היות ואתה מעלה גם דגמים שלא נמכרים בישראל ובעיקר האזכור לKTM, חברה אירופית ותיקה ומחלוצות הדגמים הסדרתיים - שטח כללי וטריאל חשמליים
http://www.quantya.com/2016/products.html חברת QUANTYA... חלום ותיק שלי...
qpx2.jpg
אז בעבר היו כמה ניסיונות, כל מותג והסיפור שלו (וקטריקס היה אחד המעניינים) ובכן מה נמכר בארץ היום:
BLITZ 3000 \ 6000
מדובר בזוג יזמים ישראלים שבעצם הפכו ליצרנים\אינטגרטורים ומוכרים בכמויות נאות.
סדרת הבליץ לא נראית שונה מקטנועי בנזין סטנדרטיים ולכן ייתכן וראיתם אותם פעמים רבות ברחוב ולא שמתם לב.
באתר שלהם מוצעים דגמים נוספים, אם כי טרם נתקלתי בעצמי.
ZERO
יצרן האופנועים החשמליים הגדול בעולם נכון להיום, זירו היא חברה אמריקאית שמייצרת את האופנועים בקליפורניה. אין ויכוח שהאופנועים שלה ברמה גבוהה מאוד והם מצליחים כל שנה להמשיך ולהציג שיפורים בקצב שבעולם אופנועי הבנזין יכולים רק לחלום.
be-electric
אני מכיר את החברה דרך שליחי מזון שאני רואה על הכביש על בסיס יומי. מוזס וחברות נוספות הבינו שקיים חיסכון משמעותי בהפעלת צי משלוחים חשמלי. הקטנועים לא ממותגים תחת מותג מסויים ומאתר הבית שלהם אי אפשר להבין יותר מידי, אבל כאמור יש קבלות בצורת כלים שנוסעים והרבה.
כמו כן KTM כבר מספר שנים בעולם החשמלי עם ה- Freeride E ובקרוב אולי גם קטנוע E-Speed אך כרגע לא מיובאים לישראל
BMW מייצרים ומוכרים כבר מספר שנים באירופה את ה-C Evolution החשמלי. גרסה חדשה שלו הושקה השנה, אבל מתי אצלנו?
בתערוכת מילאנו שמתקיימת כעת הציגה ווספה דגם חשמלי שאמור להיות משווק כבר בשנה הקרובה! האם עופר אבניר מתכוונים לצרפו לליין בישראל?
מוזמנים להוסיף מותגים נוספים שלא ציינתי. אני חושב שזה ברור שבעתיד הקרוב יבואנים נוספים, ותיקים ומוכרים יצטרפו גם הם לחגיגה החשמלית...
נערך לאחרונה על ידי אRני; 12-11-2016 בשעה 13:47.
היות ואתה מעלה גם דגמים שלא נמכרים בישראל ובעיקר האזכור לKTM, חברה אירופית ותיקה ומחלוצות הדגמים הסדרתיים - שטח כללי וטריאל חשמליים
http://www.quantya.com/2016/products.html חברת QUANTYA... חלום ותיק שלי...
qpx2.jpg
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
ארנון, לא יודע אם אתה זוכר את השירשור על בליץ בפול גז הישן אבל רק לידע הכללי הבליץ הוא קטנוע קטלוג סיני, לא שזה אמור להוסיף או לגרוע מהכלי אבל זה קצת צורם לי שכותבים יצרנים או אינטגרטורים.
בזמנו בכל מקרה הבליץ נמכר בעליבאבא
כל עוד יש מערך שירות ותמיכה אני לא חושב שזה משנה במיוחד. השווקים המודרניים מאופיינים בהיצע אינסופי וכלי רכב כבר מזמן על המסלול להיות מוצר צריכה. בידול היום לא קורה רק דרך מנוע וגיר, הנה דוגמה מעולם הרכב:
http://www.theverge.com/2016/10/19/1...aunch-official
מה מטרת הלינק ששמת? יש הרבה יצרנים חשמליים בעולם, השרשור הוא על מה שזמין לרכישה כרגע בישראל.
זה פוסט פתיחה לשרשור, היצרנים הנוספים שמניתי קיימים ופעילים בישראל והמותג המדובר קיים ונמכר בישראל. אז אל תכתוב "אין פה BMW אין פה KTM" כי יש פה את שניהם, ואם היבואן ירגיש עניין מציבור הרוכבים כנראה שהדרך שלהם לישראל תהיה קצרה ומהירה.
לכתוב על הוספה שלא קיימת, אחרי שהוצגה בתערוכת מילאנו עם דיבור על שיווק תוך שנה, זו הטרלה.
לגבי be-electric פנית אליהם והם סירבו למכור לך?