תוצאות 1 עד 8 מ 8

אשכול: התייעצות כוללת - למי שיש סבלנות

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    4

    התייעצות כוללת - למי שיש סבלנות

    אחרי שהילדים קצת גדלו והרכב מאד הזדקן, אני שוקל קטנוע.
    הבעיה היא שעברו יותר מ17 שנים מאז שירדתי בפעם האחרונה מאופנוע.
    עם כל המגבלות וההסכמות, אני מחפש בעצם mp3 או פוקו.
    ועכשיו השאלות:
    האם חלק/כל הדגמים האלו מתאימים לנסיעה בינעירונית קצרה יומיומית (חצי שעה לכל כיוון), הכוללת את העליות והירידות של ירושלים (כביש נס הרים הוא מציאות יומיומית)
    מה ההבדל במחירי הביטוח בין 250, 300, 400 או 500 סמ"ק (הגבלת כוחות סוס שלי זה לפי מי שעשה רישיון של עד 500)
    האם המחירים המבוקשים ביד 2 לדגמים האלו הם ריאליים או מוגזמים. מה המחיר הריאלי לשנתונים 2011-2013?
    מחירים וטיפולים - כלים אמינים? יקרים לטיפול?
    תודה לכל מי שמוכן לעזור
    נערך לאחרונה על ידי eyal25; 18-07-2015 בשעה 13:39.

  2. #2
    אינני מבין גדול ואינני יכול לענות על כל שאלותייך אך מה שכן אני יודע זה שמבחינת מחיר הביטוח המדרגה משתנה החל מ251 סמ"ק ונהיית יותר יקרה.

  3. #3
    ה 250 היה חלש, הקטנוע כבד, עדיפות ל 400, יש לי חבר עם 400 שמרוצה ממנו.
    לגבי הפוקו וה 300 לא מכיר
    כך בחשבון שעלות תיקונים גבוהה מאוד

  4. #4
    חצי שעה ביום לכל כיוון זה סביר לכל אחד מהגדלים שציינת.
    ההבדל הוא בנוחות ובכמה שהמנוע ייקרע.
    אני מאד אהבתי את הסאן יאנג אז קניתי ג'וימקס 250 ואחרי זה מקסים 400.
    לא הייתה לי בעיה לנסוע כל יום חצי שעה לכל כיוון + פעמיים בשבוע מאזור עכו לנתניה הלוך חזור ללימודים (עשיתי את זה שנה עם 250 ושנה עם 400)
    מה שכן, לא היו לי ירידות ועליות בדומה לירושלים.
    מדרגת הביטוח קופצת מעל 250 באופן ניכר (קרוב לאלף שקל לשנה חובה + עלות מקיף גבוהה יותר אם תעשה).
    אני לא יודע אם מחירי יד 2 הם ריאליים אבל זה לא אופנוע וכנראה שאין עליו שום שידרוגים מיוחדים. גם לא חסרים כלים בשוק ככה שאין סיבה שלא תשיג קטנוע במחיר מצויין אם טיפה תחפש.
    טיפולים - זה כבר תלוי בסוג הקטנוע. זה נע בין טיפול כל 3000 לטיפול כל 5000 והמחיר תלוי בסוג. בעקרון די קל לבדוק באינטרנט עלות טיפולים. לרוב מחשבים את זה בעלות כוללת לשנתיים.
    אני יכול להגיד מהנסיון שלי שבסאן יאנג הטיפולים של ה - 400 יצאו יותר זולים בגלל המרווחים הגדולים יותר (בחישוב כולל של שנתיים)
    מקווה שזה עוזר

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    23
    אני עברתי לmp3 מאקסאיבו משיקולים של בטיחות ופרקטיות.

    בעיקרון משקף הרוח גרוע מהאקסאיבו ונסיעה במהירות גבוהה בכבישים מהירים תגבה מחיר מלחימה מתמשכת, פתרון - להחליף את המשקף המקורי.
    תנוחת הישיבה צפופה וגורמת להרבה לחץ על הברכיים (לפחות לי) פתרון - מדרסים מותאמים לדגם שאליהם מחברים רגליות שמשפרים נפלאות את תנוחת הישיבה.
    איפה אפשר להשיג אותן? אצלי כמובן.

    באופן כללי, שיקול הביטוח לא צריך לשחק תפקיד בכלל מכיוון שה250 חלש מידי למשקל העצמי של הכלי הזה, לדעתי אין שאלה בכלל בבחירת ה400.
    הביטוח הוא הכי יקר אך לדעתי זה שווה את זה.

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    4
    תודה רבה לעל המשיבים והעוזרים

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    12
    דווקא בגלל שלא רכבת המון שנים, הייתי ממליץ על 125 ולא על כלים כבדים. קח את זה באיזי, לאט לאט.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    מה הוא יעשה עם 125? יסתובב בחצר?

    גם 500 זה לא פסיכי מבחינת כוח כי זה כלי כבד יחסית.

אשכולות דומים

  1. Crf 250 2007 - התייעצות
    על ידי Amitay בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 08-02-2016, 11:33
  2. התייעצות והסבר..
    על ידי Niv בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 26-01-2016, 14:24
  3. התייעצות לפני קניה
    על ידי dansen133 בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 22-01-2016, 19:05
  4. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 24-08-2015, 02:36
  5. התייעצות בקשר לצמיג
    על ידי shaixz בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 16-06-2015, 14:32

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO