תריץ חיפוש תמצא תשובה
Sent from mTalk using windows 10 mobile
שלום חברים , שאלה למבינים ולאלה שכבר הזמינו .
אני מתעניין באגזוז GPR NERO Furore לZ300 המחירים בארץ פשוט לא הגיוניים בדיוק כמו כל דבר אחר
לא פחות מ2500 שח . וזה במצב במקרה הטוב .
אגזוז מהסוג הזה שאני רוצה עולה באייבי כ 1100 שקל כולל משלוח .
אני יודע שמכיוון שמוכרים את האגזוזים האלה בארץ יש להם את התקנים הדרושים (תקן ארופאי)
השאלה העיקית שלי היא : מבחינת המכס מה אני צריך לדעת או לשלם ?
ואם יש מישהו שיצא לו להזמין אגזוז מהסוגים הנבחרים.
תריץ חיפוש תמצא תשובה
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
2500 ש"ח זה מחיר הגיוני וסביר מאוד, על גבול הנמוך אפילו.
לצורך השוואה אגזוז לאופנוע שלי כנראה לא ירד מה7-8 אלפיות בארץ.
אם אני לא טועה יש לדגם שאתה מחפש גירסה חוקית לכביש (Homologated אם אני לא טועה) ויש גרסה ללא משתיקים שהיא לא חוקית לכביש וכנראה יקראו לה Racing או משהו בסגנון. יכול להיות שיש יותר הבדלים חוץ מרעש בין השתיים, לא התעמקתי.
שים לב שאתה מזמין את ה-Homologated כדי למנוע את כל הבעיות הנלוות להזמנת אגזוז ללא אישורים.
Hom זה קיצור ל homologated.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
לפות״ש
הזמנתי לפניי שנה וחצי אגזוז זהה לחלוטין לסיביאר 250, גרסת רייסינג (כלומר ללא משתיק).
האגזוז הגיע לארץ, נעצר במכס ושוחרר. כל הסיפור עלה לי 1200₪.
לא יודע להגיד למה שיחררו אותו מהמכס (האגזוז היה ללא משתיק, בוודאות ללא סמל homo), אני מניח שלפעמים יש מזל.
לדעתי אתה יכול לקנות אגזוז יד שניה באותו מחיר, בטח אם זה סליפ און לא רואה סיבה לכל הטירטור הזה.
בכל מקרה שיהיה בהצלחה.
ההבדל שיש דגם עם תקינת כביש מלאה וחוקי לחלוטין שעובר טסט ובוחן תנועה ואם הסרתה משתיק אז הוא לא תקני לרגע זה עד שתחזיר.
ויש אחד זול יותר לא חוקי ולא תיקני מראש, וזה מזל אם יעבור מכס ואם יעבור טסט
Skity כל שינוי במערכת הפליטה משנה , ביטול של לוחות התהודה באגזוז המקורי תמיד יוסיפו הספק סופי בסלד גבוהה, אבל חברה רצינית מוסיפה טבעת חניקה כדי לקבל גם תוספת בסלד בינוני
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
סעפת לא בהכרח מוסיפה ומשתיק לא בהכרח גורע,לרוב הסעפת משפיעה יותר אם לטובה או לרעה אבל זה תלוי במבנה ואין כלל קבוע.
צנרת איכותית=צנרת שעומדת בעומס התרמי ובפגעי מזג האוויר מבלי להחליד או להתפרק.
זה לא שייך לרצועת כוח וסעפת שמתוכננת לאותו מנוע כן.
המשתיק המדובר הוא לא הדוד אלא קונוס שנקרא DB KILLER שיושב בקצה דוד העמעם,זה קונוס נשלף הוא יוצא ומוחזר בקלות.