תוצאות 1 עד 2 מ 2

אשכול: איך להוריד הילוכים באופן הנכון ביותר ולמזער פגיעה בגיר ובקלאץ'?

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401

    איך להוריד הילוכים באופן הנכון ביותר ולמזער פגיעה בגיר ובקלאץ'?

    שלום לכולם

    פעם שאלתי את השאלה הזו כאן אבל לא הצלחתי לקבל תמונה מלאה ותשובה חד משמעית..

    אני די בטוח שמה שאני עושה היום הוא בסדר ואפילו מצויין, אבל רוצה להיות בטוח מאנשים בעלי ידע טכני.

    בהעלאה אין בעיה, אבל בהורדה - איך לבצע אותה?

    לדוגמא- נוסע על הילוך 3, מאט למהירות של 2 - תופס קלאץ' ומוריד, נכון? אוקיי, אז איך הכי טוב לבצע?
    לתפוס קלאץ', להוריד ל2 ולתת גז ולשחרר קלאץ' בו זמנית, כמו שאני מעלה הילוך?

    מה זה בכלל גז ביניים? טוב/לא טוב? אגדה שמגדה?

    תודה רבה.

  2. #2
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    גז ביניים זה שבזמן שהקלאטץ' משוך אתה נותן טיפה גז ומעלה את הטורים. ככה כשאתה עוזב את הקלאץ' המנוע כבר על טורים מתאימים ולא חוטף מכה ומעלה מהאופנוע.



אשכולות דומים

  1. יש דרך להוריד מדבקה של הגופרו מהקסדה?
    על ידי Yadin Tal בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 20-08-2016, 18:25
  2. וידאו: איך נראה הריקול בגיר של ה-R1?
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 24-06-2016, 22:32
  3. Skyteam T-rex 125 רעשים ומכות בגיר
    על ידי Qsz2410 בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 30-04-2016, 12:23
  4. אורך חיים לקסדה והאם עדיפה יקרה?
    על ידי enegbi בפורום פורום ציוד
    תגובות: 50
    הודעה אחרונה: 21-02-2016, 07:57
  5. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 05-12-2015, 19:28

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO