שלום אנשים
אשמח לשמוע מבעלים בהווה ובעבר קצת על הכלי.. אמין? בעיות מיוחדות? (שמעתי שלדוקאטי הרבה בעיות חשמל אבל ספציפית במונסטרים ובהיפרים הכל בסדר)...
עלות טיפולים? ובאופן כללי...
תודה!
שלום אנשים
אשמח לשמוע מבעלים בהווה ובעבר קצת על הכלי.. אמין? בעיות מיוחדות? (שמעתי שלדוקאטי הרבה בעיות חשמל אבל ספציפית במונסטרים ובהיפרים הכל בסדר)...
עלות טיפולים? ובאופן כללי...
תודה!
ערב טוב לך,
היה ברשותי כלי כזה, בציר 2012 למשך כמה חודשים.
אתחיל בזה שהאופנוע מדהים, לא הכי חזק מבחינת כוח סוס (87 על פי יצרן), אבל ארגזים של מומנט, ארגזים. הכלי פשוט נועד לעשות בלאגן, אני חושב שהמילה שהכי מתחברת לי אליו זה ״פאן״.
לגביי בעיות חשמל, לא משהו ספציפי שנתקעתי בו במשך כמה חודשי שימוש ואני יכול להגיד לך שגם הבעלים שאחרי לא התלונן מעולם ואנחנן רוכבים יחד. מה שכן היה לי פעם אחת זה שהאופנוע לא הניע, חיזקתי את הברגים של המצבר והכל חזר לעבוד פיקס (הברגים כנראה זזו מעט בגלל הויברציות של הכלי), למעט זה והחלפת נורת מסכת חזית לא נתקלתי בשום צרה ובשום בעיה.
מה שכן, חלקי חילוף הם בהחלט יקרים. מה גם שההיפר 796 פחות נפוץ בארץ ואפילו באינטרנט לעומת המונסטר נגיד.
לגביי עלות טיפולים אני לא יודע להגיד לך כי לא הערתי אותו טיפול (אני כן יכול לברר לך את המחיר דרך אותו חבר), מה שכן הכלי עובר טיפול כל 12 אלף ק״מ.
אתה זה הבחור שהתלבט בין ה SM990 ל SMR990? אם כן זה יכול להוות תחליף לא רע.
שיהיה בהצלחה ומקווה שעזרתי לך קצת![]()
נערך לאחרונה על ידי DANKAT1990; 10-11-2016 בשעה 00:28.
ראשית, תודה רבה אחינו על החוות הדעת והעזרה. בשורה התחתונה אז אתה ממליץ אני מבין.
על כמה קילומטר עמד האופנוע שהיה לך כשקנית אותו?
וכן, התלבטתי על ה990 אבל לצערי אין שמורים בארצנו היפה, וזה שכן שמור (SM 2008) הבעלים דורש מחיר אסטרונומי של 60 אלף שח (מחירון 39.5).
אז מה שנשאר אם אין 990 שמור במצב נורמלי, זה לעבור לכלי הבא שאני הכי מתחבר אליו.. שהוא ההיפר.
בבואך לקנות דוקאטי או כל אופנוע אחר אל תיפול ברשת ההספק כי הוא לא אומר הרבה ...הנתון שאמור לעניין אותך הוא המומנט-ושם הדוקאטי הוא המלך. בתור רוכב דוקאטי (מונסטר)שהיה במקביל בעליו של RR חדש עם 180 סוסים,אני יכול לומר לך שהדוקאטי היה מרגיש לי (וזה אכן היה כך) הרבה יותר חזק בתאוצות מהמקום ועקיפות ברוטאליות.
עד היום,אחרי כמעט שנתיים וקצת ועם 40,000 ק"מ הדוקאטי מפגין אמינות יפנית ואושר איטלקי שאף יפני לא מתקרב אליה.ואת זה אני אומר לך אחרי 20 יפנים מכל הסוגים.
בהצלחה.
No Risk No Fun
No Sun No Tan
!I Love my italian
לא מכיר את הדוקאטי אבל יכול רק לחזק את החברה כאן בקשר לכוחות סוס.
זה לא רלוונטי תאכלס לשום מקום למעט מסלול ששם אין לך בעיה לעבוד ברצועת כוח צרה מאוד.
אני רוכב על במוו 800 שמספק מומנט נאה מאוד ורק 87 בקטגוריה שלו ובגלגול של נגיד 80-100 בהילוך שישי אני לוקח בכיף עד 180-200 כל יפני
ואני כבר לא מדבר על הכיף שלא דורש ממני לבחוש כל היום בגיר .
מנוע מומנט זה כיף אדיר זה בערך כמו רכב אמריקאי עם מנוע 7 ליטר אל מול יפנית 2.3 שניהם יספקו הספק דומה אבל האמריקאי פשוט גמיש כל כך וכיפי יותר.
לדעתי הדוקאטי יהיה לך בחירה מעולה ואחרי שאתה מתאהב בטוין קשה ללכת ל4 בשורה
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
רכבתי עליו ומאד נהנתי, מזכיר את הביואל שהיה לי מבחינת אופי המנוע שזה טוב מאד מבחינתי, בסוף לא התאים לצרכי אז לא קניתי.
הדבר היחיד שעיצבן אותי זה הקושי למצוא את הנוטרל