בספר מכונאים צריך להיות רשום כמה דחיסה אתה אמור לקבל עם המפחת.
התחממות יתר קודם תגמור את הראש כי שם מיוצר מירב החום.
לא יודע אם תחזור לקרוא את זה,במקומך הייתי מבצע בדיקות קצת יותר רציניות.
שמן שנזרק לתיבת אוויר לא מתוקן על ידי הוספת שמן,ההפך כמה שיש פחות שמן ככה יגיע פחות לתיבה אין שום קשר בין הדברים,כנ"ל לגבי בועות ברדיאטור,זה שאין שמן במים לא אומר שאין פריצה - כאשר תא השרפה נפרץ המים לא מגיעים לשמן והוא לא מגיע למים,גלי דחיסה וגלי פיצוץ מגיעים למערכת הקירור או שנוזל קירור זולג לתא שרפה.
בפריצה מהסוג שאתה מתאר,כאשר יש פריצה בהפרדה בין מעבר של נוזל קירור למעבר שמן הנפוץ הוא שנוזל הקירור מתרוקן ומגיע ברובו לשמן.