עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 30 מ 30

אשכול: ישן מול חדש.

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי kobiweis צפיה בהודעה
    השאלה שעולה לי היא, האם דין airheads, במיוחד ממשפחת ה gs (ועוד יותר מכך ה g/s) הוא כדין כל אופנוע ישן אחר?
    א. כי האמינות שלהם מוכחת גם בימינו (מצורף קישור לאינסטאגרם של זוג בריטי שרכבו 2Up על r80g/s מאושאוויה בדרום ארגנטינה לאלסקה... https://www.instagram.com/motorsurgicaldiaries/) .
    ב. כי אפשר להביא את הכלים למצב כמו חדש, החלקים זמינים וזאת התכנית של פות"ש, כפי שכתב.

    Sent from my A0001 using Tapatalk
    מי שהציץ בקישור הנפלא שהובא כאן (תודה) לזה ב-ד-י-ו-ק התכוונתי.

    שימן לב במיוחד להתאמת האופנוע למגוון שטחים לזוג, כמות המטען שניתן לקחת עליו,
    שימו לב לשיפורים המעטים שבוצעו על האופנוע, לפשטות ולנגישות לכל חלק במנוע.

    אני מנסה לחפש עכשיו גם חומר כתוב על המסע עצמו.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    הסיפור שמצאתי כפי שמספר אותו דניאל:

    BMW R80G/S Paris Dakar from Argentina to Alaska.....

    Dear all,

    I posted a while ago with questions about the suitability of a R80G/S for a long trip two up....(under a different username which I've since forgotten...).

    A quick update for those interested - we (my girlfriend and I) arrived in Buenos Aires, Argentina at the end of October 2015; followed quickly by my R80G/S PD. After pointing our noses briefly South along the East coast of Argentina towards Tierra del Fuego and the end of the world (actually not so briefly as it turned out - it's a long, dry windy road from BA to Ushuaia!), we promptly turned Northwards and have been doing so ever since over the preceding five months and 30,000km.

    The bike (our 'Horse') - stock with the exception of an Ohlins rear shock (original subframe even...) - has behaved faultlessly, has never left us stranded and has asked for (almost) nothing in return. It has selflessly taken the two of us plus (too much) kit through the winds and rains of Patagonia, the deserts and infamous Carretera Austral of Northern Chile, winded its way up and down 4,500m mountain passes and altiplanos through Bolivia and Peru, jungles in mainland Colombia and Ecuador and several thousand kilometres of generally terrible dirt roads throughout both South and Central America.

    I say almost faultlessly. The forks have leaked more often than not, despite fork seal changes, although apart from some interesting slow speed handling and pogo-sticking down steep hairpins, has resulted little in the way of hesitation or worry. The second 'fault' has been some understandably stubborn starting in the mornings following a wet night in the open, confounded by altitudes above 3,000m. I've done nothing in the way of fiddling with the carbs/jets/mixtures and apart from some sluggish acceleration, its generally behaved respectably at altitude. Undoubtedly I'll now curse our remaining five months through the rest of Mexico, USA and Canada, but our third and final woe was a solitary pinch puncture after (badly) changing the rear tyre the day before. I've changed the engine oil and checked/adjusted the valve clearances every 5,000 miles and the remaining oil reservoirs every 10,000 miles. And of course added petrol when necessary - ranging from sediment ridden low 80s octane Bolivian petrol to high 90s familiar green stuff. The 32L PD tank has provided confidence and a more than adequate range throughout.

    We're currently in Mexico City for a few days before continuing to follow our front tyre Northwards into the USA and Texas, where we'll then head properly East for the first time along the coast, passing through New Orleans, Florida and skirting up towards New York. The abruptly west to San Francisco before settling back in our Northerly groove, all the way to Alaska.....

    For those interested, and with the appropriate social-media-skillset, you can see photographs of the old Horse and us on our journey via Instagram: @motorsurgialdiaries (searching Motorsurgical Diaries on Facebook will yield similar pictures, but leaning more to non-motorbike interested parties...)

    Thanks for listening - after five months of all day adventures, I can wholeheartedly understand the admiration, obsession and passion that these wonderful motorcycles attract. At least on this subform of crazies.

    With best wishes,

    Daniel
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #18
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    חכה לפנסיה קשישי.
    כל עוד אתה צריך רכב ברמה יום יומית ואם זכרוני אינו מטעה אותי האופנוע הוא הרכב העיקרי שלך אתה צריך רכב שיעמוד רק לצורך טיפול.


    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  4. #19
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    182
    איך אפשר להגיד שלאופנוע חדש אין נשמה?

    אם כבר אז לכולם אין ואז גם לישנים אין.

  5. #20
    Member הסמל האישי של diesel
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    496
    עד לא מזמן הייתי בדילמה שלך.. פחות דילמה, יותר געגוע לחוויה ראשונית ובלתי אמצעית.. ברזל, גומי, בשר ונשמה.. של שנינו. חשבתי לכיוון בימר משנות ה- 70 R90 או R100 כי שבילים לא מעניינים אותי כרגע.
    תוך כדי חיפוש אופציות וכיוונים מצאתי ביד2 CB750 F2 SUPERSPORT שנת 77, שזה הגלגול האחרון של קאמשאפט אחד במצב טוב מאוד. כמעט קניתי אותו לפרויקט שחזור מלא, אבל ברגע של (אי)שפיות הבנתי שהפרויקט הזה גדול עליי כרגע.
    יכול להיות אופציה מעניינת עבורך..

  6. #21
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    קנה במוו כלשהוא,פרק את הכסא והמיכל והרכב כסא+מיכל של הדאקאר שנת אמו.

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    יותר ויותר כשאני קורא קצת לעומק על האופנוע הזה אני מתחיל להבין,
    זה לא שלא הכרתי אותו בעבר, זה לא שלא ראיתי אותו בהזדמנויות
    כאלה ואחרות, פשוט בעידן האינסטנט, המהירות, הטכנולוגיה, קל מאד
    לדפדף הלאה ולקטלג את המכונות האלה כמיושנות, הרי בעוד עשור כולנו נהיה
    נקיים יותר, חשמלאים יותר, הכי היפ, הכי מעודכנים, הכי הכי בעולם.

    לקחת את המכונה הזו, לפרוט את כל מה שהיא נותנת מול הצרכים האישיים שלי,
    היתרונות מול החסרונות ולקבל מעטפת מיוחדת אישית כמו חליפה תפורה על פי מידה,
    שלא לפי הסכמות המקובלות כמו דוגמנית במשקל כבד, או מעריצי ניל יאנג 2016.

    מורשת-יש, יכולת מוכחת-יש, בית טוב-יש, אמינות של "פעם"-יש, נוכחות אח'ושרמוטה-יש,
    אני בחור אנלוגי בעולם דיגיטלי.

    http://www.carandclassic.co.uk/car/C771983

    נערך לאחרונה על ידי השושנים; 21-11-2016 בשעה 09:33.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  9. #24
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    בעיצוב המוצר הם לא מקבלים נקודות.
    תמיד היו גמלוניים והצטיינו במגושמות יתר.
    'סתכל על המחוונים,כמו של משאית מק משנות ה-60 וזה מאופנוע 'מודרני' יחסית משנות ה-80.
    מתלים של קטנוע עם מהלך של מעדר,אגזוז כמו שואב אבק וכנף אחורית כמו שיצא מתבנית היציקה של BSA.

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    פלג, אתה מאבד את זה בגלל הגיל והגובה.

    אם תסתכל "נכון" בהשוואה למה שהיה בשנים האלה תגלה בעצם שזה היה
    תחילת עידן של אופנוע האדוונצ'ר והדו"ש. צעדים ראשונים בנישה בלתי מוכרת
    לאף אחד.

    עד אז מבנה האופנועים של שנות השמונים היה דומה אחיד ובנוי לתכלית.

    אופנועי הב.מ.וו כמו הארלי לצורך העניין שמרו על מבנה המנוע המסורתי.
    שילדת ה-G/S שונה משלדת דגמי ה-R שהם דגמי כביש של החברה.

    בשנים האלה העיצוב היה לתכלית וזכייתו של הרוכב הצרפתי הוברט אוריול
    בשנת 1981 על ה-G/S האגדי אפשרה יצור אופנועי הפריז-דקר דומים למקור.

    גם היום בעידן העיצוב האיטלקי אני מעדיף את העיצוב הגולמי של פעם, ולא את
    חיקויי הרובוטריקים הפלסטיים של היום.
    נערך לאחרונה על ידי השושנים; 23-11-2016 בשעה 07:37.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    צריך להיות חסר לב לקרוא לזה מכוער:

    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    רן, אני עם פלג - הגיאס בייסיק הישנים האלה בדיוק מה שפלג כתב.. נראה כמו הכלאה של בין חלקים שהתפרקו ממשאית מק, טרקטור פרגוסון ואת החלקים האיכותיים הם לקחו מיונימוג של מרצדס.

    אם כבר יצירת אומנות גרמנית אז זה זה:
    IMAG0367.jpg

    (נצפה בת"א מחוץ למוסך האלכסים בזמנו... אה רגע, זה שלי. צריך לצאת לכסות אותו, יש מלא ג'יפה באויר)
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  13. #28
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    אתה לא דוגמה לכלום!

    אבל אל תהיה עצוב, אם זה מאד מפריע לך תמיד נוכל להשתמש בך בתור דוגמה שלילית.

    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    למה לא?.. זו דוגמא למישהו שרוכב הרבה אבל עדיין שומר על הכלי שלו כמו שצריך.
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  15. #30
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    אני רק אגיד שבכלל הr100gs עושה לי נעים שם למטה. ולמעלה.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO