונה לא נכונה של המצב.
שים לב שה 6.5 S עולה רק קצת יותר מ ,FXS 6.5
נערך לאחרונה על ידי nihrider; 09-11-2016 בשעה 17:23.
Zero S 6.5 2017 = 9895$
Zero S 9.8 2016 = 9895$
נערך לאחרונה על ידי nihrider; 09-11-2016 בשעה 20:42.
במקום לוותר קצת על בצע הכסף בשביל באמת לעודד שינוי בקנה מידה עולמי ואולי להיות ה"אפל" הבאים, זירו מחליטים אשכרה לקחת פרוסה יותר שמנה מהעוגה ולקבל יותר עבור פחות?
איך לעזאזל העולם הדפוק שלנו עובד?
זירו יודעים שברגע שנכנס לשוק אופנוע חשמלי של יצרן גדול הם גמורים.
אז חולבים כל עוד אפשר?
החוויה באופנוע שלהם מדהימה אבל המחיר הזוי.
Sent from my D5803 using Tapatalk
זירו חמורים גדולים והדילר המקומי שלהם עושה את כל הטעויות האפשרויות.
חבל כי יש פוטנציאל. יש התכנות ויש אנשים שלגמרי הקונספט הזה יושב עליהם. אבל ממש ממש לא במחיר שהם דורשים.
בקיצור שימשיכו למכור עוד כמעט 0 כלים בשנה. שיהיה להם בהצלחה.
Aprilia Tuono V4 1100 Factory
be a racer club
השרשור הועבר לפורום המתאים.
Zvika מאחר וכולם כה טיפשים ואתה כה חכם, האם אתה מתכוון להתחיל לייבא בעצמך ולמכור בהרבה פחות כסף? אתה מגיב המון אני תוהה אם זה עובר למעשים בשלב כלשהו?
משעשע לראות אנשים שצוחקים על "פראיירים" שקונים אופנוע יקר ומחכים שיפלו עליהם פירורים. חשבת פעם אולי אדם שיש לו 150 אלף להשכיב על אופנוע הוא לא כזה פראייר וטיפש כמו שאתה חושב?
בואו נחזור לנושא השרשור בבקשה.
א. ממליץ לך כאדמין להצמד לכללי הפורום ולא לעבור על חוקי הפורום תוך התייחסות לגופו של אדם-יוזר.
בכל מקרה כמובן שאמשיך לכתוב ככל העולה על רוחי (המון), אך כאדם בעל רשיון סחר למוצרי תעבורה וכאדם שהיה שותף למיזמי יבוא של מוצרים שונים - הנני מכיר היטב את התקורות ואת העלויות הנלוות.
שת"פ של הדילר המקומי עם היצרן ותמחור אגרסיבי דווקא בגלל האופי הייחודי של המוצר - היו מקפיצים אותם למעלה ומנגישים אותם לציבור שמתחבר אולי קונספטואלית למוצר אך לא במחיר הזה. היום זה סתם גאדג'ט בינוני ויקר למדי שימשיך למכור כ0 כלים בשנה והדילר המקומי ימשיך לעשות צחוק מעצמו (באנגלית) במדיות השונות.
ב. ההיגד על "פראיירים" היה בסרקזם והופנה לינון חברי היקר בפרפרזה על ת'רד המטרו שלו. שמחד הוא מתבכיין על ירידת מחיר של חדשים ומאידך רוכש כלים רק לא-חדשים כדי לחסוך את ירידת הערך
אני מאותם אלו שקונים אופנועים חדשים ונשרף לנו ירידת ערך של עשרות אלפי שקלים בשנה, ובזכותנו מלקטי הפירורים יכולים לקנות כלים שקנינו ב150 - בחצי מחיר. חבל שלא הבנת את זה מהקונטקסט. הייתי כותב משהו על יכולת הבנת הנקרא אבל אינני רוצה לעבור על חוקי הפורום ולהתייחס לגופו של כותב.
Aprilia Tuono V4 1100 Factory
be a racer club
צביקה אני מודה לך על ההמלצה. אנחנו לא פה כדי להתכסח אז כדי שיהיה קל וברור:
כשאתה כותב "נתמקד בטפשות ובגרידיות של אלו שתמחרו את הזירו." אתה פחות או יותר מדבר על אדם אחד ספציפי. מאחר ואתה מאוד מקפיד להגיב לגופו של עניין ולא לגופו של אדם אנא שמור על מדיניות זו מעתה והלאה.
ובנימה אישית ללא ציניות, אני חושב שכולנו נשמח אם תשתמש ברשיון הסחר למוצרי תעבורה ובנסיונך העשיר כאדם שהיה שותף למיזמי יבוא של מוצרים שונים ומכיר היטב את התקורות ואת העלויות הנלוות, כדי לסחור גם בכלים חשמליים בתמחור שיהיה חכם וצנוע ושווה לכל כיס, כפי שאני בטוח שאתה עושה כבר היום עם מוצרי התעבורה האחרים שאתה סוחר בהם.
עד שזה יקרה, ברשותך נחזור לדון על דגמי 2017 של ZERO