לפות״ש
הזמנתי לפניי שנה וחצי אגזוז זהה לחלוטין לסיביאר 250, גרסת רייסינג (כלומר ללא משתיק).
האגזוז הגיע לארץ, נעצר במכס ושוחרר. כל הסיפור עלה לי 1200₪.
לא יודע להגיד למה שיחררו אותו מהמכס (האגזוז היה ללא משתיק, בוודאות ללא סמל homo), אני מניח שלפעמים יש מזל.
לדעתי אתה יכול לקנות אגזוז יד שניה באותו מחיר, בטח אם זה סליפ און לא רואה סיבה לכל הטירטור הזה.
בכל מקרה שיהיה בהצלחה.
גם ככה גירסת homo יש אפשרות להוציא את המשתיק אז מה ההבדל בין הרייסינג לבין אלה שיש להם משתיק שגם ככה אפשרי להוציא אותו,את זה גם אני לא הבנתי
מה לא הבנתם? ללא משתיק האגזוז לא חוקי, בוחן תנועה יוריד את הכלי מהכביש וגם טסט לא תעברו בעקבות אגזוז רועש מידיי.
קבל תיקון גם אם יש לו משתיק ולא מוטבע עליו תקן זה הורדה מכביש כי עלייך להוכיח שהאגזוז עומד בתקני רעש.
בגלל זה יש אגזוזים עם תקן שיקרים במקצת ואותם כן כדאי לקנות
ויש כאלה ללא תקן