החלפת קלאץ' ומשאבת קלאץ' שרותכה לכידון בק.ט.מ 990

אשכול: החלפת קלאץ' ומשאבת קלאץ' שרותכה לכידון בק.ט.מ 990

תגיות: ללא
  1. ktm690smc אמר:

    החלפת קלאץ' ומשאבת קלאץ' שרותכה לכידון בק.ט.מ 990

    הכלי עומד על 37,000 ק"מ, עד כמה זה נוראי בפני עצמו?

    כמו כן הוחלף קלאץ' (נורמלי לטווח הקילומטראז' הזה?) ועקב החלקה משאבת קלאץ' עליונה רותכה.

    להיזהר או שאפשר לחיות עם זה?
     
  2. Meirson אמר:
    משאבת מגורה זה סביבות ה2 אלפיות, זו כנראה הסיבה שריתכו אותה
    אם היא עובדת היא עובדת... אבל קח בחשבון שהתיקון הזה יקר במידה ותצטרך לבצע אותו

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk
     
  3. ktm690smc אמר:
    ציטוט נכתב במקור על ידי Meirson צפיה בהודעה
    משאבת מגורה
    זה סביבות ה2 אלפיות, זו כנראה הסיבה שריתכו אותה
    אם היא עובדת היא עובדת... אבל קח בחשבון שהתיקון הזה יקר במידה ותצטרך לבצע אותו

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk
    לא הבנתי את זה..
     
  4. Meirson אמר:
    מה לא הבנת? משאבה חדשה עולה סביבות האלפים שקל (אם אני זוכר נכון בלי הזה המשאבה תוצרת מגורה)

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk
     
  5. הסמל האישי של Tribalmistyc2

    Tribalmistyc2 אמר:
    ציטוט נכתב במקור על ידי ktm690smc צפיה בהודעה
    לא הבנתי את זה..
    MAGURA זה יצרן
     
  6. ktm690smc אמר:
    כן, מכיר, כשהוא רשם את זה בעברית התבלבלתי לרגע. בכל מקרה זה משהו שצריך לקחת בחשבון שהיא תתקלקל פתאום..
    וגם זה עסק לא זול.
     
  7. Meirson אמר:
    אני מציע לך לבדוק את הslave cylinder דווקא
    אם מה שנשבר זה הפלאנג' שמעגן את המשאבה לכידון אני לא חושב שזה כל כך מפחיד, מצד שני כן יש בעיות עם הצילינדר המשני

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk
     
  8. ktm690smc אמר:
    ציטוט נכתב במקור על ידי Meirson צפיה בהודעה
    אני מציע לך לבדוק את הslave cylinder דווקא
    אם מה שנשבר זה הפלאנג' שמעגן את המשאבה לכידון אני לא חושב שזה כל כך מפחיד, מצד שני כן יש בעיות עם הצילינדר המשני

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk
    שמעתי כבר ממישהו שזה משהו שנוטה ללכת במיוחד ב990.. השאלה מה העלות של החלק הזה?
    ואיך בודקים את המצב שלו?
     
  9. Meirson אמר:
    יש ספר עם הנחיות לבדיקה
    אם הוא נוזל לא צריך להיות גאון כדי לראות... יש חברה שמייצרת חלק תחליפי משופר, קוראים להם oberon אם אני לא טועה והעלות בערך 400-500 שח
     
  10. ktm690smc אמר:
    ציטוט נכתב במקור על ידי Meirson צפיה בהודעה
    יש ספר עם הנחיות לבדיקה
    אם הוא נוזל לא צריך להיות גאון כדי לראות... יש חברה שמייצרת חלק תחליפי משופר, קוראים להם oberon אם אני לא טועה והעלות בערך 400-500 שח
    בנוגע לקילומטראז' וביחס לשנה - זה נוראי או נורמלי? זה שהחליפו קלאץ' - דעתך על זה?
    בכלל, היית חושב לרכוש כלי כזה?
     
  11. הסמל האישי של strelok89

    strelok89 אמר:
    תחליך לשמן סינטטי של מזלג או שמן atf ולא ילך לך המשאבה המישנית למטה.
    היא הולכת בגלל ארוזיה אלומיניום אנודייז עם החמצן בשמן המנראלי מייצר קארביד אלומיניום שזה בעצם "משחת ליטוש" וזה מלטש את האטמים והעסק נוזל.

    שמן סינטטי מכיל כמות מאוד קטנה של חמצן ובגלל זה מונע כמעט לחלוטין את ייצור הקארביד אלומיניום וככה העסק מפסיק לנזול קבוע

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor
     
  12. הסמל האישי של Dresdner

    Dresdner אמר:
    אתה באמת חושב עדיין לקנות את הנבלה הזאת?
     
  13. הסמל האישי של R86

    R86 אמר:
    רד מKTM נשמעים חרא של כלים מבחינת אמינות (משאבת קלאץ' 2000 שקל!!!??)
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
     
  14. ktm690smc אמר:
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אתה באמת חושב עדיין לקנות את הנבלה הזאת?
    עד עכשיו חשבתי, ניסיתי לשכנע את עצמי, אבל אני כמעט בטוח שזו מיטה חולה לנוכח העובדה שהכלי עבר החלקות, צביעה, המשאבה העליונה רותכה,
    קלאץ' הוחלף (בטח נסעו עליו כל היום בווילי) וכו'.. אז ירדתי מזה וזהו.
    ד"א שלחתי לך פרטית..

    ציטוט נכתב במקור על ידי R86 צפיה בהודעה
    רד מKTM נשמעים חרא של כלים מבחינת אמינות (משאבת קלאץ' 2000 שקל!!!??)
    בחברות אחרות חלפים לא יותר זולים.
     
  15. ktm690smc אמר:
     
Single Sign On provided by vBSSO